Dzisiaj jest 26 cze 2022, 19:28



regeneracja wtryskiwaczy


Nowości Nowości dla MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Mapa strony MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków » Forum : MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

wtryskiwacze, pompy, komponenty, pytania, usterki, wątpliwości, regeneracja pomp itd….

 [ Liczba tematów: 33 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4

Wiadomość
 Tytuł: Pytanie o rodzaj wtryskiwacza 2.7CDI
PostZamieszczono: 22 lut 2021, 12:23 
Witam czytam ogólnie o rodzaju wtryskiwaczy CR, że są 1 generacji 2 no i jakieś 2.1 i 3 generacji, każde inaczej pracują, czy ktoś jest w stanie określić jaki typ wtryskiwacza to

bosch 0 445 110 156 , numer MB : A 648 070 01 87

Oraz czy jest gdzieś jakaś nota katalogowa odnośnie regeneracji takich wtryskiwaczy, no nie wiem moment dokręcania nakrętek/śrub, czy też jakiś wartości , cokolwiek ?

Dziękuję i pozdrawiam !

Czytaj więcej : Pytanie o rodzaj wtryskiwacza 2.7CDI | Odsłony : 2779 | Odpowiedzi : 7

Na górę
 Tytuł: Mercedes 2.7cdi wtryski
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 06:52 
Witam mam pytanie odnośnie silnika 2.7cdi mercedes była nieszczelności gniazda wtrysku nr2 wtrysk zostały usunięte wymieniono podkładkę zamontowano wtrysk poczym doszła do bardzo szybkiego rozszczelnienia wtrysku nr4 wtedy wszystkie wtrysku zostały usunięte oddane do naprawy zamontowano ponownie dano nowe podkładki śruby. Dwa dni puzniej nie wytrzymała nowa śruba wtrysknr2 po kolejnej naprawie nie wytrzymał wtrysk nr4 czy może ktoś ma pomysł gdzie może tkwić przyczyną?

Czytaj więcej : Mercedes 2.7cdi wtryski | Odsłony : 4912 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)
PostZamieszczono: 13 mar 2019, 13:46 
Witam, chciałbym opisac moj problem dotyczacapompy wys.cisnienia bosch cp 1 w busie mercedes sprinter 311 2.2 cdi.

Pompa zassala paliwo z dna zbiornika , wymienilem filtr paliwa, zalal,odpowietrzylem i cisnienie ze zbiornika do filtra , z filtra do pompy bez zarzutow.

Słabe cisnienie wychodzi z pompy po odkreceniu rurki przy pompie co idzie nna listwe oraz z dolnego weza do zasobnika.

Najmocniejsze cisnienie wychodzi z powrotu pompy z gornego wezyka (do zbiornika)

Podejrzewam ze pompa ...

Czytaj więcej : Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie) | Odsłony : 7050 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika.
PostZamieszczono: 09 lis 2018, 23:57 
Witam zastanawiam się nad kupnem mercedesa e-klasa w211 2,2Cdi 150km 300tys. nalotu w automacie. Problem polega na tym że na trasie silnik zaczął nie równo pracować, została wezwana lawet ściągnęli ja do warsztatu pod komputerem wykazano, że wtryskiwacz uszkodzony, pali lecz nie równo pracuje. Co mi możecie o tym powiedzieć. Mam po nią 230km opłaca się po nią jechać,wróci na kołach czy raczej laweta?

Czytaj więcej : E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika. | Odsłony : 5264 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: cdi zawór CR
PostZamieszczono: 09 sty 2017, 23:43 
Witajcie mam 2 w210 2,7CDI i 3,2CDI Posiadają zawór A i B. Mam problem z oboma zaworami CR miałem sprawny zawór A, zawór B powodował falowanie. W celu sprawdzenia czy to wina zaworu postanowiłem je zamienić. Po wyjęciu zaworu A i włożeniu B auto zaczęło falować. Po ponownej zamianie zaworów sprawny zawór A auto nie pali. Komp pokazuje za duże wypełnienie impulsów 60% (według kompa powinno być chyba 15-20%). Kupiłem zestaw naprawczy bosch- 2 oringi ...

Czytaj więcej : cdi zawór CR | Odsłony : 6495 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala
PostZamieszczono: 20 sie 2015, 15:33 
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D

Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu.

Opiszę swój problem:
Posiadam mercedesa S320 cdi z 2004 roku. Pewnego dnia odpaliłem samochód, pochodził chwilę i nagle zgasł jak by mu brakowało paliwa. Pomyślałem ze coś ...

Czytaj więcej : Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala | Odsłony : 8912 | Odpowiedzi : 4

Na górę
 Tytuł: ułamany zawór ciśnienia na listwie W210 270CDI
PostZamieszczono: 15 sie 2015, 17:24 
Auto: Mercedes W210 270CDI

Chciałem odkręcić zawór ciśnienia na listwie. No ułamał mi się.
Czy resztkę da się wyjąć?
Czy oprócz zaworka muszę kupić także listwę?

Czytaj więcej : ułamany zawór ciśnienia na listwie W210 270CDI | Odsłony : 6753 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 Tytuł: Test przelewowy w210 2.2 cdi
PostZamieszczono: 20 gru 2014, 14:34 
Zrobiliśmy u kumpla w w210 2.2 cdi test przelewowy. Wyszły nam takie wyniki:
Szyba
- 60 ml
- 43 ml
- 38 ml
- 35 ml
Chłodnica

Czas pracy 5 minut.

Czy najmniejszy wynik, 35 ml to dobry wynik?
Rozumiem, że tylko 1 wtrysk nadaje się do naprawy?

Czytaj więcej : Test przelewowy w210 2.2 cdi | Odsłony : 8213 | Odpowiedzi : 1

Na górę
 Tytuł: problem z uruchomieniem silnika sprinter 308CDI
PostZamieszczono: 25 sie 2014, 15:23 
Witam . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z odpaleniem sprintera 308Cdi 2.1 80km mianowicie przebywam w uk żaden z mechaników nie potrafił zdiagnozować problemu nie wspominając o jego naprawie.. zostałem zmuszony zabrać się do tego sam i doszedłem do przyczyny .. nie dochodzi napięcie do wtryskiwaczy sprawdzałem za pomocą miernika i stara metodą z zaroweczka ani na wyłączonym ani na włączonym zapłonie nawet podczas kręcenia rozrusznikiem nie dochodzi napiecie. Z silnikiem nie miałem nigdy ...

Czytaj więcej : problem z uruchomieniem silnika sprinter 308CDI | Odsłony : 7510 | Odpowiedzi : 2

Na górę
 Tytuł: Mercedes Vito 112 CDI szpilki zamiast śrub do wtryskiwaczy
PostZamieszczono: 01 kwie 2014, 18:58 
Witam
Przy okazji wymiany wtryskiwaczy myślałem żeby zmienić śruby na szpilki i na nie nakrętki. Zapobiegło by to urwaniu śruby w przyszłości. Szukałem hartowanych śrub 10.2 m6 z pełnym gwintem i uciąć końcówkę, ale takich długich raczej nie dostane.
Ale zamiast tego można by kupić pręt gwintowany 8.8 i go pociąć na 9cm. Co myślicie o takim rozwiązaniu? Raz mi się już urwała śruba przy wyciąganiu wtryskiwacza i miałem parę dni z głowy przy naprawie

Czytaj więcej : Mercedes Vito 112 CDI szpilki zamiast śrub do wtryskiwaczy | Odsłony : 7214 | Odpowiedzi : 0

Na górę
 [ Liczba tematów: 33 Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4


Ostatni 10 aktywny temat


POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Adidas 4D Bestellen
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Adidas Pureboost Saldi
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Acheter Adidas Yeezy
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Adidas Terrex Αθλητικά Παπούτσια
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Adidas Supernova Pas Cher
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Zapatillas de Adidas UltraBoost
Wyświetl najnowszy post
Nie ma nowych postów Would the Falcons acquire drafting 2 broad receivers within
Wyświetl najnowszy post

KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE

Nie ma nowych postów Ravens Information 2/17: Software Position and extra
Wyświetl najnowszy post

COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja

Nie ma nowych postów SnakePit Spherical Desk: Farewell towards the Drub
Wyświetl najnowszy post

BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków

Nie ma nowych postów nike waffle trainer 2 fireberry
Wyświetl najnowszy post

Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  

Statystyki

Statystyki

Liczba postów: 2831 | Liczba tematów: 905 | Liczba użytkowników: 781




Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group