Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:26



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 11 lut 2016, 00:09 
Offline

Rejestracja: 23 sty 2016, 22:37
Posty: 2
Miejscowość: Basildon
Witam wszystkich. Mam mały problem z pompą CP1. Niedawno pompa zaczeła ciec z rana jak zimna. Niewiele sie zastanawiajac postanowiłem wymienic uszczelnienia 8-) Mam jeszcze jedną taką samą pompe wiec po rozebraniu obu i wzrokowej weryfikacji wybrałem ta lepszą i do roboty. Zamowilem zestaw uszczelnień, powymieniałem, wszystko w jak najwyższej czystości (jak na możliwości mojego garażu), płukane i dmuchane po 5 razy. Poskładałem do kupy i do samochodu. Przy tej okazji wymieniłem kompletny rozrząd.I tu zaczeły sie przysłowiowe schody 8-) Mądrzy francuzi ( 2.0 HDI) wymyslili sobie te smieszne jednostki SEM naprężenia paska. Oczywiście nie posiadam magicznego testera SEEM więc wymiana rozrządu przebiegała na wyczucie. Przy tej okazji pasek został troche 'przeciągnięty' za pierwszym razem. No ale do tematu. Wszystko poskładane, elegancko, odpalamy, wszystko ok lecz po chwili coś zaczyna terkotać :roll: po bliższym osłuchaniu wychodzi na to że to pompa wtryskowa. Auto pali na dotyk, i zimne i ciepłe, jeździ chyba nawet lepiej niż przed naprawą, jakby mniej kopci, ale jak chwile pochodzi słychac wyraźne takie terkotanie/grzechotanie z pompy. Pytanie czy ja coś zle poskładałem w tej pompie, czy może przeciągnięcie paska uszkodziło pompe?? Jutro postaram sie wrzucić filmik z tym dzwiękiem i zobacze w obd jakie ciśnienie pokazuje.
Za wszelkie podpowiedzi i sugestie z gory dziękuje.

Pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 lut 2016, 19:57 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
W pompie Cp1 są umieszczone pierścienie dystansowe wałka. Może ci wypadło podczas mycia i masz luzy za duze wałka góra dół


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2016, 02:51 
Offline

Rejestracja: 23 sty 2016, 22:37
Posty: 2
Miejscowość: Basildon
Nie wiem o jakie pierścienie chodzi ale rozbierałem dwie pompy i na 100% nic mi nigdzie nie uciekło ;) Pompa CP1S3/R70/10-16S


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2016, 20:44 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
w kroccu od zasilania masz taki tłoczek cisnieniowy tzn tuleja sprezynka i tłoczek i jak wkładałes gorny dekiel z uszczelniaczem nie przytrzymales go i sie na nim odbił


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Trzaski w silniku po wymianie wtryskiwacza-2.2 CDI 20005 r.  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  simon  12
 Problem z wtryskiwaczem po wymianie rozrządu HDI  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group