Dzisiaj jest 25 sie 2019, 18:55



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 22 mar 2015, 14:05 
Offline

Rejestracja: 22 mar 2015, 13:19
Posty: 1
Miejscowość: bełchatów
witam, mój mascott chodzi na trasie PL - NL ( 2600 km w kółku ) nie mogę sobie pozwolić na jakieś usterki wyruszając w drogę. W zegarach zaczęło mi się zapalać stop i czek na czerwono . myślałem ze padł mi wtrysk a dokładnie ten zaworek w nim z którym miałem już do czynienia w jednym z wtrysków, po diagnozie na komputerze wyszło ze brak ciśnienia , podłączono przelewy i pokazało ze wtrysk nr 3 ma bardzo duży nadmiar , to pewnie jego wina. po zrobieniu wtrysku nic się nie poprawiło , sam doszedłem do tego ze trzeba zmienić filtr paliwa bo to może być przyczyną , co się okazało filtr był tylko do połowy zapełniony paliwem , założyłem nowy zalewając go do pełna- auto rakieta jednak po przejechaniu 150 - 200 km objawy powracają zapalają sie kontrolki i traci moc, puszczam pedał paliwa kontrolki gasną powoli dodaje gazu auto jakoś jedzie lecz zaczynają się coraz częściej zapalać. dolewam paliwo do filtra do pełna i problem znowu znika na pewne km i od nowa, dodam ze jak jedzie się na biegu z dużej góry to chyba filtr się dopełnia bo potem jedzie normalnie co może być przyczyna utraty paliwa w filtrze??


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Slabe ciśnienie paliwa z pompy na listwe  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
 MASCOTT 120DXI NIE ODPALA  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
 Mascott 3,0 dxi nie odpala.  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Dawid835  0
 2.0 TDI CR cisnienie paliwa skacze  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  19
 Cisnienie paliwa na szynie CR - 1.9 dci  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  grzes1608  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group