Dzisiaj jest 12 lis 2018, 21:46



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 cze 2013, 13:38 
Prawidłowy przebieg montażu pompowtryskiwacza daje gwarancje prawidłowego działania

Montaż pompowtryskiwaczy.
Przed rozpoczęciem montażu pompowtryskiwaczy, należy wymienić wszystkie pierścienie uszczelniające. Podczas samego montażu, by uniknąć uszkodzenia tych uszczelnień, stosuje się specjalne tulejki montażowe.
Montaż pompowtryskiwacza w głowicy z dwoma zaworami na cylinder wymaga odpowiedniego ustawienia zanim rozpocznie się dokręcanie śrub mocujących. Producenci wymagają użycia do tego celu suwmiarki.
http://www.tdi-tuning.pl/tools/wym.pomp ... wianie.jpg
Przy ustawianiu pompowtryskiwaczy umiejętność dokładnego posługiwania się suwmiarką stanie się nieoceniona.

Poprawna odległość montażowa powinna być zachowana z tolerancją ±0,8 mm. Łatwiejszą metodą ustawienia pompowtryskiwacza jest metoda sprawdzianu, oferowana przez producenta do silników 3 i 4-cylindrowych. Prawidłowe ustawienie sprawdza się w tym wypadku przy użyciu szczelinomierza 0,8 mm. Wartość ustawienia zmienia się poprzez obrót pompowtryskiwacza.
W przypadku głowic silników z czterema zaworami na każdy cylinder, poprawne ustawienie pompowtryskiwacza jest zbędne, gdyż jest on mocowany za pomocą dwóch śrub.
Przed dokręceniem śrub mocujących, należy mocno docisnąć pompowtryskiwacz do gniazda, by uniknąć „koszenia” oraz pęknięcia samego wtryskiwacza.
Po montażu, dla wszystkich pompowtryskiwaczy należy ustawić luz kolizyjny. Pozwala on uniknąć osadzenia tłoczka w jego dolnym martwym położeniu (DMP) oraz zapewnia występowanie wtrysku w odpowiednim zakresie zarysu krzywki.
W celu uzyskania właściwego ustawienia, tłoczek ustawia się w jego najniższym położeniu, które określane jest za pomocą czujnika zegarowego. Dolne martwe położenie tłoczka można poznać po tym, kiedy wskazówka czujnika zegarowego nie porusza się w trakcie obracania wałem korbowym. Kolejnym krokiem jest zdjęcie czujnika, a śrubę ustawczą obraca się w prawo aż do uzyskania oporu. Następnie śrubę tą odkręca się o wymagany kąt, przy pomocy tarczy kątowej po czym zabezpiecza się przeciwnakrętką. Nie wolno zapomnieć o tym, by każde połączenie gwintowe było dokręcane odpowiednim momentem obrotowym.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 mar 2014, 13:07 
witam. co jaki czas lub co jaki przebieg należy ustawiać luz kolizyjny?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 lip 2015, 22:50 
Dużo o pompowtryskiwaczach, regulacji i regeneracji jest na stronie http://www.regeneracja-pompowtryskiwaczy.pl. WARTO POCZYTAĆ !!!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 lut 2016, 22:09 
Czasami gniazdka pod pompowtryskiwaczami się wycierają, można spróbować je wtedy zregenerować


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Dlaczego należy i jak kodować wtryskiwacze Common Rail IMA  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  5
 Jak zmierzyć wydatek pompy cp3?  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  mad666max  1
 Czy można czyścić wtryskiwacze diesla tak jak benzynowe ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  1
 Jak najprościej porównać stół probierczy EPS 708 / 815 Bosch  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Jak wygląda recylkulacja spalin - zawór EGR w Common Rail  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group