Dzisiaj jest 23 lut 2018, 11:21



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Mapa strony COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja » Forum : COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Informacje ogólne o układach Common Rail (budowa, zasada działania ,schematy, usterki, testy itd. )

 [ Liczba tematów: 87 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Wiadomość
 Tytuł: przebicie cewki do masy
PostZamieszczono: 10 lip 2013, 11:58 
panowie wymienić zaworek, przekładkę i rozpylacz wiadomo bez większych problemów da rade zrobić profesjonalnie bez hartridgea ale jak bez niego wyłapać przebicie cewki do masy ?? proszę o wypowiedz wszystkich tzw DUŻYCH delphi'owców

Czytaj więcej : przebicie cewki do masy | Odsłony : 1864 | Odpowiedzi : 5

Na górę
 Tytuł: Symulator skoku kulki
PostZamieszczono: 21 cze 2013, 22:31 
Może ktoś posiada namiary, żeby kupić symulator skoku kulki z danymi lub bez w atrakcyjne cenie.
Pozdrawiam!

Czytaj więcej : Symulator skoku kulki | Odsłony : 1370 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Wymiana danymi
PostZamieszczono: 15 cze 2013, 19:25 
Posiadam bazę danych z Ditexa około 320 wtryskiwaczy (230 bosch, reszta pozostałe firmy). Mianowicie : zadane ciśnienie, czas otwarcia wtrysku, dawki max - min.
Przykładowy wtryskiwacz: 0 445 110 070.
Ciśnienie; Czas otwarcia; dawka min; dawka max (mm3/1000);
1350; 800; 48,5 - 56,5;
800; 500; 15,6 - 20,6;
250 ; 675; 2,5 - 5,7;
800 ; 160; 0,3- 2,9;
Nie ma w tej bazie częstotliwości otwarcia Hz.
Nadmieniam baza ta pokrywa się z EPS200,kilka mam ...

Czytaj więcej : Wymiana danymi | Odsłony : 2045 | Odpowiedzi : 5

Na górę
 Tytuł: POMOCY !!!!!!!!!!
PostZamieszczono: 05 cze 2013, 23:38 
Witam wszystkich Forumowiczów :

od niedawna zaczałem ze znajomym przygode z wtryskiwaczami common-rail , kupilismy maszyne - stoł probierczy ( nie od Boscha ) no i bylo szkolenie , ktore bylo tylko z teorii i zero praktyki i tak naprawde zostalismy sami :cry: , kupilismy sporo uzywanych wtryskiwaczy i zaczelismy sie uczyc , tyle ze ciezko tak samemu , po czasie zaczelismy naprawiac wtryski dla zaprzyjaznionych warsztatów ...

Czytaj więcej : POMOCY !!!!!!!!!! | Odsłony : 2059 | Odpowiedzi : 9

Na górę
 Tytuł: baza danych poszukuję
PostZamieszczono: 20 kwie 2013, 21:14 
Witam forumowiczów,

dopiero zaczynam przygodę z common rail i poszukuję jakiejś dobrej bazy danych, co mogłoby mi pomóc?? Z góry dzięki za posty

Czytaj więcej : baza danych poszukuję | Odsłony : 4859 | Odpowiedzi : 16

Na górę
 Tytuł: Co jeszcze nie wiemy o silnikach z Common Rail CR
PostZamieszczono: 07 kwie 2013, 13:44 
Masz silnik diesla z Common Rail Bosch? Tego nie wiedziałeś, a może wydaje ci się ,że wiesz!

W tym tygodniu powody do świętowania mają miłośnicy silników wysokoprężnych. Mija właśnie 120 lat od kiedy Rudolf Diesel opatentował nowy silnik swojego pomysłu.

Obrazek
Elemety paliwowe silnika, układu wtryskowego CR typu common-rail Bosch

Co ciekawe - historyczny jubileusz zbiegł się w czasie z innym. Firma Bosch poinformowała, że wyprodukowała właśnie 10-milionowy układ wtrysku Common Rail dla pojazdów użytkowych ...

Czytaj więcej : Co jeszcze nie wiemy o silnikach z Common Rail CR | Odsłony : 1248 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Co szkodzi pompie wtryskiwacze Common Rail - opiłki, bród
PostZamieszczono: 07 kwie 2013, 13:15 
Układ bezpośredniego wtrysku paliwa z systemem common rail, występuje w większości obecnie produkowanych jednostek wysokoprężnych. W zależności od typu, są one wyposażone we wtryskiwacze elektromagnetyczne lub piezoelektryczne, uruchamiane elektrycznie za pomocą sygnału pochodzącego ze sterownika silnika samochodu. Pomimo zaawansowania technologicznego, układy common rail ulegają również uszkodzeniom, głównie ze względu na różnego rodzaju zanieczyszczenia znajdujące się w tankowanym oleju napędowym.
Lepsze, ale bardziej wrażliwe

Czym różnią się silniki wysokoprężne wyposażone w układ common rail (z ang. ...

Czytaj więcej : Co szkodzi pompie wtryskiwacze Common Rail - opiłki, bród | Odsłony : 2302 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Najnowsze pompy i wtryskiwacze Common Rail - historia system
PostZamieszczono: 07 kwie 2013, 12:42 
Jubileusz produkcji układów wtryskowych do silników diesla
10 milionów układów wtryskowych Bosch Common Rail do pojazdów użytkowych

W styczniu 2013 roku Bosch obchodził jubileusz wyprodukowania 10-milionowego układu Common Rail do pojazdów użytkowych (CRSN). Dynamiczny rozwój tej technologii przyczynił się do zwiększenia wydajności silnika spalinowego i redukcji poziomu emisji spalin.

Obrazek
Bosch common rail stosowany do ciężkiego pojazdu ciężarowego

Stały rozwój: uniwersalna rodzina układów CRSN
Pierwszy układ wtryskowy Bosch Common Rail do pojazdów użytkowych (CRSN1) został ...

Czytaj więcej : Najnowsze pompy i wtryskiwacze Common Rail - historia system | Odsłony : 1471 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznych
PostZamieszczono: 23 lis 2012, 13:15 
Witam !
Naprawiam wtryski common rail i mam pytanie.
Czym chłopaki szlifujecie gniazda we wtryskiwaczach elektromagnetycznych bosch np
0445110190
chodzi mi o to jakiej maszyny używacie mam już mikroskop i próbowałem szlifować a bardziej polerować tymi docierakami na pastę ale średnio to wychodzi z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam Jakub

Czytaj więcej : szlifowanie gniazd we wtryskiwaczach elektromagnetycznych | Odsłony : 10521 | Odpowiedzi : 34

Na górę
 Tytuł: Common Rail 3 informacje praktyczne od A do Z
PostZamieszczono: 15 kwie 2012, 21:54 
W minionym roku do Polski sprowadzonych zostało ok. miliona używanych aut. Wiele z nich ma silniki wysokoprężne wyposażone w system common rail. Mechaniczne układy wtryskowe oleju napędowego stopniowo zaczynają odchodzić do lamusa - tak jak niegdyś gaźniki w pojazdach benzynowych. Można się spodziewać, że duża część tych pojazdów wkrótce, raczej wcześniej niż później, trafi do warsztatów niezależnych (o ile już nie trafiły), bo coś tam w "nowym" (to znaczy niedawno przywiezionym) samochodzie jest nie tak. ...

Czytaj więcej : Common Rail 3 informacje praktyczne od A do Z | Odsłony : 3093 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 87 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9


Ostatni 10 aktywny temat


FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy

Nie ma nowych postów Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów przebicie cewki do masy
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Falujące obroty na biegu jałowym.
Wyświetl najnowszy post

GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM

Nie ma nowych postów Pompy wtryskowe na sprzedaż.
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów skup wtryskow
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów sprzedam wtryskiwacze
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów CRS 2016
Wyświetl najnowszy post

RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów Opinia wtryskiwaczy
Wyświetl najnowszy post

CITROEN common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy

Nie ma nowych postów Common Rail Delphi citroen
Wyświetl najnowszy post

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Karta do RF7J13H50 09500-578
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 2054 | Liczba tematów: 722 | Liczba użytkowników: 619




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group