Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 07:27



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Common Rail
PostZamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 
Common Rail
Innowacyjne systemy wtryskowe Bosch, takie jak Common Rail, uwypuklają zalety silników Diesla: dynamikę, oszczędność, czystość i niski poziom hałasu. Zalety te przekonały do siebie już połowę kierowców samochodów osobowych w Europie Zachodniej. Ponadto, systemy wtryskowe Common Rail są dziś standardem w cięższych pojazdach użytkowych i silnikach okrętowych.

Zasada działania Common Rail
Common Rail oznacza „wspólną szynę“. W wyniku ciągłego pompowania paliwa do wspólnej szyny rozdzielaczowej wysokie ciśnienie stale utrzymywane jest na bardzo odpowiednim poziomie, dzięki czemu paliwo jest gotowe do zasilania wszystkich cylindrów. Wtrysk realizowany jest przy ciśnieniu dochodzącym do 1600 barów we wtryskiwaczu. Można go podzielić na kilka faz (np. wtrysk pilotujący, wtrysk właściwy, dotrysk), co zapewnia idealny przebieg procesu spalania. Common Rail optymalizuje proces spalania, poprawia kulturę pracy silnika i obniża poziom zanieczyszczeń.

Zalety Common Rail
W innowacyjnym systemie wtryskowym Bosch Common Rail wtryskiwana jest zawsze optymalna dawka paliwa
w odpowiednim momencie. Dlatego silniki Diesla Common Rail imponują dynamiką i spokojną pracą silnika. Olej napędowy jest wykorzystywany w sposób bardzo oszczędny: samochody wyposażone w system Common Rail zużywają ok. 30% mniej paliwa niż samochody porównywalnej mocy z silnikami benzynowymi. Pomaga to oszczędzać pieniądze,
a poprzez obniżenie emisji także chronić środowisko.

Przyszłość silnika Diesla
Od roku 1997 inżynierowie wciąż optymalizują systemy Common Rail, przyczyniając się do ofensywy Diesla na całym świecie. W epoce wyczerpujących się zasobów naturalnych, rosnących cen paliwa i coraz bardziej restrykcyjnych norm emisji zanieczyszczeń, silniki Diesla wyróżniające się niskim zużyciem paliwa, dużym zasięgiem i niewielkim poziomem emisji dwutlenku węgla, są bez wątpienia napędem przyszłości. Dodatkowym atutem jest także przyjemność z jazdy dynamicznym autem z dobrym przyspieszeniem!

Pozostałe informacje
Wszystko o oryginalnym wyposażeniu Bosch
Common Rail w samochodach osobowych
Common Rail w pojazdach użytkowych
Inne artykuły BoschLive
Bosch wyprzedza konkurencję
Innowacje w samochodach – system ESP®
Diesel faworytem w wyścigu
Le Mans (ang.)


Ostatnio przesunięty w górę 03 sty 2012, 08:01 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group