Dzisiaj jest 20 wrz 2014, 18:58



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Mapa strony RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL » Forum : RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

W tym dziale znajdują się różne tematy powiązane i nie bezpośrednio powiązane z układami Common Rail.

 [ Liczba tematów: 101 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Wiadomość
 Tytuł: Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 14:47 
Dobrze funkcjonujące i niezawodne świece żarowe pomagają w sposób decydujący podczas każdego rozruchu zimnego silnika. Poprzez intensywne badania i rozwój pionierskiej pracy firma NGK oferuje w każdej chwili najbardziej aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, a także wyznacza standardy w technologii świec żarowych.
Świece żarowe firmy NGK zapewniają szybki zapłon i spalanie przyjazne dla środowiska także w temperaturach poniżej temperatury zamarzania, przy czym zapewniają optymalne warunki zapłonu wtryskanego paliwa przez energię cieplną transportowaną do obszaru ...

Czytaj więcej : Świece żarowe NGK NTK budowa, działanie, sprawdzenie pomiary | Odsłony : 2025 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA
PostZamieszczono: 19 lut 2012, 01:18 
Silnik wysokoprężny, choć z wyglądu podobny do iskrowego, różni się od niego w sposób zdecydowany, zwłaszcza systemem zasilania i spalania paliwa. W czasie suwu ssania cylinder napełniony jest filtrowanym powietrzem. W trakcie sprężania (ok. 1:20) na skutek wzrostu ciśnienia do 3055 atm. Silnik uzyskuje ono temperaturę 500750C. Tuż przed zwrotem zewnętrznym tłoka następuje wtrysk paliwa pod ciśnieniem ok. 120 atm. i natychmiastowy zapłon, z charakterystycznym głośnym metalicznym dźwiękiem. Energia uzyskana w procesie spalania przesuwa tłok ...

Czytaj więcej : Silnik wysokoprężny diesla. BUDOWA DZIAŁANIE EKSPLOATACJA | Odsłony : 1403 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 23:16 
Zimowy BP Ultimate Diesel
Obrazek
Zimowy olej napędowy BP Ultimate opracowano, by poprawić właściwości paliwa w niskiej temperaturze.
Specjalny dodatek na zimę
Zimowy BP Ultimate Diesel
Każdy kierowca chce, by jego samochód działał niezawodnie — dotyczy to w szczególności okresu zimowego. Właśnie wtedy jednak silnik wysokoprężny może zawieść.

Wyobraź sobie następującą sytuację — wsiadasz rano do samochodu osobowego lub dostawczego i okazuje się, że silnik nie chce zapalić. Czasem zapala, ale po krótkim czasie zaczyna ...

Czytaj więcej : Zimowy BP Ultimate Diesel , a Common Rail | Odsłony : 564 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:59 
Zima daje popalić! Siarczysty mróz to wróg kierowców. Kiedy temperatura spada do -20, a nawet -35 stopni Celsjusza, niemal na 100 procent nie ruszysz z miejsca. Dlatego lepiej zobacz, jak najszybciej ustalić, co jest powodem kłopotów z odpaleniem auta. Zanim sobie coś odmrozisz.
Obrazek
Wiele czynności prowadzących do ustalenia przyczyn utrudnionego rozruchu można wykonać samodzielnie, szczególnie w przypadku aut starszych (w nowszych największym utrudnieniem jest nie tyle skomplikowana konstrukcja, co ciasnota w komorze silnika i ...

Czytaj więcej : Minus 35 stopni! Jak ratować auto? PORADY sposoby na diesla | Odsłony : 1176 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:57 
Witam kupiłem paliwo na Orleni zimowe (-28 C na świadectwie jakości z rafinerii) i zamarzło przy -15 C, i co dalej do kogo z reklamacją jak Pan mi powiedział że jak dam do zbadania w laboratorium wyjdzie że jest OK, a w zbiorniku mleko (parafina się wytrąca)

Czytaj więcej : paliwo ze stacji ORLEN i zamarzło co robić | Odsłony : 164 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać???
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:54 
Każdy z nas wie, jak ciężki potrafi być sezon zimowy dla naszych pojazdów. Przygotowanie samochodów do zimowej eksploatacji jest dla nas zabiegiem często w ogóle nie branym pod uwagę i często niedocenianym a jak jest on ważny możemy się przekonać podczas porannych zimowych trudności z uruchomieniem samochodu przez np. zamarzniętą wodę w układzie paliwowym czy też zablokowanym układem paliwowym w silnikach Diesla przez kryształki parafiny. Powyższe problemy mogą zostać wyeliminowane przez prewencyjne i systematyczne stosowanie ...

Czytaj więcej : Dodatek do paliwa ropy oleju napędowego PORADY Co wlać??? | Odsłony : 1305 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Zima i zatkany filtr paliwa – objawy
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:47 
Gdy palce marzną już po chwyceniu za krawędź maski, a nasze TDI czy inny diesel nie chce odpalić na mrozie, to zapewne zatankowaliśmy paliwo zawierające za dużo rozpuszczonych parafin, nieprzydatne w zimie. Również brak mocy przy dodawaniu gazu, przy jednocześnie równej pracy silnika na wolnych obrotach to najczęściej objaw zatkanego parafinami układu paliwowego i filtra paliwa. Ciekły stan parafin w oleju napędowym utrzymuje się tak długo, jak długo są w stanie rozpuścić się w reszcie ...

Czytaj więcej : Zima i zatkany filtr paliwa – objawy | Odsłony : 459 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:36 
i jeszcze jeden ciekawy artykuł jaki znalazłem o nieszczęsnym zimowym paliwie
Jeden z klientów zadał mi pytanie: Czy w zimie olej napędowy zmienia swój kolor?
Odpowiedź brzmi TAK i tutaj mógłbym zakończyć artykuł ;)
Jednak żarty na bok, poniżej znajdziecie kilka słów wyjaśnienia.

ZCFPPgodnie z normą europejską EN590, Oleje Napędowe o zimowej specyfikacji powinna charakteryzować temperatura CFPP <-20stop C. Sprzedaż tych paliw odbywa są w okresie ...

Czytaj więcej : Czy w zimie kolor Oleju Napędowego może się zmienić? | Odsłony : 450 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”?
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:32 
Ciekawy artykuł z jednego z blogów
Oczywiście „zamarzł” to potoczne określenie wykrystalizowania się parafiny z oleju napędowego, która zapchała filtr paliwa i uniemożliwiła uruchomienie pojazdu z silnikiem Diesla.
Dlaczego wytwarza się parafina podczas niskich temperatur, czym są temperatura zablokowania zimnego filtra CFPP i temperatura mętnienia CP.
Obrazek
parafina w filtrze paliwaCo można zrobić kiedy temperatura otoczenia spada poniżej -20 stop. C:

zatankować do baku co najmniej 50% paliwa o wzmocnionej mrozoodporności – takie właściwości mają ...

Czytaj więcej : Olej napędowy – co robić aby nie “zamarzł”? | Odsłony : 247 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 22:18 
Silne mrozy poniżej – 10oC i więcej , rozładowane akumulatory, gęstniejący olej silnikowy, wreszcie zamarzające paliwo powodują unieruchomienie silnika. Z nadzieją i otuchą w jakość podchodzimy do auta każdego ranka, często stojącego "pod chmurką", wierząc że odpali od pierwszego razu a jednak;
Paliwo
Olej napędowy DIESEL wersja zimowa według Polskiej Normy PN-EN 590:2002 z zmianami lecz nie wszyscy oferują ten produkt posiadający istotny parametr CFPPCold Filter Plugging Point czyli Temperaturze Zablokowania Zimnego Filtra (TZZF) . ...

Czytaj więcej : Ciężki zimowy rozruch silnika – analiza i proste rady | Odsłony : 368 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 101 Przejdź na stronę 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11


Ostatni 10 aktywny temat


WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Zainteresowanie regeneracją oraz naprawą wtryskiwaczy
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Zmiana rozpylacza na wiekszy
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów piaskowanie wtryskiwaczy z zewnątz ( usuwanie rdzy )
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów naprawa wtryskiwacza 0 445 110 119 jakie grubości podkładek
Wyświetl najnowszy post

PEUGEOT common rail bosch

Nie ma nowych postów silniki HDi common rail - przebiegi
Wyświetl najnowszy post

OPEL common rail bosch

Nie ma nowych postów 1.3 51kW 16V Z13DT opel - pompa wtryskowa CR
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail

Nie ma nowych postów FORD FOCUS TDCI 1.8 SILNIK NIE ODPALA ??
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch

Nie ma nowych postów 1.9dci CP1S3 -> CP1H3
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Czy z tej pompy coś jeszcze będzie
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Co sądzicię o 3 stopniu naprawy CR
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1495 | Liczba tematów: 571 | Liczba użytkowników: 374




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group