Dzisiaj jest 26 wrz 2016, 03:09



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Mapa strony RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL » Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.

 [ Liczba tematów: 105 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Wiadomość
 Tytuł: Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:08 
Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych

Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują.
Szkody przepięciowe ceramicznych świec żarowych powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V).
Świece żarowe, które narażone są na przepięcie, wykazują takie objawy

Obrazek
Szkody przepięciowe/pęknięta spirala żarowa

Szkody przepięciowe powstają wtedy, gdy zamontowano wadliwą świecę żarową (12 zamiast 24V). Możliwe jest również, że sterownik wytwarza ...

Czytaj więcej : Objawy uszkodzeń - ceramicznych świec żarowych NGK NTK | Odsłony : 474 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 15:01 
Objawy uszkodzeń - świec żarowych z prętem metalowym

Wygląd świecy żarowej pozwala wnioskować o możliwych przyczynach uszkodzeń. Tutaj pokazane są najważniejsze objawy uszkodzeń i podano jakie przyczyny one sugerują.
Szkody spowodowane przegrzaniem powstają wtedy, gdy punkt czasowy wtrysku lub obraz wtrysku są nieprawidłowe, gdy wtryśnięto niewłaściwą ilość paliwa lub gdy olej przedostaje się do komory spalania.
Taki objaw uszkodzenia wskazuje na szkody spowodowane przegrzaniem świec metalowych
Obrazek
Szkody spowodowane przegrzaniem

Takie objawy uszkodzenia powstają z ...

Czytaj więcej : Objawy uszkodzeń - świec żarowych NGK NTK z prętem metalowym | Odsłony : 702 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Budowa świecy żarowej NGK NTK ceramicznej
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 
Budowa świecy żarowej ceramicznej
Obrazek

Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia.
Ceramiczne świece żarowe otoczone są przez azotyn krzemu, bardzo odporny materiał ceramiczny

Spirala żarowa świecy ceramicznej posiada szczególnie wysoką temperaturę topnienia. Otoczona jest azotynem krzemu, bardzo odpornym materiałem ceramicznym. Współpraca spirali żarowej i płaszcza ceramicznego umożliwia osiągnięcie wyższych temperatur i wyjątkowo krótkich czasów wstępnego żarzenia dzięki doskonałej przewodności ciepła. Poza tym świece żarowe ceramiczne ...

Czytaj więcej : Budowa świecy żarowej NGK NTK ceramicznej | Odsłony : 553 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 
Budowa świecy żarowej z prętem metalowym
Wnętrze świecy żarowej z prętem metalowym ma mniej elementów, ale za to bardziej wydajnych i odpornych.
Wnętrze rurki żarzenia wypełnione jest bardzo ściśniętym, specjalnym tlenkiem magnezu, który ma dobre właściwości izolacyjne

Samoregulujące się świece żarowe szybkiego uruchomienia (świece żarowe prętowe SRM) zalicza się do najczęściej stosowanych typów świec żarowych. Zawierają następujące części
Obrazek
Spirala żarowa

Spirala żarowa samoregulującej się świecy żarowej szybkiego uruchomienia wykonana jest z metalu. Gdy przez ...

Czytaj więcej : Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym | Odsłony : 530 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 14:47 
Dobrze funkcjonujące i niezawodne świece żarowe pomagają w sposób decydujący podczas każdego rozruchu zimnego silnika. Poprzez intensywne badania i rozwój pionierskiej pracy firma NGK oferuje w każdej chwili najbardziej aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, a także wyznacza standardy w technologii świec żarowych.
Świece żarowe firmy NGK zapewniają szybki zapłon i spalanie przyjazne dla środowiska także w temperaturach poniżej temperatury zamarzania, przy czym zapewniają optymalne warunki zapłonu wtryskanego paliwa przez energię cieplną transportowaną do obszaru ...

Czytaj więcej : Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary | Odsłony : 2684 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 01:18 
Silnik wysokoprężny, choć z wyglądu podobny do iskrowego, różni się od niego w sposób zdecydowany, zwłaszcza systemem zasilania i spalania paliwa. W czasie suwu ssania cylinder napełniony jest filtrowanym powietrzem. W trakcie sprężania (ok. 1:20) na skutek wzrostu ciśnienia do 3055 atm. Silnik uzyskuje ono temperaturę 500750C. Tuż przed zwrotem zewnętrznym tłoka następuje wtrysk paliwa pod ciśnieniem ok. 120 atm. i natychmiastowy zapłon, z charakterystycznym głośnym metalicznym dźwiękiem. Energia uzyskana w procesie spalania przesuwa tłok ...

Czytaj więcej : Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA | Odsłony : 1807 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 23:16 
Zimowy BP Ultimate Diesel
Obrazek
Zimowy olej napędowy BP Ultimate opracowano, by poprawić właściwości paliwa w niskiej temperaturze.
Specjalny dodatek na zimę
Zimowy BP Ultimate Diesel
Każdy kierowca chce, by jego samochód działał niezawodnie — dotyczy to w szczególności okresu zimowego. Właśnie wtedy jednak silnik wysokoprężny może zawieść.

Wyobraź sobie następującą sytuację — wsiadasz rano do samochodu osobowego lub dostawczego i okazuje się, że silnik nie chce zapalić. Czasem zapala, ale po krótkim czasie zaczyna ...

Czytaj więcej : Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail | Odsłony : 691 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:59 
Zima daje popalić! Siarczysty mróz to wróg kierowców. Kiedy temperatura spada do -20, a nawet -35 stopni Celsjusza, niemal na 100 procent nie ruszysz z miejsca. Dlatego lepiej zobacz, jak najszybciej ustalić, co jest powodem kłopotów z odpaleniem auta. Zanim sobie coś odmrozisz.
Obrazek
Wiele czynności prowadzących do ustalenia przyczyn utrudnionego rozruchu można wykonać samodzielnie, szczególnie w przypadku aut starszych (w nowszych największym utrudnieniem jest nie tyle skomplikowana konstrukcja, co ciasnota w komorze silnika i ...

Czytaj więcej : Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla | Odsłony : 1294 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:57 
Witam kupiłem paliwo na Orleni zimowe (-28 C na świadectwie jakości z rafinerii) i zamarzło przy -15 C, i co dalej do kogo z reklamacją jak Pan mi powiedział że jak dam do zbadania w laboratorium wyjdzie że jest OK, a w zbiorniku mleko (parafina się wytrąca)

Czytaj więcej : paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić | Odsłony : 227 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać???
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:54 
Każdy z nas wie, jak ciężki potrafi być sezon zimowy dla naszych pojazdów. Przygotowanie samochodów do zimowej eksploatacji jest dla nas zabiegiem często w ogóle nie branym pod uwagę i często niedocenianym a jak jest on ważny możemy się przekonać podczas porannych zimowych trudności z uruchomieniem samochodu przez np. zamarzniętą wodę w układzie paliwowym czy też zablokowanym układem paliwowym w silnikach Diesla przez kryształki parafiny. Powyższe problemy mogą zostać wyeliminowane przez prewencyjne i systematyczne stosowanie ...

Czytaj więcej : Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać??? | Odsłony : 1718 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 105 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11


Ostatni 10 aktywny temat


FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ?????????
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów 740d ciśnienie na listwie
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów [E46] 330D M57N Napęcie we wtyczce zaworu DRV
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Ktoś jest w stanie załatwić wtryski w dobrej cenie?
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Różne przedziały tolerancji dla BOSCH EPS-200 i EPS-708
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Zmiana rozpylacza na wiekszy
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Scenic I PH II 1,9 dCi - pali tylko na Plaka
Wyświetl najnowszy post

MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów ułamany zawór ciśnienia na listwie W210 270CDI
Wyświetl najnowszy post

CHEVROLET common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Czy warto wybrać najmocniejszą wersję silnika VCDi?
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1874 | Liczba tematów: 653 | Liczba użytkowników: 507




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group