Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 16:56



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 28 sty 2012, 22:50 
Tester diagnostyczny układu wtryskowego common rail poza zapisywaniem usterek w pamięci ma możliwość odczytu wartości rzeczywistych parametrów poszczególnych elementów, zespołów, nastawników,czujników i dodatkowo porównania ich z wartościami nominalnymi (zadanymi). W testerze wybieramy ten układ common rail CR, który chcemy diagnozować w danym momencie i tak wygląda ekran testera bosch KTS

Obrazek
Obrazek


Oprócz funkcji diagnostyki sterowników KTS 340 ma zainstalowane wszystkie dane pakietu oprogramowania serwisowego ESI[tronic], umożliwiające identyfikację usterek, prace konserwacyjne i serwisowe, a także nową wersję Technicznej Informacji Serwisowej (Technische Service Information), co umożliwia stosowanie testera bezpośrednio w pojeździe. W KTS 340 zintegrowano także dwukanałowy multimetr do identyfikacji usterek. Dzięki temu urządzenie można stosować wraz z programem CAS plus.
Tester KTS 340 obsługiwany jest za pomocą kolorowego, 8,4-calowego wyświetlacza z ekranem dotykowym Touchscreen. Oprogramowanie ESI[tronic], a zwłaszcza jego interfejs zostały zmodyfikowane, a obsługa znacznie uproszczona. Po zidentyfikowaniu pojazdu mechanik ma do dyspozycji dane o pojeździe pochodzące z systemu informacyjnego oprogramowania ESI[tronic]. Dotykając ekranu, można w prosty sposób wybierać i przełączać się pomiędzy kolejnymi aplikacjami. Przykładowo: z instrukcji wyszukiwania usterek lub planu konserwacji użytkownik ma bezpośredni dostęp do funkcji diagnostycznych. Często wykorzystywane informacje, np. dotyczące pojazdu, miejsca montażu wtyku diagnostycznego lub też informacje dotyczące konserwacji można wywołać, przyciskając odpowiedni przycisk na ekranie. W ten sposób tester KTS 340 wspiera mechanika w efektywnym wykonywaniu pracy.
Konstruktorzy Boscha przyłożyli dużą wagę do przyszłościowych rozwiązań. Model KTS 340, podobnie jak moduły KTS oraz KTS 670, jest wyposażony w wymienny adapter OBD. Zintegrowany multiplekser, sterowany z poziomu oprogramowania ESI[tronic], ustanawia połączenie pomiędzy sterownikami różnych producentów a testerem. Gdyby w przyszłości zmieniły się wymagania sprzętowe dla interfejsu komunikacyjnego do diagnostyki, będzie można po prostu wymienić adapter. W ciągu ostatnich czterech lat tylko raz zaszła konieczność przeprowadzenia tego rodzaju zmiany w innych testerach diagnostycznych Boscha.
KTS 340 korzysta z bezprzewodowej transmisji danych za pośrednictwem WLAN. Dzięki tej funkcji można wydrukować protokoły testów, a także uzyskać dostęp do archiwalnych informacji na temat starszych modeli pojazdów, przechowywanych na komputerze warsztatowym.
Tester usterek KTS 340 uzupełnia ofertę urządzeń serii KTS. Znajdują się w niej obecnie urządzenia spełniające wszystkie wymagania użytkowników: od prostego modułu OBD w postaci urządzenia KTS 515 oraz KTS 200 w formacie podręcznym do serwisowania i prac konserwacyjnych, poprzez nowy KTS 340 oraz różne moduły KTS do wykorzystania także razem z diagnoskopami oraz testerami spalin, aż do najbardziej zaawansowanego testera KTS 670 ze zintegrowanym laptopem i dostępem do kompletnych informacji ESI[tronic].


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 WADY I ZALETY SILNIKA 1.9JTD,1.3JTD  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Czy warto wybrać najmocniejszą wersję silnika VCDi?  CHEVROLET common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Uszkodzone wtryskiwacze silnika 1,5 dCi  DACIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 FORD FOCUS TDCI CIĘZKI ROZRUCH ZIMNEGO SILNIKA ?????????  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  12
 E-klasa 2,2Cdi 150km 2002r nie równa praca silnika.  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  kabzaaa  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group