Dzisiaj jest 24 wrz 2018, 10:49



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 10 wrz 2013, 21:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Jak w temacie !!!!

Q 7 4.2 tdi auto serwisowane praktycznie od 3 lat u nas w warsztacie , przebieg na tą chwilę 240 tyś. tylko długie trasy , przeglądy na bieżąco robione . Od jakiegoś czasu fest przybywa , na 5tyś ok 1 l napompuje , błędów w sterownikach brak , czujniki różnicy mierzą prawidłowo , wtryski sprawdzane pół roku temu 2 wymienione na nowe ( kopcił na jałowym lekko . po wymianie problem znikł ) .
Temperatury oki , pompę CR wykluczam napęd z paska , brak dostępu do oleju .
Kolega z Aso sugeruje wymianę dwóch czujników różnicy ciśnień w ciemno , czujniki nie drogie , tylko roboty dużo z wymianą , i czy to jest przyczyna ?????


Jakieś pomysły ??????

Pozdrawiam !!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 09:04 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
zobacz jaki masz offset na czujnikach to już by coś powiedziało o stanie czujników, można spróbować koszt to chyba coś 200 szt z wymianą nie jest już tak kolorowo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 21:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
właśnie i tu myślę że jest problem jeśli chodzi równowagę i odczyt z czujników , ponieważ jest spora różnica na pierwszym widzę ok.3-4 , a na drugim 5-9 kpa czyli teoretycznie , liczydło ( sterownik) nie powinno uruchamiać procedury wypalania , bynajmniej próbowałem wypalić na postoju VASem bo tylko VAS jest wstanie coś z tym autem sensownego zrobić , niestety procedury wypalania na postoju nie chce mi uruchomić , być może że filtr nie wymaga wypalenia ? Wedle sterownika , tylko czemu ładuje paliwo do oleju .... myślę że próbuje regenerować go w czasie jazdy . Czujniki zamówiłem nie są drogie , ok. 300 zł dwa , czas oczekiwania 4 dni robocze tylko z tego co spojrzałem pod spodem to czujki są nad skrzynią , a tam ręki nie idzie włożyć , kolega z ASO mówił że skrzynię trzeba opuścić by się tam dobrać . Czujniki przyjdą w następnym tygodniu , wymienię i zobaczymy finał tej imprezy .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2013, 10:07 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
z czujnikami dokładnie jak piszesz wymiana nie jest prosta, wypalenie podczas jazdy bezpieczniejsze niż na postoju, różnica ciś jedno a offset drugie i to jest bardziej istotne po tym można mniej więcej stwierdzić w jakim stanie są czujniki w vas-ie w MVB sprawdzisz sobie offset, życzę ci powodzenia ja już jutro jadę na urlop i nie będę wstanie ci pomóc.
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2013, 21:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Dzięki Krzysiek , walkę zaczynam we wtorek - klient umówiony , czujniki w poniedziałek u mnie będą , zobaczymy czy to jeszcze jest niemiecka technologia czy tylko cztery kółka z przodu po audi zostały !!!!!!!!!!!

Pozdrawiam miłego urlopu !!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 wrz 2013, 22:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Audi zrobione , jeden i drugi DPF zatkany , to utwierdza mnie w przekonaniu wymiany czujników , DPFy wyczyszczone fizycznie . Po 3-4 tyś . okaże się czy słusznie były wymienione te czujniki różnicy ciśnie . Wymiana czujników makabra , cały dzionek roboty i to fest .

pozdrawiam !!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2016, 22:02 
witam , ja mam podobny problem zas kopcil mi na jednej rurze na postoju po wymianie w aso belgijskim dwoch wtryskow nie pomoglo a nawet problem sie powiekszyl gdyz teraz i w czasie jazdy kopci jak i na jalowym . jak bylem z gwarancja u nich powiedzieli ze moga teraz zgadywac i będe wymieniac nastepne co idzie z ogromnymi kosztami ktore oscyluja w kwocie 1,700 euro za kolejne dwa , co doradzacie przypomne ze tylko jedna rura nawala dymem ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 mar 2016, 00:43 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 45
W twoim przypadku kropelkują któreś z wtryskiwaczy. Można to sprawdzic na stole probierczym tylko i wyłącznie które. Tylko że wymiana tych wadliwych to jest robota taka dla handlarzy. Bo wtryskiwacze chodzą na tym samym paliwie i maja taki sam przebieg. Więc wymienisz np znowu 2 i za miesiac moze sie sytuacja powtórzyć. Takie wtryski chodzą po ok 1000zł za sztuke :) czyli masz 2000 i wymiana 100 zł. Ale wiadomo zagraniczne zarobki to i zagraniczne ceny :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 2.0 TDI CR cisnienie paliwa skacze  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  19
 Ciśnienie na powrocie z wtryskiwaczy 2.0 tdi cr  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  wdawid1982@o2.pl  2
 Benzyna wlana zamiast oleju napedowego. Problem ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  1
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  7
 nie odpala na ciepłym silniku  PEUGEOT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group