Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 13:36



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 
Budowa świecy żarowej ceramicznej
Obrazek

Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia.
Ceramiczne świece żarowe otoczone są przez azotyn krzemu, bardzo odporny materiał ceramiczny

Spirala żarowa świecy ceramicznej posiada szczególnie wysoką temperaturę topnienia. Otoczona jest azotynem krzemu, bardzo odpornym materiałem ceramicznym. Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia dzięki doskonałej przewodności ciepła. Poza tym świece żarowe ceramiczne mogą być węższe. Jest to ważne, ponieważ w nowoczesnych silnikach do dyspozycji jest niewiele miejsca.
Spirala żarowa

Podobnie jak świece żarowe z prętem metalowym świece żarowe ceramiczne posiadają spiralę żarową wykonaną z metalu. Jednakże ich temperatura topnienia jest szczególnie wysoka, co umożliwia uzyskanie wyższych temperatur żarzenia i szybszego nagrzewania.
Płaszcz ceramiczny

DiSpirala żarowa lub element grzejny ceramicznej świecy żarowej otoczony jest przez szczególnie odporny materiał ceramiczny: azotyn krzemu. Chroni on spiralę przed wysokimi temperaturami i drganiami i jednocześnie jest doskonałym przewodnikiem ciepła tak, że powstałe ciepło szybko odprowadzane jest do komory spalania.
Spirala regulacyjna

Metalowa spirala samoregulacyjna stosowana w samoregulacyjnych świecach żarowych zwiększa swój opór elektryczny wraz ze wzrostem temperatury. Minimalizuje to przepływ prądu i zabezpiecza świecę żarową przed przegrzaniem.
Elektroda centralna

Napięcie z akumulatora dochodzi do spiral przez elektrodę centralną.
Izolator

Wkręcany gwint świecy żarowej wysokiej jakości jest zawsze walcowany a nie nacinany. Zapobiega to uszkodzeniu otworu na świecę żarową w głowicy silnika.
Sworzeń przyłącza

Do przyłącza prądowego doprowadza się napięcie akumulatora.
Obudowa metalowa


Ostatnio przesunięty w górę 05 mar 2012, 14:58 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  michal_adamski  6
 BUDOWA Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  7
 Inne ciekwe rozwiązania napędu pompowtryskiwaczy - budowa  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE  Anonymous  0
 Budowa wtryskiwacza piezoelektrycznego CR SIEMENS  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group