Dzisiaj jest 20 kwie 2018, 07:44



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 90 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Wiadomość
 Tytuł: Protokół wtryskiwaczy - ich autentyczność
PostZamieszczono: 17 paź 2013, 21:12 
Witam,
Mam BMW E39 525d. Oddałem 6 wtrysków do regeneracji. Stwierdzono że trzy trzeba zregenerować całkowicie, a 3 tylko wyczyścić. Mam pytanie, po czym poznam, że rzeczywiście te trzy wymagały takiej regeneracji a nie tylko dwa. Skąd będę wiedział, że nie zapłaciłem np za jeden tak jak za kompleksową naprawę, podczas gdy on wymagał np tylko czyszczenia? Będą jakieś protokoły z regeneracji. Ale czy one powiedzą jednoznacznie co było robione? Nie da się ich sfałszować ...

Czytaj więcej : Protokół wtryskiwaczy - ich autentyczność | Odsłony : 1605 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Jak najprościej porównać stół probierczy EPS 708 / 815 Bosch
PostZamieszczono: 05 sie 2013, 01:57 
Badanie pod wysokim ciśnieniem.
Na targach Automechanika Bosch pokazał ofertę stanowisk do badania osprzętu diesli poszerzoną o całkowicie nowej konstrukcji stół probierczy EPS 708 do kontroli Common Rail oraz nowe zestawy wyposażenia i uchwytów dla stołów EPS 815 oraz EPS 708.

Obrazek
EPS 708 Bosch

Co drugi pojazd rejestrowany obecnie w Europie jest wyposażony w silnik wysokoprężny. Sukces ten wynikł z wprowadzenia elektronicznie sterowanych układów wtryskowych połączonych z turbodoładowaniem. Już silniki o małej pojemności oferują ...

Czytaj więcej : Jak najprościej porównać stół probierczy EPS 708 / 815 Bosch | Odsłony : 2342 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: O czym należy pamiętać podczas naprawy Common Rail CR
PostZamieszczono: 04 sie 2013, 23:51 
Samochody z układem Common Rail.
Układy Common Rail firmy Bosch pojawiły się w seryjnych samochodach już w 1997 roku. Pierwszymi samochodami, które wyposażone zostały w nową technikę wtrysku paliwa do silników wysokoprężnych, były Mercedes klasy C oraz Alfa Romeo 156. W ślad za tymi producentami samochodów poszły inne firmy takie jak np. PSA i BMW.
Obecnie układ Common Rail stosowany jest w tak popularnych pojazdach jak Volkswagen Polo, co zwiększa prawdopodobieństwo konfrontacji warsztatu samochodowego z ...

Czytaj więcej : O czym należy pamiętać podczas naprawy Common Rail CR | Odsłony : 1473 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: przebicie cewki do masy
PostZamieszczono: 10 lip 2013, 11:58 
panowie wymienić zaworek, przekładkę i rozpylacz wiadomo bez większych problemów da rade zrobić profesjonalnie bez hartridgea ale jak bez niego wyłapać przebicie cewki do masy ?? proszę o wypowiedz wszystkich tzw DUŻYCH delphi'owców

Czytaj więcej : przebicie cewki do masy | Odsłony : 2002 | Odpowiedzi : 5

Na górę
 Tytuł: Symulator skoku kulki
PostZamieszczono: 21 cze 2013, 22:31 
Może ktoś posiada namiary, żeby kupić symulator skoku kulki z danymi lub bez w atrakcyjne cenie.
Pozdrawiam!

Czytaj więcej : Symulator skoku kulki | Odsłony : 1392 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Wymiana danymi
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 19:25 
Posiadam bazę danych z Ditexa około 320 wtryskiwaczy (230 bosch, reszta pozostałe firmy). Mianowicie : zadane ciśnienie, czas otwarcia wtrysku, dawki max - min.
Przykładowy wtryskiwacz: 0 445 110 070.
Ciśnienie; Czas otwarcia; dawka min; dawka max (mm3/1000);
1350; 800; 48,5 - 56,5;
800; 500; 15,6 - 20,6;
250 ; 675; 2,5 - 5,7;
800 ; 160; 0,3- 2,9;
Nie ma w tej bazie częstotliwości otwarcia Hz.
Nadmieniam baza ta pokrywa się z EPS200,kilka mam ...

Czytaj więcej : Wymiana danymi | Odsłony : 2067 | Odpowiedzi : 5

Na górę
 Tytuł: POMOCY !!!!!!!!!!
PostZamieszczono: 05 cze 2013, 23:38 
Witam wszystkich Forumowiczów :

od niedawna zaczałem ze znajomym przygode z wtryskiwaczami common-rail , kupilismy maszyne - stoł probierczy ( nie od Boscha ) no i bylo szkolenie , ktore bylo tylko z teorii i zero praktyki i tak naprawde zostalismy sami :cry: , kupilismy sporo uzywanych wtryskiwaczy i zaczelismy sie uczyc , tyle ze ciezko tak samemu , po czasie zaczelismy naprawiac wtryski dla zaprzyjaznionych warsztatów ...

Czytaj więcej : POMOCY !!!!!!!!!! | Odsłony : 2200 | Odpowiedzi : 9

Na górę
 Tytuł: baza danych poszukuję
PostZamieszczono: 20 kwie 2013, 21:14 
Witam forumowiczów,

dopiero zaczynam przygodę z common rail i poszukuję jakiejś dobrej bazy danych, co mogłoby mi pomóc?? Z góry dzięki za posty

Czytaj więcej : baza danych poszukuję | Odsłony : 5117 | Odpowiedzi : 16

Na górę
 Tytuł: Co jeszcze nie wiemy o silnikach z Common Rail CR
PostZamieszczono: 07 kwie 2013, 13:44 
Masz silnik diesla z Common Rail Bosch? Tego nie wiedziałeś, a może wydaje ci się ,że wiesz!

W tym tygodniu powody do świętowania mają miłośnicy silników wysokoprężnych. Mija właśnie 120 lat od kiedy Rudolf Diesel opatentował nowy silnik swojego pomysłu.

Obrazek
Elemety paliwowe silnika, układu wtryskowego CR typu common-rail Bosch

Co ciekawe - historyczny jubileusz zbiegł się w czasie z innym. Firma Bosch poinformowała, że wyprodukowała właśnie 10-milionowy układ wtrysku Common Rail dla pojazdów użytkowych ...

Czytaj więcej : Co jeszcze nie wiemy o silnikach z Common Rail CR | Odsłony : 1266 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Co szkodzi pompie wtryskiwacze Common Rail - opiłki, bród
PostZamieszczono: 07 kwie 2013, 13:15 
Układ bezpośredniego wtrysku paliwa z systemem common rail, występuje w większości obecnie produkowanych jednostek wysokoprężnych. W zależności od typu, są one wyposażone we wtryskiwacze elektromagnetyczne lub piezoelektryczne, uruchamiane elektrycznie za pomocą sygnału pochodzącego ze sterownika silnika samochodu. Pomimo zaawansowania technologicznego, układy common rail ulegają również uszkodzeniom, głównie ze względu na różnego rodzaju zanieczyszczenia znajdujące się w tankowanym oleju napędowym.
Lepsze, ale bardziej wrażliwe

Czym różnią się silniki wysokoprężne wyposażone w układ common rail (z ang. ...

Czytaj więcej : Co szkodzi pompie wtryskiwacze Common Rail - opiłki, bród | Odsłony : 2359 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 90 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9


Ostatni 10 aktywny temat


RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów zarobki
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Powitania dla Wszystkich z Kobylnicy woj. pomorskie!
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów co wybrać???
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów E60 M57N2 0445115050 - regeneracja
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Cisnienie paliwa na szynie CR - 1.9 dci
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Hyundai 0445110254
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów WTRYSKIWACZE BMW 0445110131
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Koniec niszczenia wtryskiwaczy CR przy demontażu
Wyświetl najnowszy post

KOMPONENTY COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów CIsnienie paliwa na listwie wartosci.
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 2071 | Liczba tematów: 731 | Liczba użytkowników: 626




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group