Dzisiaj jest 10 lis 2025, 13:27



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 23 kwie 2013, 15:10 
Witam, zauważyłem nie dawno wyciek z magistrali w dwóch miejscach: spod jakiegoś czujnika oraz z przyłącza jednego przewodu do wtryskiwacza. Czy oznacza to, że czeka mnie wymiana całej tej magistrali?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 maja 2013, 17:11 
W zależności od pojazdu, szyna może kosztować od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych. Wycieki opisane przez Ciebie nie muszą oznaczać potrzeby wymiany tej szyny. Może wystarczy tylko uszczelnić. Polecam podstawić samochód do warsztatu.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2025, 12:25 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2023, 13:23
Posty: 7
Miejscowość: Warszawa
Wyciek płynu chłodniczego spod czujnika oraz przyłącza przewodu do wtryskiwacza może świadczyć o nieszczelnościach w magistrali płynu chłodniczego. Nie oznacza to jednak konieczności wymiany całej magistrali. Często problem można rozwiązać poprzez wymianę uszczelek, tulejek lub konkretnych elementów zaciskowych i połączeń, które powodują przecieki.

Wycieki z magistrali w typowych przypadkach są wynikiem starzenia się uszczelek lub osłabienia połączeń, a wymiana pojedynczych elementów lub naprawa miejscowa jest bardziej ekonomicznym i skutecznym rozwiązaniem niż wymiana całej instalacji płynów. Warto jednak dokładnie sprawdzić stan całej magistrali i elementów ją tworzących, aby uniknąć dalszych problemów, zwłaszcza gdy wycieki pojawiają się w wielu miejscach.

Najlepiej zgłosić się do specjalistycznego serwisu, gdzie mechanik dokładnie oceni stan magistrali i dobierze odpowiednie środki naprawcze. Samodzielne próby mogą być ryzykowne, jeśli nie ma się odpowiedniej wiedzy i narzędzi, ponieważ niewłaściwie uszczelnione elementy mogą prowadzić do poważniejszych usterek lub uszkodzeń silnika.



______________________
https://www.medipakiet.pl/blog/choroba- ... yleczalna/


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Historia Mercedesa od... do CDI Common Rail  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Układ Common Rail delphi a Jaguar  JAGUAR common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  9
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group