Witam. Mam bardzo poważny problem w swoim Audi A4 B8 CAHA 2009 2.0 TDI CR w oryginale 170 z chipem 210km.
Pewnego razu po odpaleniu i przejechaniu może 1km auto umarło. Po przyjeździe serwisu okazało się że wyskoczył błąd niskiego ciśnienia. Auto trafiło do serwisu został wymieniony 1 wtryskiwacz który przelewał reszta została sprawdzona i są idealne. Wymienione ponadto zostało: -czujnik ciśnienia -zawór ciśnienia -filtr paliwa -pompa wtryskowa została sprawdzona(ku przestrodze wymienione uszczelniacze + parametry idealne) -została sprawdzona pompa w baku ( ok) Zero błędów, problemów z mocą, jazdą, wszystko w jak najlepszym porządku a ciśnienie na biegu jałowym nadal skacze. Powinno być 250bar a u mnie od 210 do 260. Dodam że po zwiększeniu obrotów ciśnienie się normuje. Bardzo proszę o pomoc. Nikt nie wie co może być tego powodem.
|