Dzisiaj jest 05 gru 2016, 11:26



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 74 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Wiadomość
 Tytuł: Zasobnik (szyna) paliwa wysokiego ciśnienia common rail
PostZamieszczono: 22 lut 2012, 22:08 
Cel stosowania
Zasobnik paliwa gromadzi paliwo o wysokim ciśnieniu. Przy tym objętość zasobnika musi być tak dobrana, aby umożliwić tłumienie drgań ciśnienia powstających w wyniku tłoczenia urządzenia pompującego oraz procesu wtrysku. Ciśnienie we wspólnych wtryskiwaczach oraz przelew naddatku paliwa poprzez zawór regulacyjny ciśnienia.

Pompa zasilająca tłoczy paliwo przez filtr z odstojnikiem wody do zaworu bezpieczeństwa i przetłacza je przez otwór dławiący zaworu bezpieczeństwa do obiegu smarowania i chłodzenia urządzenia pompującego wysokiego ciśnienia. Wałek napędowy mapędza ...

Czytaj więcej : Zasobnik (szyna) paliwa wysokiego ciśnienia common rail | Odsłony : 1946 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 17:28 
Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) Common Rail
Obrazek
Cel stosowania

Czujnik ciśnienia mierząc aktualne ciśnienie w zasobniku paliwa z dostateczną dokładnością i w odpowiednio krótkim czasie dostarcza do sterownika odpowiedni sygnał napięcia.

Budowa

Czujnik ciśnienia w zasobniku składa się z następujących części:

wbudowanego elementu pomiarowego,

płytki z obwodem elektrycznym,

obudowy czujnika ze złączem elektrycznym.

Czujnik ciśnienia, wkręcony w otwór zasobnika paliwa, ma kanał ze ślepą studzienką szczelnie zasłonięty przeponą. Paliwo pod ciśnieniem przedostaje się tym ...

Czytaj więcej : Czujnik ciśnienia w zasobniku (szynie) common rail | Odsłony : 9900 | Odpowiedzi : 3

Na górę
 Tytuł: Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 16:12 
Krótka charakterystyka techniki wtrysku opartej o COMMON RAIL

Common rail Silniki wysokoprężne od momentu ich zastosowania wyróżniaja się większą sprawnością od silników benzynowych. Istotą działania każdego DIESLA jest wtrysk paliwa do specjalnej ukształtowanej komory w tłoku silnika (wtrysk bezpośredni) lub do komory pośredniej (wstępnej lub wirowej) umieszczonej w głowicy. Wtrysk bezpośredni pozwala na efektywniejszy proces spalania i obniżenie zużycia paliwa. Pomimo postępu technologicznego mechaniczna konstrukcja pomp wtryskowych stanowiłaograniczenie w zwiekszaniu prędkości obrotowej silników z wtryskiem ...

Czytaj więcej : Silniki wysokoprężne z COMMON RAIL krótka charakterystyka | Odsłony : 2024 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 00:13 
Praca współczesnych silników zależy od informacji płynących do sterownika z wielu czujników. Aby więc skutecznie silniki naprawiać trzeba mieć choć pojęcie o diagnostyce czujników.

Coraz więcej warsztatów niezależnych już ma, lub zamierza w najbliższym czasie kupić, tester diagnostyczny. Pozostałe również powinny pomyśleć o sprawieniu sobie takiego urządzenia, gdyż szybko rośnie liczba napraw przy których okazuje się ono po prostu niezbędne. Aby niezdecydowanych jeszcze trochę zachęcić powiedzmy co nieco o czujnikach stosowanych w układach sterowania współczesnych ...

Czytaj więcej : Czujnik, czujniki w układzie Common Rail 2 | Odsłony : 1779 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Czujnik, czujniki w układzie Common Rail
PostZamieszczono: 11 lut 2012, 23:34 
Samochody z układem Common Rail krążą po naszych drogach już ponad 8 lat. Ich liczba niezmiennie się zwiększa. Zwiększa się również i liczba usterek w tych pojazdach. Jeszcze do niedawna naprawa samochodu z układem Common Rail kojarzyła się przeważnie z naprawą pompy wysokiego ciśnienia lub wtryskiwaczy.
Z biegiem czasu do tych usterek dołączają uszkodzenia innych elementów silnika związanych ze sterowaniem jego pracy. Dotyczy to przede wszystkim czujników silnika.
Obrazek

Czujniki - “oczy” i “uszy” nowoczesnego ...

Czytaj więcej : Czujnik, czujniki w układzie Common Rail | Odsłony : 1517 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Silniki z systemem Common Rail
PostZamieszczono: 06 lut 2012, 00:22 
Szeroko nagłośniona technologia Common Rail pozwala na zmniejszenie emisji spalin i hałasu w silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

Minęła dekada, od kiedy w silnikach wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych zaczęto stosować systemy Common Rail.
Obrazek

Po raz pierwszy Common Rail, którego producentem jest Bosch, wykorzystano w Alfie Romeo 156 JTD i Mercedesie-Benz C 220 CDI. Common Rail to system oparty na wspólnej listwie wtrysku, w której ciśnienie jest niezależne od obrotów silnika i regulowane w ...

Czytaj więcej : Silniki z systemem Common Rail | Odsłony : 1182 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY
PostZamieszczono: 05 lut 2012, 13:26 
O ile dobrze mi wiadomo, suma wszystkich korekcji czasu otwarcia/dawek w mm3 bądz innej jednostce, ma wynosić 0 (zliczając każdy cylinder).
Skąd sterownik silnika wie jaką korekcję narzucić na dany cylinder/wtryskiwacz.
Dedukuje, że w zasadzie korekcja może być zależna od histerezy fabrycznej danego wtryskiwacza ale także uszczelki pod czapką, uszczelki pod wtryskiwaczem czy pierścieni tłokowych?
Czy zamiana miejscami wtryskiwaczy sugerowana przez fabryczne różne książki w odpowiedniej kolejności pomiędzy cylindrami, ma swój związek z kolejnością zapłonu, ...

Czytaj więcej : Wtryskiwacze CR, korekcje i zamianka kolejności IMA KODY | Odsłony : 1233 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 22:01 
Wymiana zepsutych wtryskiwaczy common rail na nowe może kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na szczęście w wielu wypadkach wtryskiwacze można zregenerować...
To prawdziwa (i droga) zmora używanych diesli!

Cena 21.600 zł za komplet czterech wtryskiwaczy do Mazdy 6 to nie żart. Tyle życzy sobie producent za cztery niewielkie elementy, które podlegają naturalnemu zużyciu.
W przypadku większości aut europejskich nie jest tak źle i komplet nowych wtrysków do diesla kupimy za ok. 8 tys. zł. To jednak ...

Czytaj więcej : Regeneracja naprawa wtryskiwaczy Common Rail | Odsłony : 18241 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Innowacje Common Rail
PostZamieszczono: 02 lut 2012, 21:40 
Innowacje w samochodach
Współczesne auta muszą sprostać wielu wymaganiom:
powinny imponować mocą i dynamiką, oszczędzać paliwo i nie stanowić obciążenia dla środowiska. Będąc innowacyjnym twórcą techniki motoryzacyjnej oraz liczącym się na rynku dostawcą części i akcesoriów samochodowych, Bosch przyczynia się do tego, by samochody w jeszcze większym stopniu spełniały stawiane im wymagania. Dobrym przykładem jest tutaj Common Rail: nowatorski system wtryskowy Boscha, który zrewolucjonizował silniki Diesla
w samochodach osobowych i pojazdach użytkowych.

Bosch wpisuje się ...

Czytaj więcej : Innowacje Common Rail | Odsłony : 1132 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2
PostZamieszczono: 28 sty 2012, 22:50 
Tester diagnostyczny układu wtryskowego common rail poza zapisywaniem usterek w pamięci ma możliwość odczytu wartości rzeczywistych parametrów poszczególnych elementów, zespołów, nastawników,czujników i dodatkowo porównania ich z wartościami nominalnymi (zadanymi). W testerze wybieramy ten układ common rail CR, który chcemy diagnozować w danym momencie i tak wygląda ekran testera bosch KTS

Obrazek
Obrazek


Oprócz funkcji diagnostyki sterowników KTS 340 ma zainstalowane wszystkie dane pakietu oprogramowania serwisowego ESI, umożliwiające identyfikację usterek, prace konserwacyjne i serwisowe, a także ...

Czytaj więcej : Pamięć usterek ( diagnostycznych ) sterwnika silnika 2 | Odsłony : 909 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 74 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8


Ostatni 10 aktywny temat


COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów 2.0 TDI CR cisnienie paliwa skacze
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Kodowanie Wtryskiwaczy Delphi , Bosch , Denso
Wyświetl najnowszy post

FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Mondeo kopci na czrno
Wyświetl najnowszy post

POMPOWTRYSKIWACZE REGENERACJA NAPRAWA SAMOCHODY CIĘŻAROWE I DOSTAWCZE

Nie ma nowych postów Jak przebiega i wygląda prawidłowy montaż pompowtryskiwacza
Wyświetl najnowszy post

POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów CP1 terkocze po wymianie uszczelnień
Wyświetl najnowszy post

RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL

Nie ma nowych postów Stoły probiercze
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów zarobki
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Za wysokie ciśnienie na szynie bmw e90 320d
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy

Nie ma nowych postów 1.5 DELPHI koszt naprawy ?
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 1904 | Liczba tematów: 662 | Liczba użytkowników: 530




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group