Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 10:54



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 cze 2014, 14:12 
Offline

Rejestracja: 22 cze 2014, 14:08
Posty: 1
Miejscowość: Warszawa
Panie i Panowie opiszę swój problem, może pomożecie. Autko to focus mk1 z silnikiem 1.8 tdci 115km z 2002 roku
Mianowicie, wymiana wtrysków i czyszczenie moich w jednym okazało się że był uszkodzony więc wymieniłem na drugi. przewody podmienione na bezbarwne by dobrze odpowietrzyć autko. W paliwie nie ma powietrza, mianowicie autko nie odpala(dodam że przy pomocy plaka pali przejadę się kawałek świeci się kontrolka świec żarowych ,wyłączę i później zapalić już nie mogę) pod komputer podłączałem ale pokazywał błędy airbagu .błędy wykasowane. Z pompy nie wydobywają się żadne opiłki. Może być jakiś czujnik lub elektrozawór ? Pomocy Koledzy i Koleżanki. Dodam że autko kręci lecz nie chce zaskoczyć bez wspomagacza .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 cze 2014, 00:06 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Mimo wszystko obstawiam że wtryskiwacz jest zapowietrzony, jeżeli strzeli się z plaka i im wyższe obroty tym lepiej chodzi a po zgaszeniu nie chce zapalić to duża szansa jest że powietrze siedzi wewnątrz wtryskiwacza lub wtryskiwaczy.
Podstawowe pytanie brzmi jak dokręcałeś przewody wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy i kiedy podpiołeś wtyczki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 lip 2014, 22:05 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
Jesli skreciles przewody i podpioles od razu wtryski to na 100% wtryski zawieszone. Daj gdzieś do sprawdzenia aby je ktoś przebił na stole probierczym


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Jaguar, Ford silnik 2,0 TDCI  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Ford MONDEO MK3 BŁĄD 1664  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  0
 Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  8
 FORD FOCUS TDCI CIĘZKI ROZRUCH ZIMNEGO SILNIKA ?????????  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  12
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group