Dzisiaj jest 08 gru 2021, 03:00



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 21 lip 2014, 16:57 
Posiadam samochód Peugeot 307 SW 2.0 hdi 90 KM common rail bosch pompa cp1.
Podstawowy objaw: Silnik nie odpala gdy jest rozgrzany (jazdą lub nawet po długim staniu na słońcu).
Na zimno odpala na dotyk, jak jest troszeczkę cieplejszy tak że wskaźnik temperatury jeszcze nie drgnie odpala po 5 sekundowym kręceniu.
Po odpaleniu gorącego silnika np. na samostart brak jakichkolwiek problemów podczas jazdy wszystko idealnie i w normie.
Do tej pory zrobione:
Diagnostyka komputerowa - niskie ciśnienie paliwa na pompie wtryskowej (wymieniłem zawór regulacji WC - brak reakcji).
Byłem u czterech "mechaników" w tym w serwisie aut francuskich (gdzie zrobiłem kompleksową diagnostykę silnika i wtrysków oprócz tego ciśnienia nic nie wykazało) w trzech przypadkach uparli się na pompę wtryskową oczywiście powiedzieli żeby wymienić.
Czy temperatura ma wpływ na samą pompę wtryskową czy może komputer dostaje jakieś błędne informacje z czujników temp.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 sty 2021, 12:07 
Pacjent c4 Grand Picasso, silnik 1.6 hdi 110km. Problem z odpalaniem, jak jest zimny silnik to odpala i jeździ. Zero błędów w komputerze. Po zgaszeniu ciepłego silnika już nie odpala, trzeba poczekać jak ostygnie. Mechanik się upiera, że jest walnięty komputer i trzeba wymienić. Moje pytanie brzmi czy to prawda, czy trzeba raczej szukać w układzie paliwa.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 sty 2021, 22:00 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 215
Miejscowość: Zielona Góra
Masz przelewowy wtryskiwacz


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  8
 170 2.0tdi CR nierówna praca na ciepłym silniku  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Mercedes S320cdi W220 2004 r. - auto nie odpala  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Tomasz-Kalisz  4
 MASCOTT 120DXI NIE ODPALA  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
 Mascott 3,0 dxi nie odpala.  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Dawid835  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group