Dzisiaj jest 27 lut 2017, 09:38



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 74 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Wiadomość
 Tytuł: Zasobnik (szyna) paliwa wysokiego ciśnienia common rail
PostZamieszczono: 22 lut 2012, 22:08 
Cel stosowania
Zasobnik paliwa gromadzi paliwo o wysokim ciśnieniu. Przy tym objętość zasobnika musi być tak dobrana, aby umożliwić tłumienie drgań ciśnienia powstających w wyniku tłoczenia urządzenia pompującego oraz procesu wtrysku. Ciśnienie we wspólnych wtryskiwaczach oraz przelew naddatku paliwa poprzez zawór regulacyjny ciśnienia.

Pompa zasilająca tłoczy paliwo przez filtr z odstojnikiem wody do zaworu bezpieczeństwa i przetłacza je przez otwór dławiący zaworu bezpieczeństwa do obiegu smarowania i chłodzenia urządzenia pompującego wysokiego ciśnienia. Wałek napędowy mapędza ...

Czytaj więcej : Zasobnik (szyna) paliwa wysokiego ciśnienia common rail | Odsłony : 1988 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 17:28 
Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) Common Rail
Obrazek
Cel stosowania

Czujnik ciśnienia mierząc aktualne ciśnienie w zasobniku paliwa z dostateczną dokładnością i w odpowiednio krótkim czasie dostarcza do sterownika odpowiedni sygnał napięcia.

Budowa

Czujnik ciśnienia w zasobniku składa się z następujących części:

wbudowanego elementu pomiarowego,

płytki z obwodem elektrycznym,

obudowy czujnika ze złączem elektrycznym.

Czujnik ciśnienia, wkręcony w otwór zasobnika paliwa, ma kanał ze ślepą studzienką szczelnie zasłonięty przeponą. Paliwo pod ciśnieniem przedostaje się tym ...

Czytaj więcej : Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail | Odsłony : 10488 | Odpowiedzi : 3

Na górę
 Tytuł: Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 16:12 
Krótka charakterystyka techniki wtrysku opartej o COMMON RAIL

Common rail Silniki wysokoprężne od momentu ich zastosowania wyróżniaja się większą sprawnością od silników benzynowych. Istotą działania każdego DIESLA jest wtrysk paliwa do specjalnej ukształtowanej komory w tłoku silnika (wtrysk bezpośredni) lub do komory pośredniej (wstępnej lub wirowej) umieszczonej w głowicy. Wtrysk bezpośredni pozwala na efektywniejszy proces spalania i obniżenie zużycia paliwa. Pomimo postępu technologicznego mechaniczna konstrukcja pomp wtryskowych stanowiłaograniczenie w zwiekszaniu prędkości obrotowej silników z wtryskiem ...

Czytaj więcej : Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka | Odsłony : 2037 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 00:13 
Praca współczesnych silników zależy od informacji płynących do sterownika z wielu czujników. Aby więc skutecznie silniki naprawiać trzeba mieć choć pojęcie o diagnostyce czujników.

Coraz więcej warsztatów niezależnych już ma, lub zamierza w najbliższym czasie kupić, tester diagnostyczny. Pozostałe również powinny pomyśleć o sprawieniu sobie takiego urządzenia, gdyż szybko rośnie liczba napraw przy których okazuje się ono po prostu niezbędne. Aby niezdecydowanych jeszcze trochę zachęcić powiedzmy co nieco o czujnikach stosowanych w układach sterowania współczesnych ...

Czytaj więcej : Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2 | Odsłony : 1795 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Czujnik, czujniki w układzie Common Rail
PostZamieszczono: 11 lut 2012, 23:34 
Samochody z układem Common Rail krążą po naszych drogach już ponad 8 lat. Ich liczba niezmiennie się zwiększa. Zwiększa się również i liczba usterek w tych pojazdach. Jeszcze do niedawna naprawa samochodu z układem Common Rail kojarzyła się przeważnie z naprawą pompy wysokiego ciśnienia lub wtryskiwaczy.
Z biegiem czasu do tych usterek dołączają uszkodzenia innych elementów silnika związanych ze sterowaniem jego pracy. Dotyczy to przede wszystkim czujników silnika.
Obrazek

Czujniki - “oczy” i “uszy” nowoczesnego ...

Czytaj więcej : Czujnik, czujniki w układzie Common Rail | Odsłony : 1551 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silniki z systemem Common Rail
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:22 
Szeroko nagłośniona technologia Common Rail pozwala na zmniejszenie emisji spalin i hałasu w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

Minęła dekada, od kiedy w silnikach wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych zaczęto stosować systemy Common Rail.
Obrazek

Po raz pierwszy Common Rail, którego producentem jest Bosch, wykorzystano w Alfie Romeo 156 JTD i Mercedesie-Benz C 220 CDI. Common Rail to system oparty na wspólnej listwie wtrysku, w której ciśnienie jest niezależne od obrotów silnika i regulowane w ...

Czytaj więcej : Silniki z systemem Common Rail | Odsłony : 1194 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:26 
O ile dobrze mi wiadomo, suma wszystkich korekcji czasu otwarcia/dawek w mm3 bądz innej jednostce, ma wynosić 0 (zliczając każdy cylinder).
Skąd sterownik silnika wie jaką korekcję narzucić na dany cylinder/wtryskiwacz.
Dedukuje, że w zasadzie korekcja może być zależna od histerezy fabrycznej danego wtryskiwacza ale także uszczelki pod czapką, uszczelki pod wtryskiwaczem czy pierścieni tłokowych?
Czy zamiana miejscami wtryskiwaczy sugerowana przez fabryczne różne książki w odpowiedniej kolejności pomiędzy cylindrami, ma swój związek z kolejnością zapłonu, ...

Czytaj więcej : Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY | Odsłony : 1269 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 22:01 
Wymiana zepsutych wtryskiwaczy common rail na nowe może kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na szczęście w wielu wypadkach wtryskiwacze można zregenerować...
To prawdziwa (i droga) zmora używanych diesli!

Cena 21.600 zł za komplet czterech wtryskiwaczy do Mazdy 6 to nie żart. Tyle życzy sobie producent za cztery niewielkie elementy, które podlegają naturalnemu zużyciu.
W przypadku większości aut europejskich nie jest tak źle i komplet nowych wtrysków do diesla kupimy za ok. 8 tys. zł. To jednak ...

Czytaj więcej : Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail | Odsłony : 18744 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Innowacje Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 21:40 
Innowacje w samochodach
Współczesne auta muszą sprostać wielu wymaganiom:
powinny imponować mocą i dynamiką, oszczędzać paliwo i nie stanowić obciążenia dla środowiska. Będąc innowacyjnym twórcą techniki motoryzacyjnej oraz liczącym się na rynku dostawcą części i akcesoriów samochodowych, Bosch przyczynia się do tego, by samochody w jeszcze większym stopniu spełniały stawiane im wymagania. Dobrym przykładem jest tutaj Common Rail: nowatorski system wtryskowy Boscha, który zrewolucjonizował silniki Diesla
w samochodach osobowych i pojazdach użytkowych.

Bosch wpisuje się ...

Czytaj więcej : Innowacje Common Rail | Odsłony : 1143 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2
PostZamieszczono: 28 sty 2012, 22:50 
Tester diagnostyczny układu wtryskowego common rail poza zapisywaniem usterek w pamięci ma możliwość odczytu wartości rzeczywistych parametrów poszczególnych elementów, zespołów, nastawników,czujników i dodatkowo porównania ich z wartościami nominalnymi (zadanymi). W testerze wybieramy ten układ common rail CR, który chcemy diagnozować w danym momencie i tak wygląda ekran testera bosch KTS

Obrazek
Obrazek


Oprócz funkcji diagnostyki sterowników KTS 340 ma zainstalowane wszystkie dane pakietu oprogramowania serwisowego ESI, umożliwiające identyfikację usterek, prace konserwacyjne i serwisowe, a także ...

Czytaj więcej : Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2 | Odsłony : 918 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 74 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8


Ostatni 10 aktywny temat


RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów 1.9dci ciężkie odpalanie tylko po dłuższym postoju
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów wtryskiwacz 0 445 120 002 fiat iveco 2.8jtd 2002r
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Kodowanie wtryskiwaczy Bosch - jakie urządzenie?
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów 4 faza naprawy CR Bosch
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy

Nie ma nowych postów Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Dane diagnostyczne,dane 3fazy,momenty dokręcania KUPIĘ
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów silniki "common rail" BMW a awaryjność -powód polskie oaliwo
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów turbina
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Procedura odpowietrzania obwodu paliwowego Common Rail
Wyświetl najnowszy post

TOYOTA common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów NISKIE CISNIENIE
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1928 | Liczba tematów: 673 | Liczba użytkowników: 552




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group