Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 17:53



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 08 sty 2012, 14:02 
Offline

Rejestracja: 05 gru 2011, 21:46
Posty: 25
który układ common-rail jest lepszy?

Czy właśnie boscha czy delphi ? który jest tańszy, który droższy. Jak stosunek z cena/jakość.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 sty 2012, 16:46 
Co to za pytanie?
Ja kupiłem samochód z systemem Delphi, bo mi auto odpowiadało, a nie system... (Transit 2,0 tdci - przyjemność z jazdy moim zdaniem niespotykana w innych vanach)
Tym nie mniej pierwsze Fordy z Delphi uchodzą za zawodne, po 2004/2005 roku odporność systemu Delphi na nasze paliwa wzrosła. Ale i tak Ford zrezygnował z tego systemu i przeszedł na Denso...
Ktoś nawet kiedyś powiedział, że Ford wprowadzając system Delphi do swoich samochodów chciał popełnić... seppuku. :lol:


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 sty 2012, 20:19 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
gość pisze:
Co to za pytanie?
Ja kupiłem samochód z systemem Delphi, bo mi auto odpowiadało, a nie system... (Transit 2,0 tdci - przyjemność z jazdy moim zdaniem niespotykana w innych vanach)
Tym nie mniej pierwsze Fordy z Delphi uchodzą za zawodne, po 2004/2005 roku odporność systemu Delphi na nasze paliwa wzrosła. Ale i tak Ford zrezygnował z tego systemu i przeszedł na Denso...
Ktoś nawet kiedyś powiedział, że Ford wprowadzając system Delphi do swoich samochodów chciał popełnić... seppuku. :lol:


Powiem krótko masz kolego jak najbardziej racje transitem , mondeo z tym silnikiem jeżdzi się bardzo fajnie dynamika silnika całkiem całkiem jak na tak duże auto , ale..... i tu właśnie to nie szczęsne delphi, a w zasadzie wtryskiwacze , a konkretnie problem z zaworkami niestety nie wytrzymują naszego paliwa. Mieli zmienić coś w konstrukcji tych zaworków , a okazało się , że zmienili numer zaworka i nic więcej. A dokładniej mówiąc była jedna zmiana technologiczna z tak zwanego białego zaworka na czarny, ale nie było wtedy zmiany numeru , natomiast teraz jak pisałem wcześniej zmienił się numer i nic po za tym. A jeśli chodzi o denso to wszystko by było ok tylko nie ma na tą chwile oryginalnych części do tych wtryskiwaczy jak by się komuś popsuł. A co do seppuku to trafione w 100 %. poz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group