Dzisiaj jest 04 lip 2015, 04:37



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Mapa strony RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL » Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.

 [ Liczba tematów: 102 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Wiadomość
 Tytuł: Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:58 
Budowa świecy żarowej z prętem metalowym
Wnętrze świecy żarowej z prętem metalowym ma mniej elementów, ale za to bardziej wydajnych i odpornych.
Wnętrze rurki żarzenia wypełnione jest bardzo ściśniętym, specjalnym tlenkiem magnezu, który ma dobre właściwości izolacyjne

Samoregulujące się świece żarowe szybkiego uruchomienia (świece żarowe prętowe SRM) zalicza się do najczęściej stosowanych typów świec żarowych. Zawierają następujące części
Obrazek
Spirala żarowa

Spirala żarowa samoregulującej się świecy żarowej szybkiego uruchomienia wykonana jest z metalu. Gdy przez ...

Czytaj więcej : Budowa świecy żarowej NGK NTK z prętem metalowym | Odsłony : 464 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 14:47 
Dobrze funkcjonujące i niezawodne świece żarowe pomagają w sposób decydujący podczas każdego rozruchu zimnego silnika. Poprzez intensywne badania i rozwój pionierskiej pracy firma NGK oferuje w każdej chwili najbardziej aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, a także wyznacza standardy w technologii świec żarowych.
Świece żarowe firmy NGK zapewniają szybki zapłon i spalanie przyjazne dla środowiska także w temperaturach poniżej temperatury zamarzania, przy czym zapewniają optymalne warunki zapłonu wtryskanego paliwa przez energię cieplną transportowaną do obszaru ...

Czytaj więcej : Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary | Odsłony : 2514 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 01:18 
Silnik wysokoprężny, choć z wyglądu podobny do iskrowego, różni się od niego w sposób zdecydowany, zwłaszcza systemem zasilania i spalania paliwa. W czasie suwu ssania cylinder napełniony jest filtrowanym powietrzem. W trakcie sprężania (ok. 1:20) na skutek wzrostu ciśnienia do 3055 atm. Silnik uzyskuje ono temperaturę 500750C. Tuż przed zwrotem zewnętrznym tłoka następuje wtrysk paliwa pod ciśnieniem ok. 120 atm. i natychmiastowy zapłon, z charakterystycznym głośnym metalicznym dźwiękiem. Energia uzyskana w procesie spalania przesuwa tłok ...

Czytaj więcej : Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA | Odsłony : 1585 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 23:16 
Zimowy BP Ultimate Diesel
Obrazek
Zimowy olej napędowy BP Ultimate opracowano, by poprawić właściwości paliwa w niskiej temperaturze.
Specjalny dodatek na zimę
Zimowy BP Ultimate Diesel
Każdy kierowca chce, by jego samochód działał niezawodnie — dotyczy to w szczególności okresu zimowego. Właśnie wtedy jednak silnik wysokoprężny może zawieść.

Wyobraź sobie następującą sytuację — wsiadasz rano do samochodu osobowego lub dostawczego i okazuje się, że silnik nie chce zapalić. Czasem zapala, ale po krótkim czasie zaczyna ...

Czytaj więcej : Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail | Odsłony : 641 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:59 
Zima daje popalić! Siarczysty mróz to wróg kierowców. Kiedy temperatura spada do -20, a nawet -35 stopni Celsjusza, niemal na 100 procent nie ruszysz z miejsca. Dlatego lepiej zobacz, jak najszybciej ustalić, co jest powodem kłopotów z odpaleniem auta. Zanim sobie coś odmrozisz.
Obrazek
Wiele czynności prowadzących do ustalenia przyczyn utrudnionego rozruchu można wykonać samodzielnie, szczególnie w przypadku aut starszych (w nowszych największym utrudnieniem jest nie tyle skomplikowana konstrukcja, co ciasnota w komorze silnika i ...

Czytaj więcej : Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla | Odsłony : 1228 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:57 
Witam kupiłem paliwo na Orleni zimowe (-28 C na świadectwie jakości z rafinerii) i zamarzło przy -15 C, i co dalej do kogo z reklamacją jak Pan mi powiedział że jak dam do zbadania w laboratorium wyjdzie że jest OK, a w zbiorniku mleko (parafina się wytrąca)

Czytaj więcej : paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić | Odsłony : 191 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać???
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:54 
Każdy z nas wie, jak ciężki potrafi być sezon zimowy dla naszych pojazdów. Przygotowanie samochodów do zimowej eksploatacji jest dla nas zabiegiem często w ogóle nie branym pod uwagę i często niedocenianym a jak jest on ważny możemy się przekonać podczas porannych zimowych trudności z uruchomieniem samochodu przez np. zamarzniętą wodę w układzie paliwowym czy też zablokowanym układem paliwowym w silnikach Diesla przez kryształki parafiny. Powyższe problemy mogą zostać wyeliminowane przez prewencyjne i systematyczne stosowanie ...

Czytaj więcej : Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać??? | Odsłony : 1493 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Zima i zatkany filtr paliwa – objawy
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:47 
Gdy palce marzną już po chwyceniu za krawędź maski, a nasze TDI czy inny diesel nie chce odpalić na mrozie, to zapewne zatankowaliśmy paliwo zawierające za dużo rozpuszczonych parafin, nieprzydatne w zimie. Również brak mocy przy dodawaniu gazu, przy jednocześnie równej pracy silnika na wolnych obrotach to najczęściej objaw zatkanego parafinami układu paliwowego i filtra paliwa. Ciekły stan parafin w oleju napędowym utrzymuje się tak długo, jak długo są w stanie rozpuścić się w reszcie ...

Czytaj więcej : Zima i zatkany filtr paliwa – objawy | Odsłony : 622 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:36 
i jeszcze jeden ciekawy artykuł jaki znalazłem o nieszczęsnym zimowym paliwie
Jeden z klientów zadał mi pytanie: Czy w zimie olej napędowy zmienia swój kolor?
Odpowiedź brzmi TAK i tutaj mógłbym zakończyć artykuł ;)
Jednak żarty na bok, poniżej znajdziecie kilka słów wyjaśnienia.

ZCFPPgodnie z normą europejską EN590, Oleje Napędowe o zimowej specyfikacji powinna charakteryzować temperatura CFPP <-20stop C. Sprzedaż tych paliw odbywa są w okresie ...

Czytaj więcej : Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić? | Odsłony : 626 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:32 
Ciekawy artykuł z jednego z blogów
Oczywiście „zamarzł” to potoczne określenie wykrystalizowania się parafiny z oleju napędowego, która zapchała filtr paliwa i uniemożliwiła uruchomienie pojazdu z silnikiem Diesla.
Dlaczego wytwarza się parafina podczas niskich temperatur, czym są temperatura zablokowania zimnego filtra CFPP i temperatura mętnienia CP.
Obrazek
parafina w filtrze paliwaCo można zrobić kiedy temperatura otoczenia spada poniżej -20 stop. C:

zatankować do baku co najmniej 50% paliwa o wzmocnionej mrozoodporności – takie właściwości mają ...

Czytaj więcej : Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”? | Odsłony : 285 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 102 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11


Ostatni 10 aktywny temat


POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów zawory regulacji ciśnienia w pompach cp3
Wyświetl najnowszy post

GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM

Nie ma nowych postów Wtryski i pompowtryski sprzedaz
Wyświetl najnowszy post

VOLVO common rail bosch

Nie ma nowych postów VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Jakich płynów używacie do czyszczenia części wtryskiwaczy ?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Dlaczego należy i jak kodować wtryskiwacze Common Rail IMA
Wyświetl najnowszy post

MERCEDES common rail bosch

Nie ma nowych postów problem z uruchomieniem silnika sprinter 308CDI
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)
Wyświetl najnowszy post

OPEL common rail denso

Nie ma nowych postów Zafira 1,7 CDTi - pomoc w diagnozi problemu?
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Identyfikacja kodów IMA- praca dyplomowa
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1655 | Liczba tematów: 610 | Liczba użytkowników: 424




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group