Dzisiaj jest 18 sty 2019, 00:05



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 wrz 2012, 20:32 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:18
Posty: 2
Witam mam laguna II 1.9 dci 120ph 2001r
I mam problem z regulatorem
Otóż samochód zaczął gasnąć podczas jazdy i nie wiadomo kiedy, podczas postoju a nawet podczas odpalania na zimno i ciepło. Na początku nie wiedziałem co się dzieje bo silnik odpalał po różnym oczekiwaniu 10 min 20 min i 30 min i odpalał jak gdyby nic ale po jakimś czasie nasunął mi się pomysł żeby odkręcić przewód idący z pompy do listwy. Okazało się, że podczas kręcenia paliwo nie leciało.
Przechodząc do sedna problemu: gdy silnik zgaśnie to muszę wypiąć i wpiąć wtyczkę od regulatora cr i odpali na dotyk. Początkowo myślałem, że to kabel nie łączy ale gdy odłączę kabel to wyświetla się czerwony błąd ale po podpięciu gaśnie. No to kupiłem nowy regulator ale nadal jest to samo i nie wiem co dalej sprawdzać bo pompa jest regenerowana rok temu, przelewy sprawdzone, filtr wymieniony, błędów brak....
Proszę o pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 wrz 2012, 23:03 
No faktycznie ten przypadek jest wyjątkowo zastanawiający. Pierwsza myśl jaka mi przyszła to ,że skoro instalacja jest ok to może sterownik silnika coś takiego dziwnego robi. Napisz czy jest różnica czy ściągasz wtyczkę na włączonym zapłonie czy wyłączonym. Bo jeśli efekt zapalania uzyskujesz po ściągnięciu wtyczki na wyłączonym zapłonie sprawdziłbym pod obciążeniem kable do zaworu może jest jakiś chwiejny styk i ty go chwilowo poprawiasz i tak w koło. Na pompę to wogóle nie wygląda bo nie ma logicznego wytłumaczenia jaki wpływ na pompę , a konkretnie na jej mechanikę ma ściąganie wtyczki z zaworu cr. Coś mi się wydaje ,że jest to czysto elektryczny problem.Napisz jak już dojdziesz do tego.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 wrz 2012, 22:46 
Offline

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:18
Posty: 2
sprawdzałem na wyłączonym zapłonie i pomimo kilku prób uruchomienia silnika nie powiodło się ale na włączonym zapłonie wystarczyło raz odłączyć i podłączyć i można jechać dalej oddałem samochód do mechanika i zobaczymy co powie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 0445110131 bmw 3.0 dziwny objaw  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  tkoziol  0
 0445110131 bmw 3.0 dziwny objaw  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  tkoziol  0
 problem z odpaleniem  HYUNDAI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  1
 Problem z land Rover freelander td4  LAND ROVER common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  dringo1234  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group