Dzisiaj jest 25 sie 2019, 18:44



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 27 lis 2014, 21:58 
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 kwie 2016, 12:42 
cardiesel pisze:
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 kwie 2016, 12:46 
sprawdz czujnik położenia wału on lubi wariowac raz auto zapali raz nie raz zapali i zgasnie po jakims czasie . co do pompy cr to jak siada to lubi robic opiłki które zapychaja końcówki wtrysków co wiąze sie z regeneracja ich i czyszczeniem całęgo układu paliwowego.obroty u mnie w masterze movano trafiku czy vivaro nigdy wiecej niz 4 nie szły;]


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 1.9 dCi renault Kangoo  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
 Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  7
 Bmw Pompa CP3 r90 Bosch Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  chudy11311  0
 Pompa CP4 Bosch Common Rail  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  9
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group