Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 04:59



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 
Budowa świecy żarowej z prętem metalowym
Wnętrze świecy żarowej z prętem metalowym ma mniej elementów, ale za to bardziej wydajnych i odpornych.
Wnętrze rurki żarzenia wypełnione jest bardzo ściśniętym, specjalnym tlenkiem magnezu, który ma dobre właściwości izolacyjne

Samoregulujące się świece żarowe szybkiego uruchomienia (świece żarowe prętowe SRM) zalicza się do najczęściej stosowanych typów świec żarowych. Zawierają następujące części
Obrazek
Spirala żarowa

Spirala żarowa samoregulującej się świecy żarowej szybkiego uruchomienia wykonana jest z metalu. Gdy przez świecę żarową przepłynie prąd elektryczny, zaczyna się ona żarzyć i nagrzewa swoje otoczenie. W zależności od różnych średnic lub długości drutu używanego w konstrukcji spirali żarzenia zmieniają się właściwości nagrzewania oraz to jak szybko zacznie żarzyć się świeca.
Wypełnienie izolacyjne

Wnętrze rurki żarzenia wypełnione jest bardzo zagęszczonym, specjalnym proszkiem: tlenkiem magnezu. Tlenek magnezu jest izolatorem elektrycznym i doskonałym przewodnikiem ciepła. Wypełnienie izolacyjne spełnia dwie ważne funkcje: zabezpiecza spirale przed uderzeniami i drganiami oraz gwarantuje optymalne rozprowadzenie wytworzonego ciepła.
Rurka żarzenia

Rurka świecy żarowej z prętem metalowym wykonana jest ze stopu odpornego na wysokie temperatury. Wraz z wypełnieniem izolacyjnym rurka dba o to, aby spirale znajdujące się wewnątrz niej nie były narażone na spalanie i fale uderzeniowe występujące podczas spalania.
Spirala regulacyjna

Spirala regulacyjna zespawana jest z centralną elektrodą przewodzącą prąd i spiralą żarową. Ze wzrostem temperatury wzrasta również opór elektryczny spirali regulacyjnej. Zatem następuje zmniejszenie przepływu prądu do spirali żarowej w zależności od temperatury.
Elektroda centralna

Napięcie z akumulatora dochodzi do spiral przez elektrodę centralną.
Wkręcany gwint

Wkręcany gwint świecy żarowej wysokiej jakości jest zawsze walcowany a nie nacinany. Zapobiega to uszkodzeniu otworu na świecę żarową w głowicy silnika.
Przyłącze

Do przyłącza prądowego doprowadza się napięcie akumulatora.


Ostatnio przesunięty w górę 05 mar 2012, 14:58 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  michal_adamski  6
 BUDOWA Zawór wysokiego ciśnienia CR BOSCH  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  7
 Inne ciekwe rozwiązania napędu pompowtryskiwaczy - budowa  POMPOWTRYSKIWACZE INFORMACJE OGÓLNE SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE  Anonymous  0
 Budowa wtryskiwacza piezoelektrycznego CR SIEMENS  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group