Dzisiaj jest 01 kwie 2023, 11:21



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 10:38 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Witam, mam problem uszczelniłem pięknie pompę CP1 Bosch bez czujników i na stole probierczym nie daje kompletnie ciśnienia, czy ktoś może wie w czym problem?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 11:21 
Pompa common rail CP1 bosch to najprostsza z pomp w swojej budowie. Jeżeli przed uszczelnieniem dawała ciśnienie to nie ma możliwości innej jak to , że coś nie prawidłowo złożyłeś. I tak mogłeś popełnić takie przykładowe błędy
1. Dostało ci się coś do zaworków i są podparte
2. Podczas montażu głowiczek przesunęły się przy dokręcaniu tych czterech śrubek i mogłeś wewnętrznie uszkodzić zaworek tulejkę (łącznik), dekiel itd. (żeby prawidłowo i centrycznie założyć głowiczki w boschu są specjalne narzędzia do prowadzenia głowiczek ( lub trzeba mieć duże doświadczenie i też da się zrobić) , ponieważ działa na nie dość mocna sprężyna i kosi ją na boki)
3.Zakładam ,że pary precyzyjne nie pomyliłeś (ale wtedy i tak powinna coś kolwiek działać słabo, ale działać)
4. A i najważniejsze czy założyłeś oryginalne prawidłowe uszczelki oringi gumowe były w tych pompach dwa rodzaje, natomiast na podróbkach może być wewnętrzna nie szczelność
To są najczęstsze błędy popełniane przy składaniu tych pomp cp 1 bosch. Napisz jak się skończyła sprawa bo nie masz wyjścia musisz jeszcze raz rozbierać i zweryfikować czy wszystko jest na swoim miejscu.
Tu masz link do budowy pompy cp1 http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html
Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 15:37 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Dzieki za sugestie jutro rano wezmę się za nią ponownie... składałem na oryginalnym zestawie boscha... co prawda jest to moja 5 pompa którą złożyłem ale we wcześniejszych nie miałem problemu z ciśnieniem. W tym przypadku na stole 1000 obrotów a ciśnienie 15bar :(


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 16:53 
Tak może być ,że 5 razy się uda , a jeden nie. Nie przejmuj się rozbierz jeszcze raz na pewno dojdziesz do problemu. Rozbierając zwracaj szczególna uwagę na to czy było wszystko na swoim miejscu no i najważniejsze czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Napisz jaki finał. poz


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 18:28 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Dziwi mnie jeszcze fakt iż pompa chodzi bardzo lekko stół wo gule jej nie czuje!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 20:42 
Wgląda ,że coś jest na któreś sekcji może nie ma sprężania, czyli to co pisałem wcześniej o zaworkach w głowiczkach tak to się będzie zachowywać. Wrażenie jest takie kręcąc wałkiem pompy ,że nie stawia prawie żadnego oporu. W pompach delphi common rail promieniowych jak lekko się obraca wałek bez oporów to normalne , ale to wynika z innej konstrukcji i zasady działania tam nie ma takich sprężyn na sekcjach. Ale i tak lepsza jest pompa boscha prosta potrafi więcej znosić toleruje gorsze paliwo nie łuszczą się tak często elementy wewnątrz, robią te pompy bosch dużo większe bezawaryjne przebiegi i to samo tyczy się wtryskiwaczy bosch ok, delphi szybko pada i trzeba regenerować, a części drogie jak cholera .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 cze 2012, 12:59 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Witaj, pompa działa OK, aż wstyd się przyznać co było nie tak! Po prostu na moim stole HARTRIDGE wtryskiwacz probierczy kompletnie przestał trzymać ciśnienie i lało się wszystko z powrotem do stołu, a że miałem włączony obieg zamknięty i skraplacze są na nieprzezroczystych wężach nie zorientowałem się iż ropa sobie pięknie krąży, efekt głupoty= pompa rozebrana kilka razy, ale wciąż działa :-)
Pozdrawiam
Jacek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2012, 10:09 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
No to super ,że tak się skończyło. Napisz jak będziesz miał jakiś ciekawy problem z pompą wtryskiwaczami lub z układem common rail. Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2012, 00:42 
witam. Mam takie pytanie. Samochód Ciężko mi pali na ciepłym trzeba kręcić do 10 sek przy 90 stopniach na zimnym bajka 2 sek. Czasem zdarza się nawet i taka sytuacja że przy większym dodaniu gazu samochód nagle gaśnie ODCINA ZAPŁON mowa tu o audi a8 d2 2001r 3,3 tdi. na komputerze wyskakuje mi błąd 17472 - System ciśnienia paliwa.. czy może być to wina pompy czy SZYNY bądź zaworu na szynie


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 kwie 2020, 01:43 
Ewin pisze:
Pompa common rail CP1 bosch to najprostsza z pomp w swojej budowie. Jeżeli przed uszczelnieniem dawała ciśnienie to nie ma możliwości innej jak to , że coś nie prawidłowo złożyłeś. I tak mogłeś popełnić takie przykładowe błędy
1. Dostało ci się coś do zaworków i są podparte
2. Podczas montażu głowiczek przesunęły się przy dokręcaniu tych czterech śrubek i mogłeś wewnętrznie uszkodzić zaworek tulejkę (łącznik), dekiel itd. (żeby prawidłowo i centrycznie założyć głowiczki w boschu są specjalne narzędzia do prowadzenia głowiczek ( lub trzeba mieć duże doświadczenie i też da się zrobić) , ponieważ działa na nie dość mocna sprężyna i kosi ją na boki)
3.Zakładam ,że pary precyzyjne nie pomyliłeś (ale wtedy i tak powinna coś kolwiek działać słabo, ale działać)
4. A i najważniejsze czy założyłeś oryginalne prawidłowe uszczelki oringi gumowe były w tych pompach dwa rodzaje, natomiast na podróbkach może być wewnętrzna nie szczelność
To są najczęstsze błędy popełniane przy składaniu tych pomp cp 1 bosch. Napisz jak się skończyła sprawa bo nie masz wyjścia musisz jeszcze raz rozbierać i zweryfikować czy wszystko jest na swoim miejscu.
Tu masz link do budowy pompy cp1 http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html
Poz.

Obrazek

To jest chyba przykład Twojego posta. Trzeba uwagi i znaleźć sposób na złożenie głowicy w całość by nie było takich kwiatków. Dziś już wiem. Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 Czujniki ciśnienia samochód nie odpala  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  0
 Zawór regulacji ciśnienia działanie , diagnostyka , pomiary  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  4
 Corsa D 1.3cdti małe ciśnienie na pompie  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group