Nie wiem ile kosztuje wymiana tej pompy , ale mam parę ciekawych informacji o silnikach w tym lexusie is250 Lexus IS nowej generacji dostępny jest z dwoma silnikami: benzynowym 2.5 V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i wysokoprężnym 2.2 D4-D. Model Pojemność Moc maksymalna Max. moment obrotowy V max 0-100 km/h średnie zużycie paliwa
IS 220 2231 (cm3) 177 KM / 3600 400 Nm / 2000-2400 215 km/h 8,9 s 6,3 l/100km
IS 250 V6 6 MT 2499 (cm3) 204 KM / 6400 250 Nm / 4800 230 km/h 8,4 s 9,8 l/100km
IS 250 V6 6 AT 2499 (cm3) 204 KM / 6400 250 Nm / 4800 225 km/h 8,4 s 9,1 l/100km
IS 350 V6 v. USA 3491 (cm3) 306 KM / 6400 374 Nm / 4800 230 km/h * 5,8 s b.d
IS-F V8 od 2008 4969 (cm3) 416 KM / 6600 505 Nm/ 5200 ok. 270 km/h 4,6 s b.d
* - ograniczona elektronicznie
Silnik Diesla 2.2 /2AD-FHV/ Nowa lekka, aluminiowa jednostka o pojemności 2231cm3 wprowadzona została zgodnie z zapotrzebowaniem rynku europejskiego. Niezwykle cicha łączy system typu common-rail z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami wtłaczającymi paliwa pod ciśnieniem 1800 barów. Najniższy stopień sprężania 15.8:1 oraz cztery wtryski na cykl sprawiają, że proces spalania jest cichszy i bardziej wydajny. Dodanie wałka stabilizującego powoduje kolejną redukcję hałasu na wyższych obrotach, elektryczna aktywacja zmienno-wylotowej dyszy podnosi wydajność na niższych obrotach. Nowy silnik Diesla jest najpotężniejszą jednostką w swojej klasie pojemności; dostarcza 130 kW (177 KM) mocy przy 3.600 obr/n/min. Najwyższy moment obrotowy to 400 Nm w zakresie 2.000 - 2.400 obr/n/min. Silnik wyposażony jest w technologię Lexus Clean Diesel Technology z systemem DPNR (Diesel Particulate NOx Reduction), katalizatorem zmniejszającym ilość tlenków azotu i cząstek stałych w spalinach. Silnik spełnia normy EURO IV. Nowa jednostka współpracuje z 6-stopniową skrzynią biegów, znaną już z Lexusa LS 430.
Silnik benzynowy 2.5 V6 /4GR-FSE/ Nowy silnik V6 o pojemności 2499cm3 z podwójnym górnym wałkiem rozrządu ze stechiometrycznym bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem Dual VVT-i kontrolującym zarówno zawory wlotowe jak i wylotowe zapewnia wysokie osiągi, niskie zużycia paliwa i emisję spalin. Gwarantuje 150 kW (204 KM) mocy przy 6.400 obr/n/min i moment obrotowy 250 Nm przy 3.800 obr/n/min. Współpracuje z dwiema skrzyniami biegów: 6-stopniową manualną oraz 6-stopniową automatyczną z funkcją sekwencyjną, aktywowaną przełożeniem dźwigni do pozycji S. Przełączniki znajdują się na kole kierownicy, zmian można dokonywać także tradycyjną dźwignią.
Nie wiem ile kosztuje wymiana tej pompy , ale mam parę ciekawych informacji o silnikach w tym lexusie is250 Lexus IS nowej generacji dostępny jest z dwoma silnikami: benzynowym 2.5 V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa i wysokoprężnym 2.2 D4-D. Model Pojemność Moc maksymalna Max. moment obrotowy V max 0-100 km/h średnie zużycie paliwa
IS 220 2231 (cm3) 177 KM / 3600 400 Nm / 2000-2400 215 km/h 8,9 s 6,3 l/100km
IS 250 V6 6 MT 2499 (cm3) 204 KM / 6400 250 Nm / 4800 230 km/h 8,4 s 9,8 l/100km
IS 250 V6 6 AT 2499 (cm3) 204 KM / 6400 250 Nm / 4800 225 km/h 8,4 s 9,1 l/100km
IS 350 V6 v. USA 3491 (cm3) 306 KM / 6400 374 Nm / 4800 230 km/h * 5,8 s b.d
IS-F V8 od 2008 4969 (cm3) 416 KM / 6600 505 Nm/ 5200 ok. 270 km/h 4,6 s b.d
* - ograniczona elektronicznie
Silnik Diesla 2.2 /2AD-FHV/ Nowa lekka, aluminiowa jednostka o pojemności 2231cm3 wprowadzona została zgodnie z zapotrzebowaniem rynku europejskiego. Niezwykle cicha łączy system typu common-rail z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami wtłaczającymi paliwa pod ciśnieniem 1800 barów. Najniższy stopień sprężania 15.8:1 oraz cztery wtryski na cykl sprawiają, że proces spalania jest cichszy i bardziej wydajny. Dodanie wałka stabilizującego powoduje kolejną redukcję hałasu na wyższych obrotach, elektryczna aktywacja zmienno-wylotowej dyszy podnosi wydajność na niższych obrotach. Nowy silnik Diesla jest najpotężniejszą jednostką w swojej klasie pojemności; dostarcza 130 kW (177 KM) mocy przy 3.600 obr/n/min. Najwyższy moment obrotowy to 400 Nm w zakresie 2.000 - 2.400 obr/n/min. Silnik wyposażony jest w technologię Lexus Clean Diesel Technology z systemem DPNR (Diesel Particulate NOx Reduction), katalizatorem zmniejszającym ilość tlenków azotu i cząstek stałych w spalinach. Silnik spełnia normy EURO IV. Nowa jednostka współpracuje z 6-stopniową skrzynią biegów, znaną już z Lexusa LS 430.
Silnik benzynowy 2.5 V6 /4GR-FSE/ Nowy silnik V6 o pojemności 2499cm3 z podwójnym górnym wałkiem rozrządu ze stechiometrycznym bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem Dual VVT-i kontrolującym zarówno zawory wlotowe jak i wylotowe zapewnia wysokie osiągi, niskie zużycia paliwa i emisję spalin. Gwarantuje 150 kW (204 KM) mocy przy 6.400 obr/n/min i moment obrotowy 250 Nm przy 3.800 obr/n/min. Współpracuje z dwiema skrzyniami biegów: 6-stopniową manualną oraz 6-stopniową automatyczną z funkcją sekwencyjną, aktywowaną przełożeniem dźwigni do pozycji S. Przełączniki znajdują się na kole kierownicy, zmian można dokonywać także tradycyjną dźwignią.
|
|