Dzisiaj jest 01 kwie 2023, 10:04



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 lut 2023, 02:21 
Offline

Rejestracja: 09 lut 2023, 01:09
Posty: 2
Miejscowość: Poznań
Chciałem zapytać czy ktoś z Poznania, okolic lub wysyłkowo pomoże i zweryfikuje stan wtryskiwaczy?
Samochód od dłuższego już czasu spala coraz więcej paliwa, chodzi nierówno na biegu jałowym i strasznie śmierdzą spaliny. Obecny prawdziwy przebieg to 170 tkm. Korekty wtryskiwaczy są coraz gorsze, pierwszy wtrysk ma coraz większą ujemną korekcję, która na zimnym silniku po odpaleniu dochodzi do -2, wtryski 2 i 3 nie mają problemów i korekty mieszczą się w granicach +/- 0,5, wtrysk 4 to zawsze korekty dodatnie odwrotnie proporcjonalne do wtrysku 1.

Zrobiłem próbę przelewową i na letnim silniku wyszły takie przelewy po czterech minutach:

1 - 30 ml
2 - 55 ml
3 - 50 ml
4 - 55 ml

Rozpylacz wtryskiwacza 1 był całkowicie czarny i lekko lepki. Rozpylacz wtrysku 2 był ciemny i całkowicie czarny wręcz zalepiony w szerszej części schowanej pod nakrętką dociskająca rozpylacz do wtrysku. Wszystkie rozpylacze wymyłem w myjce ultradźwiękowej i zamontowałem, rozpylacz w wtrysku 1 wymieniłem na nowy oryginalny.

Po czyszczeniu i wymianie rozpylacza pierwszego wtryskiwacza podczas odpalania w obecnie mroźne poranki wyraźnie słychać stukanie / walenie jednego z wtrysków / cylindrów. Spalanie trochę się poprawiło, spaliny na biegu jałowym też mniej śmierdzą. Jednak drgania na biegu jałowym są dużo mocniejsze i auto przy przyspieszaniu ewidentnie kopci.

Auto kupiłem jako dwuletnie z przebiegiem 25 tkm i przebieg jest prawdziwy i zweryfikowany. Prawdopodobnie przez pierwsze dwa lata poprzedni właściciel coś robił z wtryskiwaczami, ponieważ na nakrętkach przewodów wysokiego ciśnienia i listwie CR są kreski, które ktoś narysował pisakiem by wiedzieć jak mocno należy dokręcić nakrętki mocujące przewody z listwy do wtrysków. Przy kupnie auta bardzo narzekał na jakość paliw w okolicy, niestety to zbagatelizowałem.

Czy ktoś z Kolegów może zinterpretować wyniki testu przelewowego i podejmie się sprawdzenia wtryskiwaczy?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Problem z wtryskiwaczami po regeneracji  KIA common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  6
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 1.6 TDI 105 KM Skoda Octavia II CAYC problem z wtryskami  SKODA common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  adambc  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group