wtryskiwacze, pompy, komponenty, pytania, usterki, wątpliwości regeneracja pomp, pompowtryskiwaczy itd….
Wiadomość |
Tytuł: тайланд часова разлика Zamieszczono: 03 kwie 2024, 02:24 |
|
|
Na górę |
|
Tytuł: common rail w silnikach VW Zamieszczono: 31 mar 2012, 23:37 |
|
Witam, Prosze "wiedzących" o informacje: czy jedyne silniki diesla koncernu VW to wszystko w gore od 3.0 V6 TDI oraz nowy 2.0 TDI 143 KM, czy rowniez wszystkie popularne silniki 2,5 TDI V6 (np 163 KM) sa zrobione w technologii CR?
Czytaj więcej : common rail w silnikach VW | Odsłony : 9139 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion Zamieszczono: 09 lut 2012, 00:47 |
|
Źródło: Delphi 01/06/2010 08:38
Najnowocześniejsze wersje wtryskiwaczy solenoidowych Delphi oraz nowa generacja pomp pomagają w osiągnięciu poziomu emisji CO2 równego 87g/km oraz ekonomiki spalania na poziomie 3,3l/100km (71mpg) bez obniżania osiągów pojazdu.
Najczystszy samochód w swojej klasie; wybrany przez międzynarodowych dziennikarzy motoryzacyjnych Światowym Samochodem Roku 2010.
Koncerny Delphi i Volkswagen opracowały najbardziej przyjazne dla środowiska naturalnego systemy silników Diesla, które są montowane w nowym, 3-cylindrowym Volkswagenie Polo BlueMotion. To pozwoli producentowi samochodów, który jest uznanym ...
Czytaj więcej : Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion | Odsłony : 9027 | Odpowiedzi : 2
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW Zamieszczono: 05 lut 2012, 02:35 |
|
Od chwili zaprezentowania silnika 2.0 TDI wyposażonego w zasobnikowy układ wtryskowy (Common Rail) zaczęły się dyskusje na temat wyższości pomowtryskiwaczy nad Common Rail lub odwrotnie. Brukowe portale (i fora) publikowały herezje głoszące, że pompowtryskiwacze to był wielki błąd VW i, że ten stracił bezsensownie 10 lat badań. Prawda jest jednak zawsze odrobinę inna od szumu medialnego...
Kto zabił pompowtryskiwacze? Ekolodzy! Z budowy pompowtryskiwacza sterowanego elektronicznie (mechanicznie też) wynika ważne ograniczenie pod względem sterowania wtryskiem. Jak ...
Czytaj więcej : Dlaczego Common Rail ,a nie pompowtryski w VW | Odsłony : 14675 | Odpowiedzi : 0
|
|
Na górę |
|
Tytuł: Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail Zamieszczono: 05 lut 2012, 02:07 |
|
Zapowiadana od dawna przez ekspertów chwila nadeszła. Koncern Volkswagena wprowadzając pierwszy z nowej gamy silników wysokoprężnych, dokonał epokowej zmiany.
Pompowtryskiwacze do lamusa Stosowana do budowy silników Diesla i prężnie rozwijana technologia zasilania paliwem za pomocą pompowtryskiwaczy, znika z silników samochodów osobowych. Walka pomiędzy TDI a systemem Common Rail była wyrównana, momentami zaznaczała się nawet przewaga systemu niemieckiego producenta. Ostatecznie, wobec niewielkich rezerw drzemiących w tym rozwiązaniu, firma zdecydowała się na pójście ścieżką, którą z powodzeniem ...
Czytaj więcej : Koniec pompowtryskiwaczy w VW wchodzi Common Rail | Odsłony : 11119 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
Tytuł: VW Passat - Common Rail czy pompowtryskiwacze Zamieszczono: 05 gru 2011, 22:17 |
|
Witam Was!
Wiem że system common rail działa na zasadzie pompy wtryskowej napędzanej przez rozrząd, która toczy paliwo do sterowanych elektronicznie wtryskiwaczy którymi steruje komputer. Zastanawiam się tylko na zasadą działania pompowtryskiwaczy. Jeden układ bez pompy wtryskowej napędzanej przez rozrząd, a składający się z małej pompy wtryskowej z wtryskiwaczem w jednym przy każdym cylindrze. A więc teraz czas na pytanie: Jeśli ja mam silnik z pompą wtryskową AFN to przy awarii mojej pompy auto stanie ...
Czytaj więcej : VW Passat - Common Rail czy pompowtryskiwacze | Odsłony : 9238 | Odpowiedzi : 1
|
|
Na górę |
|
|
Ostatni 10 aktywny temat
|