Dzisiaj jest 20 lip 2019, 08:04



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 cze 2019, 21:08 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 138
Miejscowość: Zielona Góra
Henry 58 .
Jak do tej pory nie odpisałeś w jakim kolorze kopci auto a to ważne. Tak jak chłopaki Ci napisali ważne jest sprawdzenie przelewu oo rozgrzani wtryskiwacza i każdy ogarniety regenerator o tym wie, ale w twoim przypadku pod tym względem jest ok. bo nie wymieniłeś usterki która za tym idzie.
Jak do tej pory nie wiemy czy uszkodzony jest sam samochód czy wtryski nie podałeś żadnych danych jak np to się stało jakie były objawy czy było dymienie prędzej dlaczego regenerowales te wtryski.
Zaksiu Ciebie naprowadził i powiedział co zrobić mam na myśli podmianę wtrysków z innym autem jest to najlepszy domowy sposób. Jak nie masz kompa i info to będzie ciężko Ci pomoc. Przyczyn może być dużo np: stan wypalania DPF jak jest najczęściej kolor dymu bialy, przepalanie oleju, turbina, odma, uszczelniacze zaworowe tutaj kolor biało niebieski , za duża dawka paliwa kolor szary..

Ps nie rozwiążesz tego problemu na forum przynajmniej nie szybko. Moja rada wyślij na priv nr tel. do osób z którymi chciałbyś porozmawiać z prośbą o pomoc , a raczej chłopaki Ci pomoga. Nieuzasadniona reklamacja jest płatna więc ostrożnie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 00:36 
Popieram wypowiedź DROMARA

Nie przesadzaj autorze wątku


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 13:30 
Offline

Rejestracja: 01 cze 2019, 12:51
Posty: 8
Miejscowość: Łódzkie
Witam. Cóż, zaraz naprawię błąd. Rok temu dokonałem zakupu samochodu podczas kupna został sprawdzony w stacji diagnostycznej oraz przy pomocy komputera przez zaprzyjaźnionego mechanika, sprawdzenie wykazało zapchany filtr DPF w 85 %. Próbowałem go wypalić w czasie jazdy , niestety bez efektu. Wiec została podjęta decyzja o usunięciu filtra tak fizycznie jak i programowo. Oleju nie przybywa po tej operacji ale, zaczął dymić po odpaleniu na zimnym silniku . Na początku trwało kilkadziesiąt sekund potem było wszystko OK. Dymił w kolorze niebieskim . Mechanik stwierdził że , to mogą być uszczelniacze zaworowe .Głowica zdjęta zawieziona do szlifierza który wyczyścił dotarł zawory oraz zamontował nowe uszczelniacze jak i prowadnice zaworów .Nie pomógł ten zabieg w większym stopniu. Zapadłą wiec decyzja o sprawdzeniu wtryskiwaczy,Wykonano mycie regulację oraz wymiany dwóch szt cewek.
Miało być ok - efekt nadal dymił przy rozruchu zimnego silnika po długim postoju , do tego doszła nie równa praca silnika w czasie dymienia. Więc wymontowano ponownie wtryskiwacze i oddano do innego serwisu , i znowu mycie regulacja efekt - silnik pracował po rozruchu jak traktor kilkadziesiąt sekund (dokładnie 40-50) nie równa praca dymienie i potem wszystko ok przez cały dzień bez grama dymku. Więc inny serwis podłączanie komputera sprawdzanie w czasie jazdy serwisant prowadził samochód ja trzymałem komputer aby mógł zobaczyć jak i co pokazuje w różnych zakresach obrotów. I co? Odpowiedź wtryski do regeneracji. Wiec pojechały do jeszcze innego serwisu . Następna wymiana cewek 2szt , mycie i regulacja .Dopiero teraz silnik pracuje normalnie nie drga tak jakby nie palił na wszystkie cylindry spalanie naprawdę dobre , ale to dymienie małe bo małe ale jest.
Wszystkie czujniki posprawdzane , świece wymienione i sprawdzone grzanie, egr czysty i działający( był również zaślepiony nie było żadnej zmiany ) , rozrusznik nowy oraz akumulator.Olej zmieniany co 12 tyś 5W30 taki jak zaleca producent. wymieniony rozrząd i dwa razy sprawdzany czy nie jest przestawiony.
PS. Kolego Lukasio nie przesadzam , i znam swoje prawa


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 17:40 
Henry chcesz mieć igła wszystko to musisz się przygotować na wyższe koszty i nie zmieniaj mechaników tylko wybierz jednego dobrego.

Sprawdź wszystko pod względem auta czy wszystko jest dobrze a potem jesli posprawdzasz i bedzie w 100% pewny daj na sprawdzenie w zakładzie w którym robiłeś ostatnio.

Ile placiles za te regenerację?
Życzę powodzenia


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 17:57 
Offline

Rejestracja: 01 cze 2019, 12:51
Posty: 8
Miejscowość: Łódzkie
Witam. Za wszystkie sumując wyszło około 2700zł. Masz rację kolego Lukasio koszty coraz większe a igły nie będzie.
Dziękuję wszystkim którzy brali udział w dyskusji .
Pozdrawiam serdecznie .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 cze 2019, 23:11 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 138
Miejscowość: Zielona Góra
Henry na 90% pali ci olej, sprawdź stan oleju zaznacz sobie i sprawdź po 1000 km.
Nie jestem zwolennikiem wycinania dpf bo to zawsze prędzej czy później są kłopoty jak na załączonym obrazku, nie wiem co Ci namieszali w mapie, ale powiedz mi czy usunęli Ci pojemnik z płynem do wypalania fapa, bo prawdopodobnie masz fap nie dpf. Ten płyn też może powodować objawy kopcenia.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 cze 2019, 10:51 
Offline

Rejestracja: 01 cze 2019, 12:51
Posty: 8
Miejscowość: Łódzkie
Witam. Kolego Dromar wydaje mi się że, poziom oleju nie zmienia się. Jest na bagnecie 3/4 poziomu. Jeżeli chodzi o FAP czy DPF zbironik czyba nie został wymontowany tylko został wyłączony programowo w warsztacie który się zajmuje tuningiem samochodów. Polecił go znajomy który też ma volvo tylko silnik 1,6 też w dieslu. Cóż, zrobię tak jak napisał kolega Lukasio, igły nie będzie a koszty będą rosły. Najgorzej jest zimą bo mocno widać rano ale, cóż ten typ tak ma.
Ale marginesem mówiąc, można sprawdzić czy dobrze został wyłączony w programie filtr cząstek stałych.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc z Waszej strony.

Pozdrawiam serdecznie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zafira 1,7 CDTi - pomoc w diagnozi problemu?  OPEL common rail denso - Wtryskiwacze regeneracja | Wtryski naprawa  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group