Dzisiaj jest 29 kwie 2016, 16:55



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 67 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 22:01 
Wymiana zepsutych wtryskiwaczy common rail na nowe może kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na szczęście w wielu wypadkach wtryskiwacze można zregenerować...
To prawdziwa (i droga) zmora używanych diesli!

Cena 21.600 zł za komplet czterech wtryskiwaczy do Mazdy 6 to nie żart. Tyle życzy sobie producent za cztery niewielkie elementy, które podlegają naturalnemu zużyciu.
W przypadku większości aut europejskich nie jest tak źle i komplet nowych wtrysków do diesla kupimy za ok. 8 tys. zł. To jednak ...

Czytaj więcej : Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail | Odsłony : 17365 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Innowacje Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 21:40 
Innowacje w samochodach
Współczesne auta muszą sprostać wielu wymaganiom:
powinny imponować mocą i dynamiką, oszczędzać paliwo i nie stanowić obciążenia dla środowiska. Będąc innowacyjnym twórcą techniki motoryzacyjnej oraz liczącym się na rynku dostawcą części i akcesoriów samochodowych, Bosch przyczynia się do tego, by samochody w jeszcze większym stopniu spełniały stawiane im wymagania. Dobrym przykładem jest tutaj Common Rail: nowatorski system wtryskowy Boscha, który zrewolucjonizował silniki Diesla
w samochodach osobowych i pojazdach użytkowych.

Bosch wpisuje się ...

Czytaj więcej : Innowacje Common Rail | Odsłony : 1113 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2
PostZamieszczono: 28 sty 2012, 22:50 
Tester diagnostyczny układu wtryskowego common rail poza zapisywaniem usterek w pamięci ma możliwość odczytu wartości rzeczywistych parametrów poszczególnych elementów, zespołów, nastawników,czujników i dodatkowo porównania ich z wartościami nominalnymi (zadanymi). W testerze wybieramy ten układ common rail CR, który chcemy diagnozować w danym momencie i tak wygląda ekran testera bosch KTS

Obrazek
Obrazek


Oprócz funkcji diagnostyki sterowników KTS 340 ma zainstalowane wszystkie dane pakietu oprogramowania serwisowego ESI, umożliwiające identyfikację usterek, prace konserwacyjne i serwisowe, a także ...

Czytaj więcej : Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2 | Odsłony : 884 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 1
PostZamieszczono: 28 sty 2012, 21:19 
Testery diagnostyczne maja możliwość odczytywania usterek zapisanych w pamięci sterownika (komputera) silnika. Podana usterka nie mówi bezpośrednio o uszkodzeniu danej części silnika , ale daje bardzo zbliżony pogląd w której części lub danym zespole może występować problem. Na przykład błąd związany z ciśnieniem paliwa w magistrali (opisany jako ZA NISKIE CIŚNIENIE PALIWA ) daje nam informacje o ciśnieniu, ale przyczyn tej usterki może być wiele np. nieszczelność w pompie wysokiego ciśnienia , nie drożny filtr ...

Czytaj więcej : Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 1 | Odsłony : 615 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Samodiagnoza syatemy common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 22:29 
Samodiagnostyka układów wtryskowych powstała w 80 latach. Na początku możliwe było tylko odczytanie pamięci błędów polegające na tym czy dany element posiadał zwarcie , przerwę do masy plusa. W obecnych latach samodiagnostyka układu common rail została bardzo mocno rozbudowana szczegółowe odczyty wartości rzeczywistych, zadanych poszczególnych czujników, elementów wykonawczy,wysterowanie nastawników symulację ich pracy itd.Wszystkie te usterki zapamiętywane są w sterowniku silnika i łatwo przeanalizować okoliczności w jakich usterka powstała w celu postawienia prawidłowej diagnozy.Samo diagnoza jedna ...

Czytaj więcej : Samodiagnoza syatemy common rail | Odsłony : 5479 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Diagnostyka układu Common Rail jak powinna wyglądać...?
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 20:59 
Prawidłowa diagnoza układu Common Rail może skończyć się powodzeniem jedynie wtedy kiedy mechanik, diagnosta użyje narzędzi , urządzeń diagnostycznych w odpowiedni sposób. Mechanik diagnosta układów common rail powinien znać zasadę działania, budowę całego układu common rail bo tylko wtedy jest pewność , że jego diagnoza będzie trafna i precyzyjna. Nie prawidłowa diagnoza może kosztować właściciela samochodu nawet kilka tysięcy złotych i nadal nie załatwiony problem z uszkodzonym samochodem. Nawet jeżeli posiada się duże doświadczenie zawsze ...

Czytaj więcej : Diagnostyka układu Common Rail jak powinna wyglądać...? | Odsłony : 1097 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Korekta średniej dawki wtrysku w układzie common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 02:44 
Ze względu na normy związane z ekologią czyli emisją spalin do atmosfery producenci samochodów wprowadzili dodatkowo korektę wartości dawki średniej. Do układu common rail wprowadzono szerokopasmową sondę lambda w układzie wydechowym silnika.W czasie obciążeń częściowych na podstawie odczytów z sondy lambda i przepływomierza powietrza odczytywana jest wartość i zapisywana w sterowniku silnika. Porównanie tych wartość z zadanymi wartościami w sterowniku silnika pozwala na prawidłowe działania systemu. Jeżeli sterownik silnika wykryje nieprawidłowości to mając do dyspozycji ...

Czytaj więcej : Korekta średniej dawki wtrysku w układzie common rail | Odsłony : 870 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Regulacja biegu jałowego w układzie common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 02:05 
Sterownik silnika na bieżąco sprawdza fazy pracy silnika szczególnie bieg jałowy. Na podstawie odczytów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego rozpoznaje nierównomierność pracy silnika na biegu jałowym. Stabilizacja prędkości biegu jałowego realizowana jest za pomocą zmiany dawki wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach. Jeśli sterownik silnika rozpozna , że w danym cylindrze jest za mała prędkość obrotowa w porównaniu ze średnią prędkością z pozostałych cylindrów zaczyna korektę zwiększając czas wtrysku dla tego cylindra , a na pozostałych ...

Czytaj więcej : Regulacja biegu jałowego w układzie common rail | Odsłony : 776 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 01:49 
Nadanie kodów IMA we wtryskiwaczach common rail w czasie eksploatacji samochodu nie wystarcza. Dzieje się tak dlatego , że zużywają się elementy wtryskiwacza, zapychają się od powstających nagarów otworki końcówki wtryskiwacza co powoduje zmianę poszczególnych dawek wtryskiwacza. Ze względu na to , że silnik diesla z układem wtrysku common rail jest bardzo wrażliwy na zmianę dawek sterownik silnika na bieżąco wprowadza korekty poszczególnych dawek wtryskiwaczy. Korekta dawki polega na zmianie czasu wtrysku , który jest ...

Czytaj więcej : Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail | Odsłony : 3900 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA )
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 00:49 
Wtryskiwacze common rail to bardzo precyzyjnie wykonane elementy niestety mimo to wykazują między sobą odchyłki w poszczególnych dawkach wtrysku. Każdy wtryskiwacz na etapie produkcji jest sprawdzany i ze względu na te odchyłki dzielony przez producenta na poszczególne grupy selekcyjne. Kod IMA wprowadzany jest do sterownika silnika dla każdego wtryskiwacza oddzielnie. Na podstawie wprowadzonych kodów do sterownika silnika sterownik zmienia charakterystykę mapy wtrysku kompensując w ten sposób efekt różnic w wykonaniu wtryskiwaczy. Dla przykładu kod IMA ...

Czytaj więcej : Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA ) | Odsłony : 2278 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 [ Liczba tematów: 67 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7


Ostatni 10 aktywny temat


RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Gwarancja na regenerowane wtryskiwacze. Oszusci ???
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ?????????
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów 740d ciśnienie na listwie
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów [E46] 330D M57N Napęcie we wtyczce zaworu DRV
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Ktoś jest w stanie załatwić wtryski w dobrej cenie?
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów Różne przedziały tolerancji dla BOSCH EPS-200 i EPS-708
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów CRU2i czy warto kupic?
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Zmiana rozpylacza na wiekszy
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Scenic I PH II 1,9 dCi - pali tylko na Plaka
Wyświetl najnowszy post

MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1829 | Liczba tematów: 643 | Liczba użytkowników: 489




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group