Dzisiaj jest 23 wrz 2017, 06:59



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 10 maja 2015, 23:38 
Offline

Rejestracja: 09 maja 2015, 21:33
Posty: 3
Miejscowość: Zielona Góra
Witam!

Nie bardzo wiedziałem w jakim dziale, więc napiszę tutaj, z góry przepraszam, jeśli źle wybrałem...

Otóż mam taki problem z Fusionem 1.4 TDCI 2006 mojej żony, na wtrysku SIEMENS, ten sam co w Citroenach C3, C4, Peugeotach itp.

Jechał sobie ten samochodzik dzielnie aż nagle złapał błąd silnika i już teraz jeździ mniej dzielnie ;) Na zimno strasznie szarpie i nie chce się wkręcić na obroty powyżej 2000 rpm, wtedy zwykle łapie ten błąd P0092

http://i.imgur.com/QLC27Nu.jpg

Natomiast jak już się rozgrzeje to jedzie dobrze, trzeba tylko uważać, żeby nie podchodzić do 3000 rpm bo wtedy zwykle łapie ten błąd P0002, zapala się kontrolka i wtedy obcina mu osiągi i jedzie do max 2500 rpm

http://i.imgur.com/5UmLMTi.jpg

Ciśnienie na szynie mu mierzyłem, generalnie nie da się wydusić ponad 100.000 kPa, na wolnych obrotach ma 21.000 kPa

http://i.imgur.com/00sOLfv.jpg


Auto zapala na dotyk zimne czy ciepłe, na wolnych obrotach pracuje równo, jakby wziąść do rozgrzanego i nie gazować powyżej 3k rpm to normalnie sprawne ;)

No i tu prośba o pomoc do Forumowiczów, gdyż trochę już powymieniałem nie tanich podzespołów a awaria nadal występuje, może ktoś podpowie, co wymienić żeby NA PRAWDĘ pomogło...

Co zostało zrobione:
- wymieniony filtr paliwa, sprawdzenie wężyków paliwowych - brak pęcherzy
- wymieniony czujnik ciśnienia na listwie CR
- wymieniony regulator ciśnienia na pompie (ten od dołu)
- sprawdzone wiązki kabli od czujników do PCM, przedzwonione, zakonserwowane, sprawdzone masy i zasilanie PCM

W planach mam wymianę PCM i zaworu dawkującego paliwo na pompie ale może ktoś ma jakieś inne sugestie, żeby wymienić coś raz a porządnie a nie całe auto po kawałku na nowe? ;)

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Speedo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 maja 2015, 00:11 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 59
Miejscowość: Zielona Góra
Witam.
21.000 kpa to troszkę za mało na wolnych obrotach powinno być min. 24.000 kpa
prawdopodobnie przycina się zawór regulujący niskie ciśnienie (na pompie ten który nie wymieniłeś czyli cieńszy i dłuższy ). Spowodowane jest to najpewniej opiłkami które generuje pompka wstępna ( rozwiązanie podobne jak w układzie DELPHI tyle ze bardziej żywotne ). Jeżeli masz możliwość podmień zawór na próbę (jest dość drogi).
Oczywiście prędzej nikt nie naprawiał układu wtryskowego .?

_________________
Z miłą chęcią pomogę lub naprawie wtryskiwacze CR: BOSCH, SIMENS, DELPHI, DENSO elektro magnetycznych jak i piezoelektryczne


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 maja 2015, 09:41 
Offline

Rejestracja: 09 maja 2015, 21:33
Posty: 3
Miejscowość: Zielona Góra
Dziękuję za odpowiedź, zawór zamówiłem, jak dojdzie i podmienię dam znać, czy pomogło...

Auto mam od ponad roku i nie naprawiałem układu wtryskowego, w marcu zmieniałem tylko rozrząd, filtry, oleje, uszczelkę pod kolektorem ssącym, miską olejową i pokrywą zaworów, przewody przelewowe aha no i świece, na 4 cylindrze ukręcił się element grzejny i wyjmowałem wtryskiwacz, żeby wydobyć końcówkę magnesem. Po tym remoncie auto chodziło bez zarzutu przez jakiś 1000km. Co do poprzedniego właściciela to dostarczył on pęczek faktur z napraw i nie ma tam nic o układzie wtryskowym, na wygląd też nie widać, żeby ktoś coś kiedyś przy tym manipulował.

Jakby wymiana tego zaworu dawkującego nie pomogła to można gdzieś Pana "złapać"i oddać to auto w ręce fachowca?

Pozdrawiam
Speedo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 maja 2015, 12:35 
Offline

Rejestracja: 09 maja 2015, 21:33
Posty: 3
Miejscowość: Zielona Góra
DROMAR pisze:
Witam.
21.000 kpa to troszkę za mało na wolnych obrotach powinno być min. 24.000 kpa
prawdopodobnie przycina się zawór regulujący niskie ciśnienie (na pompie ten który nie wymieniłeś czyli cieńszy i dłuższy ). Spowodowane jest to najpewniej opiłkami które generuje pompka wstępna ( rozwiązanie podobne jak w układzie DELPHI tyle ze bardziej żywotne ). Jeżeli masz możliwość podmień zawór na próbę (jest dość drogi).
Oczywiście prędzej nikt nie naprawiał układu wtryskowego .?


Szacunek, 100% trafna diagnoza, po wymianie zaworu dawkującego paliwo kuter ożył. Najśmieszniejsze, że chciałem go wymienić na "dzień dobry" no bo taki na wierzchu i objawy się zgadzały, ale zmylony kodami błędów i innymi opiniami w internecie zacząłem od drugiej strony marnując jakieś 600pln na zbędne wymiany ;) Dobrze, że nie zdążyłem wyjąć wtrysków do sprawdzenia albo kupić innego PCM ;)

Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Speedo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 maja 2015, 00:24 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 59
Miejscowość: Zielona Góra
Przepraszam ze tak długo nie odpisywałem, ale ostatnio jestem zajęty.
Proszę bardzo cała przyjemność po mojej stronie polecam się na przyszłość.

_________________
Z miłą chęcią pomogę lub naprawie wtryskiwacze CR: BOSCH, SIMENS, DELPHI, DENSO elektro magnetycznych jak i piezoelektryczne


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 sie 2016, 20:14 
Witam. Mam podobne objawy w suzuki liana 1.4 ddis. Czy wie ktos gdzie w tym aucie znajduję się ten czujnik i czy mozna go przeczyscic, czy w grę wchodzi tylko wymiana na nowy...?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 wrz 2016, 01:22 
Offline

Rejestracja: 02 wrz 2016, 00:41
Posty: 2
Miejscowość: Słupsk
Mtok pisze:
Witam. Mam podobne objawy w suzuki liana 1.4 ddis. Czy wie ktos gdzie w tym aucie znajduję się ten czujnik i czy mozna go przeczyscic, czy w grę wchodzi tylko wymiana na nowy...?


Liana to inny temat.
Tam jest układ Delphi.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 lis 2016, 19:05 
Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Mój samochód to Fiesta 1.4 TDCI 2003 r. Mam z nią problem w postaci szarpania przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu któremu towarzyszy skok obrotów, tzn. jak podczas jazdy np. na 4 biegu (na każdym biegu jest tak samo) odpuszczę gaz następuje skok obrotów ok.100 w dół potem lekko się odbija i opada już normalnie i analogicznie przy wciśnięciu gazu - skok w górę. Za każdym razem dokładnie w tych momentach występuje szarpanie autem. Wygląda to jakby były zerwane poduszki. A nie są ponieważ wymieniłem jakiś czas temu wszystkie poduszki na oryginały i dalej jest tak samo. Jeżdżę od mechanika do mechanika (byłem nawet w ASO Forda) i każdy twierdzi, że wymyślam i że wszystko jest w idealnym porządku. Niestety nie jest. Dwa lata temu miałem regenerowane wszystkie wtryski (SIEMENS). Powiedziano mi, że trzeba. Ani wtedy ani teraz samochód nie dymi (jak na diesla). Mając już dość olewania przez mechaników, kupiłem sobie interfejs żeby samemu coś "poszukać". Oczywiście nie było błędów. Zacząłem przeglądać parametry rzeczywiste. I jednym z parametrów, który weryfikowałem było ciśnienie na szynie, które waha się między 21.900 a 22.000 kPa. Dlatego trafiłem na ten temat. Czy mógłby mi ktoś doradzić czy to źle lub czy dobrze? Widzę, że u Speedo diagnoza była trafna. Więc pozwoliłem sobie i ja poprosić o radę.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2016, 18:53 
Mam problem z Fordem Fiestą 1.4TDCI z 2007 r (układ Simens) na wolnych obrotach szarpie i słychać jakby jeden cylinder wypadał po podpięciu do kompa brak błędów wyjęliśmy wtrysk na 2 cylindrze i wymieniliśmy na używkę, pomogło ale na chwilę i metaliczny stukot ustał po 30 min i jeździe próbnej problem wrócił wtrysk który wyjęliśmy pokazywał około400Mg a pozostałe około 220-250Mg wyjęty wtrysk poszedł na maszynę do sprawdzenia testy zaliczył pozytywnie pod każdym względem proszę o pomoc 519051469


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 gru 2016, 22:42 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 126
Na jakiej maszynie był sprawdzany wtryskiwacz i z jaką siłą go dokręciliście?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 CIsnienie paliwa na listwie wartosci.  KOMPONENTY COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  Dorian87  0
 Typowe usterki Forda Common Rail TDCI 2,0 1,8 - kody błędów  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  6
 FORD FOCUS TDCI 1.8 SILNIK NIE ODPALA ??  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Lech48  7
 NISKIE CISNIENIE  TOYOTA common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Ciśnienie na powrocie z wtryskiwaczy 2.0 tdi cr  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  wdawid1982@o2.pl  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group