Tak, wersja silnika dieslowskiego 2.2 i-DTEC zastosowana w Hondzie Accord wykorzystuje układ common rail. Układ common rail jest standardem w większości współczesnych silników wysokoprężnych, ponieważ oferuje wiele korzyści w zakresie wydajności, efektywności paliwowej i emisji spalin.
Układ common rail to zaawansowany system wtrysku paliwa, w którym paliwo jest przechowywane pod wysokim ciśnieniem w elastycznym zbiorniku (tzw. common rail). Dzięki temu układowi możliwe jest precyzyjne sterowanie wtryskiem paliwa do cylindrów silnika. W momencie wtrysku, paliwo jest wstrzykiwane przez elektromagnetyczne wtryskiwacze do komory spalania pod bardzo wysokim ciśnieniem.
Układ common rail umożliwia bardziej precyzyjną kontrolę procesu wtrysku paliwa, co przekłada się na lepszą wydajność silnika, redukcję emisji spalin i lepszą responsywność. Dlatego większość nowoczesnych silników diesla korzysta z tego systemu.
__________________________
https://ubezpieczeniegrupoweranking.pl/ ... ieczeniowy
Tak, wersja silnika dieslowskiego 2.2 i-DTEC zastosowana w Hondzie Accord wykorzystuje układ common rail. Układ common rail jest standardem w większości współczesnych silników wysokoprężnych, ponieważ oferuje wiele korzyści w zakresie wydajności, efektywności paliwowej i emisji spalin.
Układ common rail to zaawansowany system wtrysku paliwa, w którym paliwo jest przechowywane pod wysokim ciśnieniem w elastycznym zbiorniku (tzw. common rail). Dzięki temu układowi możliwe jest precyzyjne sterowanie wtryskiem paliwa do cylindrów silnika. W momencie wtrysku, paliwo jest wstrzykiwane przez elektromagnetyczne wtryskiwacze do komory spalania pod bardzo wysokim ciśnieniem.
Układ common rail umożliwia bardziej precyzyjną kontrolę procesu wtrysku paliwa, co przekłada się na lepszą wydajność silnika, redukcję emisji spalin i lepszą responsywność. Dlatego większość nowoczesnych silników diesla korzysta z tego systemu.
__________________________
https://ubezpieczeniegrupoweranking.pl/poradnik-ubezpieczeniowy