Prawidłowa diagnoza układu Common Rail może skończyć się powodzeniem jedynie wtedy kiedy mechanik, diagnosta użyje narzędzi , urządzeń diagnostycznych w odpowiedni sposób. Mechanik diagnosta układów common rail powinien znać zasadę działania, budowę całego układu common rail bo tylko wtedy jest pewność , że jego diagnoza będzie trafna i precyzyjna. Nie prawidłowa diagnoza może kosztować właściciela samochodu nawet kilka tysięcy złotych i nadal nie załatwiony problem z uszkodzonym samochodem. Nawet jeżeli posiada się duże doświadczenie zawsze należy się opierać na pomiarach i jeszcze raz pomiarach , a następnie podejmować decyzję co do diagnozy i zasadności wymiany poszczególnych elementów, części. Nie właściwa diagnoza powoduje , że wymieniamy części dobre na dobre licząc , że w końcu trafimy na tą uszkodzoną (takie postępowanie świadczy o CAŁKOWITYM BRAKU KOMPETENCJI przez mechanika , diagnostę) , a chyba nie o to chodzi.
|