Witam. Rozebrałem pompę od Scenica 1.9 DCI która padła po zatankowaniu kiepskiego paliwa. Wewnątrz jest pokryta rdzawym osadem i nie przechodzi paliwo od wlotu do sekcji tłoczących, nie przechodzi już przez ten pierwszy otwór który trafia między 2 duże oringi. Czy tam jest jakiś filtr szczelinowy który mógł się zapchać ? Jak ma działać zawór obiegu smarowania ? W pompie było juz grzebane i nie wiem czy ten zaworek jest poprawnie złożony.
Witam. Rozebrałem pompę od Scenica 1.9 DCI która padła po zatankowaniu kiepskiego paliwa. Wewnątrz jest pokryta rdzawym osadem i nie przechodzi paliwo od wlotu do sekcji tłoczących, nie przechodzi już przez ten pierwszy otwór który trafia między 2 duże oringi. Czy tam jest jakiś filtr szczelinowy który mógł się zapchać ? Jak ma działać zawór obiegu smarowania ? W pompie było juz grzebane i nie wiem czy ten zaworek jest poprawnie złożony.
|