Dzisiaj jest 11 gru 2024, 06:52



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 17 mar 2015, 21:16 
Dzień dobry,
walczę z problemami CR w moim Trajecie i mam następujące pytanie, raczej do kolegów głębiej siedzących w temacie:

Przy sprawdzaniu tego czujnika, w instrukcji jest napisane że silnik, przed pomiarami napięcia powinien być rozgrzany do około 80st. Czy tu jest podobnie jak w benzynie, że dopóki silnik nie rozgrzeje się do temp. pracy, ECU ma "uproszczony" algorytm a dopiero po osiągnięciu temperatury pracy przełącza się na odczyty z czujników ?

Mam błąd P1181 i po odczytach z kompa myślę, że to RPS. Nie podaje napięć z serwisówki. Błąd pojawia się (skutkuje wyłączeniem silnika podczas jazdy) dopiero po 7-8 kilometrach w miarę dynamicznej jazdy. Jeżeli jadę zupełnie zimnym autem, w zimny poranek i trzymam niskie obroty potrafi nie wyskoczyć przez 15 km (moja droga do pracy).

z góry dziękuję za pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 mar 2015, 22:21 
Offline

Rejestracja: 17 mar 2015, 21:00
Posty: 1
Miejscowość: ok. Wrocławia
To ja napisałem :D kedar33 . To mój pierwszy post i coś nie poszło przy wysyłaniu. Sory


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 mar 2015, 01:51 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Witam.
Dlaczego sądzisz że czujnik ciśnienia paliwa jest uszkodzony ?
Wejdź w parametry i sprawdź jakie masz ciśnienie na listwie, podczas jazdy sprawdź czy czasem ci nie przeładowuje.
W dieslu pompa wysokiego ciśnienia czy na zimnym, czy na ciepłym ładuje praktycznie w nieskończoność, wiec czujniki i zawory chodzą od początku, w innym razie rozsadziło by układ paliwowy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 mar 2015, 23:48 
Ciśnienia pewnie brak i gaśnie. W tym aucie producent pomalował zbiornik od środka jakąś farbą która odłazi i skutecznie zapycha sitko od pompki, dlatego auto po paru km jazdy gaśnie. Temat przerabiałem już kilka razy, to samo dotyczy santa fe.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2015, 01:45 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
To nie rozumiem w czym problem? :o
Wyczyścić cały układ ( zbiornik, przewody, pompę, wtryski ) i będzie po sprawie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2015, 22:27 
Witam, bardzo dziękuję za odzew.

Problem rozwiązany. Winny był ... filtr paliwa. Problemy zaczęły się po osuszeniu baku (4 dni po zakupie samochodu/walnięty wskaźnik poziomu). Zaciągnął gluty z dna i zawalił, już i tak zamordowany filtr paliwa. Mea culpa, powinienem to sprawdzić jako pierwsze. Niestety, automatycznie zacząłem grzebać tam gdzie zwykle zamiast sprawdzić najprostsze rozwiązanie. Bak sprawdziłem i akurat w moim wykończenie baku wewnątrz jest OK.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 mar 2015, 00:11 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Najlepszym się zdarza :) . Gratuluje i życzę długiego użytkowania :D


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pompa wysokiego ciśnienia 0445010465  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Blondyn989  0
 Zawór regulacji ciśnienia na magistrali CR w X-Type  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  4
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group