Witam wszystkich !!!!!!!!!!!!!! Denso - ostatnio coraz częściej te systemy paliwowe common rail można spotkać nie tylko w pojazdach Japońskich , koreańskich , ale tak że europejskich . Te systemy dla niektórych warsztatów to duży problem , jeśli chodzi o diagnostykę oraz o naprawę czy wymianę podzespołów .
Pracuję w firmie która nieustannie inwestuje w sprzęt , diagnostyczny związany z silnikami Diesla ( tylko diesel , benzyny nie robimy, osobowe , busy , TIR ) , wiadomo pompy rzędowe , rotacyjne , pompowtryski , itd. to technologie które są obecne , ale nie są kontynuowane jeśli chodzi o rozwój . Common Rail zgodnie z wytycznymi norm emisji spalin , może tylko sprostać tym wyśrubowanym normom EURO 6 , oczywiście po zastosowaniu wielu dodatkowych filtrów ; KATALIZATOR , FILTRY DPF, KATALIZATORY SCR i dodatki AD blue - Ale to osobny temat .
Jeśli chodzi o diagnostykę systemów DENSO polecam DST-PC .
OPIS TESTERA ( źródło Diesel System )
Narzędzie diagnostyczne firmy DENSO, bazujące na komputerze PC, DST-PC (system testera diagnostycznego), składa się z oprogramowania diagnostycznego, zaprojektowanego specjalnie dla platformy DST-PC, którą należy zainstalować na warsztatowym komputerze PC lub laptopie. vSystem jest w stanie komunikować się z ECU wielu pojazdów poprzez konwencjonalną komunikację szeregową, jak również przez nowoczesny protokół magistrali CAN.Przez włączenie funkcji, takich jak automatyczne wykrywanie pojazdów, rejestracja danych i wskazówki diagnostyczne i rozwišzywania problemów, platforma DST-PC oferuje specjalistom wszystkie informacje diagnostyczne niezbędne dla zaawansowanej diagnostyki i rozwiązywania problemów, co czyni ją unikalnym produktem na rynku.Ponadto, DST-PC oferuje mechanikom korzyści wynikające z funkcji naprawczych, takich jak programowanie kodu kompensacji, resetowanie wartości wyuczonych dla pompy paliwa, włączanie procedur regeneracji DPF, procedur regeneracji i ponownego montażu dla wtryskiwaczy, listwy common-rail i pompy wtryskowej.
Opis testera zasięgnięty ze strony DIESEL SYSTEM .
Osobiście pracuje na DST PC i jestem zaskoczony jeśli chodzi o diagnostykę aut na systemach Denso , tester radzi sobie bardzo dobrze jedyny minus to szata graficzna jest bardzo uboga i szara . Ale przecież nie oto chodzi aby było kolorowo , tylko diagnostyka ma być poprawnie przeprowadzona oraz trafna .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!
Witam wszystkich !!!!!!!!!!!!!! Denso - ostatnio coraz częściej te systemy paliwowe common rail można spotkać nie tylko w pojazdach Japońskich , koreańskich , ale tak że europejskich . Te systemy dla niektórych warsztatów to duży problem , jeśli chodzi o diagnostykę oraz o naprawę czy wymianę podzespołów .
Pracuję w firmie która nieustannie inwestuje w sprzęt , diagnostyczny związany z silnikami Diesla ( tylko diesel , benzyny nie robimy, osobowe , busy , TIR ) , wiadomo pompy rzędowe , rotacyjne , pompowtryski , itd. to technologie które są obecne , ale nie są kontynuowane jeśli chodzi o rozwój . Common Rail zgodnie z wytycznymi norm emisji spalin , może tylko sprostać tym wyśrubowanym normom EURO 6 , oczywiście po zastosowaniu wielu dodatkowych filtrów ; KATALIZATOR , FILTRY DPF, KATALIZATORY SCR i dodatki AD blue - Ale to osobny temat .
Jeśli chodzi o diagnostykę systemów DENSO polecam DST-PC .
OPIS TESTERA ( źródło Diesel System )
Narzędzie diagnostyczne firmy DENSO, bazujące na komputerze PC, DST-PC (system testera diagnostycznego), składa się z oprogramowania diagnostycznego, zaprojektowanego specjalnie dla platformy DST-PC, którą należy zainstalować na warsztatowym komputerze PC lub laptopie. vSystem jest w stanie komunikować się z ECU wielu pojazdów poprzez konwencjonalną komunikację szeregową, jak również przez nowoczesny protokół magistrali CAN.Przez włączenie funkcji, takich jak automatyczne wykrywanie pojazdów, rejestracja danych i wskazówki diagnostyczne i rozwišzywania problemów, platforma DST-PC oferuje specjalistom wszystkie informacje diagnostyczne niezbędne dla zaawansowanej diagnostyki i rozwiązywania problemów, co czyni ją unikalnym produktem na rynku.Ponadto, DST-PC oferuje mechanikom korzyści wynikające z funkcji naprawczych, takich jak programowanie kodu kompensacji, resetowanie wartości wyuczonych dla pompy paliwa, włączanie procedur regeneracji DPF, procedur regeneracji i ponownego montażu dla wtryskiwaczy, listwy common-rail i pompy wtryskowej.
Opis testera zasięgnięty ze strony DIESEL SYSTEM .
Osobiście pracuje na DST PC i jestem zaskoczony jeśli chodzi o diagnostykę aut na systemach Denso , tester radzi sobie bardzo dobrze jedyny minus to szata graficzna jest bardzo uboga i szara . Ale przecież nie oto chodzi aby było kolorowo , tylko diagnostyka ma być poprawnie przeprowadzona oraz trafna .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!
|
|