Dzisiaj jest 03 mar 2015, 10:17



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 57 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6

Wiadomość
 Tytuł: Już 14 lat ma common rail
PostZamieszczono: 03 sty 2012, 08:01 
Przed 14 laty, w roku 1997, rozpoczęła się nowa epoka dla silników Diesla – Bosch jako pierwsze przedsiębiorstwo wprowadziło do produkcji seryjnej w samochodach osobowych system wtryskowy Common Rail. Pierwszymi autami wyposażonymi w tę innowację były Alfa Romeo 156 JTD i Mercedes-Benz C 220 CDI. Common Rail zapewnia silnikowi Diesla większą moc i wyższy moment obrotowy, wyraźnie obniżając zużycie paliwa, głośność pracy i emisję zanieczyszczeń. Zalety te przekonują producentów samochodów do tego stopnia, że na ...

Czytaj więcej : Już 14 lat ma common rail | Odsłony : 648 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 23:05 
Szyna inaczej zasobnik common rail przekazuje paliwo na poszczególne wtryskiwacze. Objętość szyny jest dobrana , aby nie występowały duże wahania ciśnienia paliwa. Duża różnica ciśnień na poszczególnych wtryskiwaczach powoduje niepożądane zróżnicowanie dawek wtryskiwaczy. Zbyt duży zasobnik paliwa sprawia, że pompa potrzebuje więcej czasu w momencie uruchamiania silnika do wytworzenia minimalnego wymaganego ciśnienia. Szyna common rail jest w kształcie rury czasami ma kształt kulisty zwłaszcza w systemach firmy delphi. W szynie zamontowany jest czujnik ciśnienia paliwa ...

Czytaj więcej : Do czego służy szyna ( zasobnik) common rail | Odsłony : 385 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:43 
W układach common rail w każdym momencie pracy silnika można wytworzyć odpowiednie ciśnienie w szynie (zasobniku). Można kontrolować w każdej chwili ciśnienie panujące w szynie na podstawie odczytów z czujnika ciśnienia oraz korygować z pomocą nastawników. W pierwszej generacji układów common rail ciśnienie paliwa regulowane jest tylko w układzie wysokiego ciśnienia. Zawór regulacyjny za pomocą sprężyny utrzymuje ciśnienie od 5 do 10 MPa zależnie od rodzaju pompy. Jeżeli wartość ciśnienia jest za mała elektromagnes wspomaga ...

Czytaj więcej : W jaki sposób przebiega regulacja wysokiego ciścienia | Odsłony : 530 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail.
PostZamieszczono: 21 sty 2012, 22:10 
W układzie wysokiego ciśnienia comon rail panuje ciśnienie rzędu 20 do 200 MPa. Pompa wytwarza cały czas ciśnienie podczas swojej pracy. Żeby pompa mogła wytworzyć cały czas odpowiednie ciśnienie musi być zasilana przez pompę niskiego ciśnienia zębatą czy elektryczna , które osiągają ciśnienie rzędu 0,3 do 0,6 MPa . Pompy elektryczne umiejscowione są zwykle w zbiorniku paliwa ,ale nie zawsze. Natomiast pompy przetłaczające zębatkowe zamontowane są na silniku. Stosowane są też pompy, które zintegrowane są ...

Czytaj więcej : Jak wytwarzane jest ciśnienie w układzie common rail. | Odsłony : 604 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common Rail w silnikach HDI
PostZamieszczono: 11 sty 2012, 00:19 
Tabela systemów wtryskowych montowanych we wszystkich silnikach HDI.

Obrazek

Czytaj więcej : Common Rail w silnikach HDI | Odsłony : 280 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common Rail Delphi czy Bosch?
PostZamieszczono: 08 sty 2012, 14:02 
który układ common-rail jest lepszy?

Czy właśnie boscha czy delphi ? który jest tańszy, który droższy. Jak stosunek z cena/jakość.

Czytaj więcej : Common Rail Delphi czy Bosch? | Odsłony : 561 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Common Rail czemu tylko w dieslach?
PostZamieszczono: 19 gru 2011, 14:31 
Witam

Proszę o informacje, dlaczego common rail może być stosowany tylko w silnikach diesla?

pozdrawiam

Czytaj więcej : Common Rail czemu tylko w dieslach? | Odsłony : 291 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Common rail zasada działania
PostZamieszczono: 18 gru 2011, 12:58 
Zasada działania Common Rail najlepiej prezentuje poniższy film:

http://youtu.be/K_c_iXBWYXg



pozdrawiam

Czytaj więcej : Common rail zasada działania | Odsłony : 359 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Common rail I, II , III - różnice
PostZamieszczono: 18 gru 2011, 12:57 
Czym różnią się od siebie poszczególne generacje common rail?

Czym różni się wersja III od II a czym II od I ?

Pozdrawiam

Czytaj więcej : Common rail I, II , III - różnice | Odsłony : 365 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: wpływ ciśnienia na moc
PostZamieszczono: 18 gru 2011, 12:54 
Witam

Czy ciśnienie pod jakim tam ta pompa pracuje w common rail ma wpływ na samą pracę, moc silnika? czy im większe cisnienie tym lepiej?

pozdrawiam i prosze o odpowiedz!!

Czytaj więcej : wpływ ciśnienia na moc | Odsłony : 332 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 [ Liczba tematów: 57 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6


Ostatni 10 aktywny temat


OPEL common rail denso

Nie ma nowych postów Zafira 1,7 CDTi - pomoc w diagnozi problemu?
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Identyfikacja kodów IMA- praca dyplomowa
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Sprawdzanie szczelności wtryskiwaczy (przelewu)
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Dlaczego należy i jak kodować wtryskiwacze Common Rail IMA
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Baza dawek wtryskiwaczy.
Wyświetl najnowszy post

MERCEDES common rail bosch

Nie ma nowych postów 2.7 cdi wtryski (wibracje silnika)
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail

Nie ma nowych postów FORD FOCUS MK1 1.8 TDCI 115KM 2002 ROK NIE CHCE PALIĆ...
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail

Nie ma nowych postów Elektrozawór
Wyświetl najnowszy post

PEUGEOT common rail bosch

Nie ma nowych postów nie odpala na ciepłym silniku
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch

Nie ma nowych postów Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1571 | Liczba tematów: 589 | Liczba użytkowników: 416




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group