Witam wszystkich. Mam mały problem z pompą CP1. Niedawno pompa zaczeła ciec z rana jak zimna. Niewiele sie zastanawiajac postanowiłem wymienic uszczelnienia
Mam jeszcze jedną taką samą pompe wiec po rozebraniu obu i wzrokowej weryfikacji wybrałem ta lepszą i do roboty. Zamowilem zestaw uszczelnień, powymieniałem, wszystko w jak najwyższej czystości (jak na możliwości mojego garażu), płukane i dmuchane po 5 razy. Poskładałem do kupy i do samochodu. Przy tej okazji wymieniłem kompletny rozrząd.I tu zaczeły sie przysłowiowe schody
Mądrzy francuzi ( 2.0 HDI) wymyslili sobie te smieszne jednostki SEM naprężenia paska. Oczywiście nie posiadam magicznego testera SEEM więc wymiana rozrządu przebiegała na wyczucie. Przy tej okazji pasek został troche 'przeciągnięty' za pierwszym razem. No ale do tematu. Wszystko poskładane, elegancko, odpalamy, wszystko ok lecz po chwili coś zaczyna terkotać
po bliższym osłuchaniu wychodzi na to że to pompa wtryskowa. Auto pali na dotyk, i zimne i ciepłe, jeździ chyba nawet lepiej niż przed naprawą, jakby mniej kopci, ale jak chwile pochodzi słychac wyraźne takie terkotanie/grzechotanie z pompy. Pytanie czy ja coś zle poskładałem w tej pompie, czy może przeciągnięcie paska uszkodziło pompe?? Jutro postaram sie wrzucić filmik z tym dzwiękiem i zobacze w obd jakie ciśnienie pokazuje.
Za wszelkie podpowiedzi i sugestie z gory dziękuje.
Pozdrawiam.
Witam wszystkich. Mam mały problem z pompą CP1. Niedawno pompa zaczeła ciec z rana jak zimna. Niewiele sie zastanawiajac postanowiłem wymienic uszczelnienia 8-) Mam jeszcze jedną taką samą pompe wiec po rozebraniu obu i wzrokowej weryfikacji wybrałem ta lepszą i do roboty. Zamowilem zestaw uszczelnień, powymieniałem, wszystko w jak najwyższej czystości (jak na możliwości mojego garażu), płukane i dmuchane po 5 razy. Poskładałem do kupy i do samochodu. Przy tej okazji wymieniłem kompletny rozrząd.I tu zaczeły sie przysłowiowe schody 8-) Mądrzy francuzi ( 2.0 HDI) wymyslili sobie te smieszne jednostki SEM naprężenia paska. Oczywiście nie posiadam magicznego testera SEEM więc wymiana rozrządu przebiegała na wyczucie. Przy tej okazji pasek został troche 'przeciągnięty' za pierwszym razem. No ale do tematu. Wszystko poskładane, elegancko, odpalamy, wszystko ok lecz po chwili coś zaczyna terkotać :roll: po bliższym osłuchaniu wychodzi na to że to pompa wtryskowa. Auto pali na dotyk, i zimne i ciepłe, jeździ chyba nawet lepiej niż przed naprawą, jakby mniej kopci, ale jak chwile pochodzi słychac wyraźne takie terkotanie/grzechotanie z pompy. Pytanie czy ja coś zle poskładałem w tej pompie, czy może przeciągnięcie paska uszkodziło pompe?? Jutro postaram sie wrzucić filmik z tym dzwiękiem i zobacze w obd jakie ciśnienie pokazuje.
Za wszelkie podpowiedzi i sugestie z gory dziękuje.
Pozdrawiam.