Dzisiaj jest 27 paź 2021, 00:26



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 23 lut 2020, 01:39 
Witam serdecznie wszystkich
Szanowni koledzy proszę o pomoc, doradę.
Aktualnie walczę z problemem rannego dopalania fiata scudo 2,0JTD (HDI) - silnik z rodziny francuzów kod silnika RHK. Mianowicie samochód za każdym razem jak zimny pali fatalnie, im zimniej na dworze tym gorzej pali, nierówno a z rury wydobywają się kłęby białego dymu, po ok 30-60 sek. dym przestaje się wydobywać silnik zaczyna równiutko pracować. Silnik jest po remoncie (honowanie cylindrów nowe pierścienie), głowica sprawdzona na szczelność były podmieniane wtryskiwacze (niestety, używane nie do końca znam ich jakość), ale test przelewów oraz korekty były OK. Niestety też puszczał dyma i nierówno pracował.
1. Proszę o doradę czy problem z odpalaniem może być spowodowany przez pompę CR? (ciśnienie paliwa podczas kręcenia wynosi ok 320bar). Czy te pompy SIMENS mogły pylić opiłki? - pytam ponieważ zauważyłem jak wyciągałem filtr paliwa, że były odrobiny opiłków na dnie filtra. Jeżeli pompa by pyliła to czy nie powinna zatkać wtrysków na Amen? Zaznaczę, że jak silnik się rozgrzeje pracuje idealnie.
2.Jeżeli to wtryski to co radzicie robić - regeneracja czy używki?.
3.Jeżeli regeneracja to bardzo proszę o polecenie kogoś? (co sądzicie o firmie TURBTEC lub BOSCH Głodysek) chwalą się, że są bardzo dobrzy.... . Jakieś sugestie koledzy będę wdzięczny, bo już mam dość tego paścia....:-(
4. Mój nr wtryskiwacza to 9659337980 U, czy literka na końcu numeru ma znaczenie w doborze wtryskiwaczy?
Z góry wam bardzo dziękuję i liczę, że wreszcie będzie przełom


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 lut 2020, 21:25 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 215
Miejscowość: Zielona Góra
Za mało danych żeby Ci pomoc. Za dużo pisania na forum . Podaj nr tel na priv to zadzwonię


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 mar 2020, 20:22 
Offline

Rejestracja: 23 lut 2020, 01:19
Posty: 3
Miejscowość: Wolbrom
Witam
Szanowni koledzy okazało się, że moje wtryski są całkowicie padnięte, w związku z tym mam pytanie

czy wtryski o numerze 9659337980 - takie mam mogę zastąpić wtryskami 5 klasy.
Rozmawiałem z kilkoma sprzedającymi i twierdzą, że mogę. warunek tylko żeby wszystkie 4 sztuki były takie same. Bardzo proszę o odpowiedź bo nie chciałbym popełnić błędu

Dane samochodu
silnik RHK 120koni fiat scudo 2007rok nr vin ZFA27000064130458, EURO 4


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 mar 2020, 23:36 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 215
Miejscowość: Zielona Góra
Możesz o tych samych numerach klasyfikacja nie ma znaczenia przypiszesz ale żebyś nie zakładał 280 lub 580


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 mar 2020, 02:14 
Offline

Rejestracja: 23 lut 2020, 01:19
Posty: 3
Miejscowość: Wolbrom
Dla pewności jeszcze dopytam sprzedający twierdzi że ten nr 9657144580 mogę zamieniać z tym moim jak pisałem wyżej
Ja znalazłem informację że w silnikach RHK były też montowane wtryski o nr 9657144680. Pytanie czy oba nr podejdą?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 mar 2020, 10:11 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 215
Miejscowość: Zielona Góra
Każdy z tych numerów ma inny numer końcówki więc nie powinno się zakładać innego, chyba że przelozysz końcówki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 mar 2020, 12:06 
Offline

Rejestracja: 23 lut 2020, 01:19
Posty: 3
Miejscowość: Wolbrom
Docelowo myślę aby dzwignąć moc na 140HP. Czy jezeli założę wtryski o nr9657144580 bo takie są w wersji 140konnej. Mogą być problemy z pracą silnika lub z dopisaniem? Chociaż gdzieś w necie znalazlem info ze ten numer wtrysku też był stosowany w wersji 120 konnej. Pzdr i z gory dzięki za pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2020, 10:39 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 215
Miejscowość: Zielona Góra
Myślę że już wypowiedziałem się dosyć jasno, to co zrobisz to już twoja decyzja


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wtryskiwacze Bravo 2.0 Multijet. Ktoś pomoże odczytać wydruk  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  aroooesss  7
 Sprzedam nowe wtryskiwacze DENSO  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  zaksiu1985  0
 Czy można czyścić wtryskiwacze diesla tak jak benzynowe ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  3
 Najwydajniejsze wtryskiwacze CR do JTDm  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Slaweks14898  0
 Wtryskiwacze Honda Accord VII 2.2 I-ctdi 140KM N22A1  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Czorny  11
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group