Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 07:03



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 01 lut 2014, 10:08 
Witajcie. Piszę w sprawie mojego focusa 1.8 TDCi.
Byłem na hamowni w wtedy miałem uszkodzone wtryskiwacze - strasznie lały ale wypluło 119kucy.
Był serwis regeneracyjny wtrysków i pompy wysokiego ciśnienia po tym niestety wypluło 106koni. (fabryka 115)
Zrobiłem chiptuning.
Po chipie 126koni. Mało - takie silniczki wyciągają średnio 145...
To możliwe że wtryski zostały źle zregenerowane? Wymienione były wszystkie końcówki a zaworki mechanik nie wiedział czy wszystkie czy nie. :/


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lut 2014, 23:50 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
możliwe jest wszystko ;) jak również to ze wtryskiwacze mogą być źle zrobione-wyregulowane mowa tu o Delphi, ale gdyby nawet miały zaniżone VL ale nowe C2I nie powinno być problemu, chyba że ma stare wtedy może być słabszy, jeśli mowa o Siemensie to nie ma jeszcze dostępnych OE tylko zamienniki, jeśli takowe zostały założone a dawka VL wyregulowana w dolnej granicy lub wcale, to może tak właśnie być że brakuje tych 15KM pod warunkiem że osprzęt sinika się bardziej nie zużył i hamownia jest ok


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lut 2014, 00:09 
Mam delphi.
Hamownie były dwie inne i wskazały taki sam wynik.
Załatwiam wtryski inne podmienię i pojadę na hamownię to chyba jedyna opcja by wykluczyć źle zrobione wtryski.
Tak to kurde jest jak się oddaje CR do naprawy w warsztacie którego pracownicy generalnie naprawiają żuki, lubliny albo jelcze...
Psia krew. Sam sobie winien jestem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lut 2014, 03:25 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
napisałem że jest taka możliwość, zanim może będziesz podmieniał wtryski warto by było zrobić jeszcze raz pomiar na 1 tam gdzie było te 115, może być błąd pomiaru


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lut 2014, 19:04 
Hamowałem auto 4 razy na dwóch hamowniach.
Pierwszy raz w Poznaniu przez naprawą wtryskiwaczy 119km
Drugi raz po naprawie wtryskiwaczy w Poznaniu 106km
Trzeci raz w Krakowie przed chipowaniem 107km
Po chipie godzinę później 126km
I znowu w Poznaniu 126km.
Soft z komputera zaciągnięty i wgrany do innego focusa z takim samym silnikiem - mojego kumpla.
Efekt na hamowni: 146km..


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lut 2014, 19:08 
5 razy...
Wszystko wskazuje na wtryski - myślałem że nie da się ich źle naprawić - mechanik który robił zarzeka się że porady internetowe są dla debili, że on jest w temacie napraw od lat i dawką paliwa która bezpośrednio wpływa na moc steruje komputer a nie wtryskiwacz sam w sobie.
A mnie się wydaje że partacz z niego jest i naciągnął mnie na kasę. Zapłaciłem 4100zł za regeneracie czterech wtrysków. Końcówki na pewno dał nowe ale zaworki nie wiem bo on twierdzi że nie pamięta. Szlak by to wziął.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lut 2014, 00:05 
Jutro przekładka wtryskiwaczy i hamownia. Wyjaśni się.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lut 2014, 21:13 
Niestety. Inne wtryskiwacze i moc taka sama. :(
Wygląda na to że silnik jest zajechany... Nie wiem, nie mam już siły i ochoty na szukanie zaginionych koni.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 lut 2015, 15:43 
Offline

Rejestracja: 16 lut 2015, 15:42
Posty: 2
Miejscowość: Wrocław
Dzięki za tyle przydatnych informacji


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 lut 2015, 21:41 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Przeproś jeszcze mechanika, ponieważ nie ładnie się zachowałeś w stosunku do niego, obrzucając go błotem


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Interpretacja wyników testu wtrysków 1.6 hdi 90km  PEUGEOT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  patrykrog1  2
 Adaptacja wtrysków po regeneracji KIA sorento  KIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  bart  1
 Problem z wtryskiwaczami po regeneracji  KIA common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Spotkanie specjalistów regeneracji wtryskiwaczy  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  gdsturbo  1
 Ditex 2.0 cdti wykres wtrysków- proszę o wyjaśnienie  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group