Dzisiaj jest 25 cze 2019, 16:38



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 08 sie 2012, 18:20 
Offline

Rejestracja: 08 sie 2012, 18:04
Posty: 2
Witam po raz pierwszy
Jak się domyślacie, auto nie odpala. Problemy zaczely się jakiś czas temu, laguna źle zapalała, winnym okazał się jeden wtryskiwacz, puszczał paliwo na przelew i spadało ciśnienie w zasobniku. Następnie auto przestało gadać. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na koniec pompy CP3 więc ją wymieniłem. Po wymianie to samo: nie ma ciśnienia na listwie. Na starej pompie ciśnienie na listwie podczas rozruchu wynosiło ok. 6bar a teraz na nowej mam 0. Poluzowałem więc przewód wysokiego ciśnienia wychodzący z pompy i kręciłem rozrusznikiem. Paliwo jest ale mało, troche podaje. Komp podłączany, nie ma błędów. Regulator działa, reguluje ciśnienie na starcie. Synchronizacja wałka rozrządu i wału jest, immo nie blokuje. Filtr paliwa nowy, napełniony paliwem, odpowietrzony. Paliwo do filtra dochodzi, z filtra wychodzi. Możliwe jest, że pompa się nie odpowietrzyła? Poszedł prawie cały aku + 2 próby na samostarcie i brak reakcji.

Co może być przyczyną? Już jakiś czas z tym walcze ale bez pomocy się jednak nie obejdzie.

Podziękował :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 sie 2012, 21:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Kolego obawiam się że niepotrzebnie wymieniłeś pompę .
O ile pamiętam w 1,9 dci nie mylić z 2,2 dci jest szyna reil z zaworem bezpieczeństwa ( na jednym z końców szyny jest podłączony przewód przelewowy) to jest właśnie zawór bezpieczeństwa .
99% że masz uwalony zawór !!!!!!!!!!
Pompa ładuje ciśnienie ale zawór nie trzyma , więc paliwo wraca przelewem .
Stara pompa jak piszesz ładowała ok. 6 bar to przy sprawnych wtryskach , opis typowego uszkodzenie zaworu bezpieczeństwa .
Zawór z reguły nie będzie puszczał przy wysokich ciśnieniach , ale właśnie przy małych - rozruchowych od 100 - 300 bar .
Niestety mechanicy często się mylą , wymieniają pompę , lub wtryski niepotrzebnie .
diagnoza tego zaworu jest prosta ., wypnij przewód przelewowy podstaw małe naczynie jak będzie lecieć paliwo podczas rozruchu , to zawór jest walnięty .

Wymień zawór , spróbuj odpalić na tej pompie , jeśli nie to pakuj starą pompę , jak masz wtryski które nie przelewają to autko powinno śmigać .


Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 sie 2012, 21:11 
Trochę to dziwne co piszesz , że na starej pompie było ,a na nowej zero. Podaj bezpośrednio z czystego pojemnika paliwo na pompę możesz na przewód zamontować dodatkowo ręczną pompkę, aby wspomagała pompę przetłaczającą taka jest dokręcona w pompach boscha cp3 i powinna się bez problemu odpowietrzyć. Jeśli teraz nie pójdzie to może ta używka to jakaś lipa i dodatkowo sprawdź jeszcze raz zawór regulacyjny dawki paliwa może on tu jest problemem no i oczywiście wysterowanie tego zaworu z komputera bo jak nie jest sterowany bo np. instalacja nie jest ok nie będzie ciśnienia.A i co z tymi wtryskiwaczami bo zacząłeś ,że coś z nimi nie tak i przeszedłeś do pompy??


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 sie 2012, 22:50 
Offline

Rejestracja: 08 sie 2012, 18:04
Posty: 2
@inox przelew od zaworu bezpieczeństwa odpinałem, podczas rozruchu z zaworu nie cieknie paliwo ale sprawdzę dokładnie z menzurką. Olśnijcie mnie: nawet jak by zawór puszczał a mam odkręcony przewód wysokiego ciśnienia przy pompie, to z pompy powinno siknąć? Bo troche tylko leci. Bosch informator mówi, że pompa ma dawać ciśnienie, a listwa jest tylko zbiornikiem.

@Danek robiłem próbe przelewową wcześniej, jeden wtryskiwacz puszczał na przelew i auto słabo paliło więc go wymieniłem ale auta już nie odpaliłem. Ogólnie sytuacja wyglądała tak: już raz nie palił, stał 3 dni. Rano wpadłem z naładowanym aku, poluzowałem przewód wysokiego ciśnienia na pompie, zakreciłem 5 razy, coś mocniej sikneło, zakręciłem przewód i odpalił a potem już lipa. Wyszło, że pompa więc pompe wymieniłem i nic z tego nie wyszło.

EDIT:
Problem rozwiązany. Nie sprawdzałem wymienionego wtrysku, okazało się, żę puszczał na przelew, a sprawdzany na maszynie ponoć.... Pompa chyba też trafnie kupiona bo słabe paliwo załatwiło renate. Dziękuje za podpowiedzi.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 1.9 dCi renault Kangoo  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  1
 E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika.  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  kabzaaa  0
 Pompa wysokiego ciśnienia bosch  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  3
 0445110259 brak dawki VE  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  astra73  1
 Cisnienie paliwa na szynie CR - 1.9 dci  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  grzes1608  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group