Wydajność w parze z doskonałością.
Pompa Common Rail CP4 w Peugeocie 308 i BMW 123d.
Nowa pompa CP4 stworzona przez firmę Bosch zapewnia silnikowi wysokie ciśnienie wtrysku. CP4.1, jako podstawa dla innych układów wysokociśnieniowych CR, została zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności hydraulicznej i obecnie dostarcza ciśnienie dochodzące do 2000 barów.
Samochody napędzane silnikami Diesla z pompą CP4 o ciśnieniu wtrysku 1600 barów są dynamiczne, ekonomiczne i przyjazne dla środowiska. Na przykład Peugeoty 308 występujące w wersjach nadwozia sedan i kombi osiągają maksymalną prędkość 191 km/h przy mocy 109 KM i momencie obrotowym 240 Nm.
Mocniejszym wariantem pompy CP4 jest model CP4.1H zapewniający ciśnienie 2000 barów. Dzięki niej BMW 123d przyspiesza do 100 km/h jedynie w 6,9 sekundy. Ten sportowy diesel charakteryzuje się mocą 204 KM i momentem obrotowym 400 Nm przy jednoczesnym spalaniu 5.2 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów.
CP4 jest lżejsza i zbudowana z mniejszej liczby części niż poprzednie generacje pomp. Ułatwiony jest dostęp do poszczególnych elementów, co przyspiesza serwisowanie i ogranicza liczbę potrzebnych narzędzi.
Pompa CP4.1H
w Peugeocie 308 i BMW 123d.
Nowa pompa CP4 stworzona przez firmę Bosch zapewnia silnikowi wysokie ciśnienie wtrysku. CP4.1, jako podstawa dla innych układów wysokociśnieniowych CR, została zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności hydraulicznej i obecnie dostarcza ciśnienie dochodzące do 2000 barów.
Samochody napędzane silnikami Diesla z pompą CP4 o ciśnieniu wtrysku 1600 barów są dynamiczne, ekonomiczne i przyjazne dla środowiska. Na przykład Peugeoty 308 występujące w wersjach nadwozia sedan i kombi osiągają maksymalną prędkość 191 km/h przy mocy 109 KM i momencie obrotowym 240 Nm.
Mocniejszym wariantem pompy CP4 jest model CP4.1H zapewniający ciśnienie 2000 barów. Dzięki niej BMW 123d przyspiesza do 100 km/h jedynie w 6,9 sekundy. Ten sportowy diesel charakteryzuje się mocą 204 KM i momentem obrotowym 400 Nm przy jednoczesnym spalaniu 5.2 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów.
CP4 jest lżejsza i zbudowana z mniejszej liczby części niż poprzednie generacje pomp. Ułatwiony jest dostęp do poszczególnych elementów, co przyspiesza serwisowanie i ogranicza liczbę potrzebnych narzędzi.
Wydajność w parze z doskonałością.
Pompa Common Rail CP4 w Peugeocie 308 i BMW 123d.
Nowa pompa CP4 stworzona przez firmę Bosch zapewnia silnikowi wysokie ciśnienie wtrysku. CP4.1, jako podstawa dla innych układów wysokociśnieniowych CR, została zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności hydraulicznej i obecnie dostarcza ciśnienie dochodzące do 2000 barów.
Samochody napędzane silnikami Diesla z pompą CP4 o ciśnieniu wtrysku 1600 barów są dynamiczne, ekonomiczne i przyjazne dla środowiska. Na przykład Peugeoty 308 występujące w wersjach nadwozia sedan i kombi osiągają maksymalną prędkość 191 km/h przy mocy 109 KM i momencie obrotowym 240 Nm.
Mocniejszym wariantem pompy CP4 jest model CP4.1H zapewniający ciśnienie 2000 barów. Dzięki niej BMW 123d przyspiesza do 100 km/h jedynie w 6,9 sekundy. Ten sportowy diesel charakteryzuje się mocą 204 KM i momentem obrotowym 400 Nm przy jednoczesnym spalaniu 5.2 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów.
CP4 jest lżejsza i zbudowana z mniejszej liczby części niż poprzednie generacje pomp. Ułatwiony jest dostęp do poszczególnych elementów, co przyspiesza serwisowanie i ogranicza liczbę potrzebnych narzędzi.
[img]http://www.wtryskiwacz.com/galeria/pompacp41bosch.png[/img]
Pompa CP4.1H
w Peugeocie 308 i BMW 123d.
Nowa pompa CP4 stworzona przez firmę Bosch zapewnia silnikowi wysokie ciśnienie wtrysku. CP4.1, jako podstawa dla innych układów wysokociśnieniowych CR, została zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności hydraulicznej i obecnie dostarcza ciśnienie dochodzące do 2000 barów.
Samochody napędzane silnikami Diesla z pompą CP4 o ciśnieniu wtrysku 1600 barów są dynamiczne, ekonomiczne i przyjazne dla środowiska. Na przykład Peugeoty 308 występujące w wersjach nadwozia sedan i kombi osiągają maksymalną prędkość 191 km/h przy mocy 109 KM i momencie obrotowym 240 Nm.
Mocniejszym wariantem pompy CP4 jest model CP4.1H zapewniający ciśnienie 2000 barów. Dzięki niej BMW 123d przyspiesza do 100 km/h jedynie w 6,9 sekundy. Ten sportowy diesel charakteryzuje się mocą 204 KM i momentem obrotowym 400 Nm przy jednoczesnym spalaniu 5.2 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów.
CP4 jest lżejsza i zbudowana z mniejszej liczby części niż poprzednie generacje pomp. Ułatwiony jest dostęp do poszczególnych elementów, co przyspiesza serwisowanie i ogranicza liczbę potrzebnych narzędzi.