Dzisiaj jest 06 lip 2015, 16:48



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 60 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6

Wiadomość
 Tytuł: Regulacja biegu jałowego w układzie common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 02:05 
Sterownik silnika na bieżąco sprawdza fazy pracy silnika szczególnie bieg jałowy. Na podstawie odczytów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego rozpoznaje nierównomierność pracy silnika na biegu jałowym. Stabilizacja prędkości biegu jałowego realizowana jest za pomocą zmiany dawki wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach. Jeśli sterownik silnika rozpozna , że w danym cylindrze jest za mała prędkość obrotowa w porównaniu ze średnią prędkością z pozostałych cylindrów zaczyna korektę zwiększając czas wtrysku dla tego cylindra , a na pozostałych ...

Czytaj więcej : Regulacja biegu jałowego w układzie common rail | Odsłony : 720 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 01:49 
Nadanie kodów IMA we wtryskiwaczach common rail w czasie eksploatacji samochodu nie wystarcza. Dzieje się tak dlatego , że zużywają się elementy wtryskiwacza, zapychają się od powstających nagarów otworki końcówki wtryskiwacza co powoduje zmianę poszczególnych dawek wtryskiwacza. Ze względu na to , że silnik diesla z układem wtrysku common rail jest bardzo wrażliwy na zmianę dawek sterownik silnika na bieżąco wprowadza korekty poszczególnych dawek wtryskiwaczy. Korekta dawki polega na zmianie czasu wtrysku , który jest ...

Czytaj więcej : Korekta dawki wtrysku wtryskiwaczy common rail | Odsłony : 3283 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA )
PostZamieszczono: 22 sty 2012, 00:49 
Wtryskiwacze common rail to bardzo precyzyjnie wykonane elementy niestety mimo to wykazują między sobą odchyłki w poszczególnych dawkach wtrysku. Każdy wtryskiwacz na etapie produkcji jest sprawdzany i ze względu na te odchyłki dzielony przez producenta na poszczególne grupy selekcyjne. Kod IMA wprowadzany jest do sterownika silnika dla każdego wtryskiwacza oddzielnie. Na podstawie wprowadzonych kodów do sterownika silnika sterownik zmienia charakterystykę mapy wtrysku kompensując w ten sposób efekt różnic w wykonaniu wtryskiwaczy. Dla przykładu kod IMA ...

Czytaj więcej : Równomierność dawkowania wtryskiwacza ( kod , kody IMA ) | Odsłony : 2003 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Już 14 lat ma common rail
PostZamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 
Przed 14 laty, w roku 1997, rozpoczęła się nowa epoka dla silników Diesla – Bosch jako pierwsze przedsiębiorstwo wprowadziło do produkcji seryjnej w samochodach osobowych system wtryskowy Common Rail. Pierwszymi autami wyposażonymi w tę innowację były Alfa Romeo 156 JTD i Mercedes-Benz C 220 CDI. Common Rail zapewnia silnikowi Diesla większą moc i wyższy moment obrotowy, wyraźnie obniżając zużycie paliwa, głośność pracy i emisję zanieczyszczeń. Zalety te przekonują producentów samochodów do tego stopnia, że na ...

Czytaj więcej : Już 14 lat ma common rail | Odsłony : 658 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 23:05 
Szyna inaczej zasobnik common rail przekazuje paliwo na poszczególne wtryskiwacze. Objętość szyny jest dobrana , aby nie występowały duże wahania ciśnienia paliwa. Duża różnica ciśnień na poszczególnych wtryskiwaczach powoduje niepożądane zróżnicowanie dawek wtryskiwaczy. Zbyt duży zasobnik paliwa sprawia, że pompa potrzebuje więcej czasu w momencie uruchamiania silnika do wytworzenia minimalnego wymaganego ciśnienia. Szyna common rail jest w kształcie rury czasami ma kształt kulisty zwłaszcza w systemach firmy delphi. W szynie zamontowany jest czujnik ciśnienia paliwa ...

Czytaj więcej : Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail | Odsłony : 397 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:43 
W układach common rail w każdym momencie pracy silnika można wytworzyć odpowiednie ciśnienie w szynie (zasobniku). Można kontrolować w każdej chwili ciśnienie panujące w szynie na podstawie odczytów z czujnika ciśnienia oraz korygować z pomocą nastawników. W pierwszej generacji układów common rail ciśnienie paliwa regulowane jest tylko w układzie wysokiego ciśnienia. Zawór regulacyjny za pomocą sprężyny utrzymuje ciśnienie od 5 do 10 MPa zależnie od rodzaju pompy. Jeżeli wartość ciśnienia jest za mała elektromagnes wspomaga ...

Czytaj więcej : W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia | Odsłony : 540 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail.
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:10 
W układzie wysokiego ciśnienia comon rail panuje ciśnienie rzędu 20 do 200 MPa. Pompa wytwarza cały czas ciśnienie podczas swojej pracy. Żeby pompa mogła wytworzyć cały czas odpowiednie ciśnienie musi być zasilana przez pompę niskiego ciśnienia zębatą czy elektryczna , które osiągają ciśnienie rzędu 0,3 do 0,6 MPa . Pompy elektryczne umiejscowione są zwykle w zbiorniku paliwa ,ale nie zawsze. Natomiast pompy przetłaczające zębatkowe zamontowane są na silniku. Stosowane są też pompy, które zintegrowane są ...

Czytaj więcej : Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail. | Odsłony : 615 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common Rail w silnikach HDI
PostZamieszczono: 11 sty 2012, 00:19 
Tabela systemów wtryskowych montowanych we wszystkich silnikach HDI.

Obrazek

Czytaj więcej : Common Rail w silnikach HDI | Odsłony : 290 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common Rail Delphi czy Bosch?
PostZamieszczono: 08 sty 2012, 14:02 
który układ common-rail jest lepszy?

Czy właśnie boscha czy delphi ? który jest tańszy, który droższy. Jak stosunek z cena/jakość.

Czytaj więcej : Common Rail Delphi czy Bosch? | Odsłony : 571 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Common Rail czemu tylko w dieslach?
PostZamieszczono: 19 gru 2011, 14:31 
Witam

Proszę o informacje, dlaczego common rail może być stosowany tylko w silnikach diesla?

pozdrawiam

Czytaj więcej : Common Rail czemu tylko w dieslach? | Odsłony : 304 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 [ Liczba tematów: 60 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6


Ostatni 10 aktywny temat


RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Czy ktoś diagnozuje CR za pomocą urządzenia EDIA ?
Wyświetl najnowszy post

GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM

Nie ma nowych postów skup wtryskow
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail

Nie ma nowych postów FORD FOCUS TDCI CIĘZKI ROZRUCH ZIMNEGO SILNIKA ?????????
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów wtryskiwacz 0 445 110 083
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów ciśnienie otwarcia
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch

Nie ma nowych postów Mascott 160.65 dusi się, dymi
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Koniec niszczenia wtryskiwaczy CR przy demontażu
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Publikacje,książki,materiały na temat CR
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Czy to drżenie pompy wtryskowej? FILM
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1653 | Liczba tematów: 611 | Liczba użytkowników: 424




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group