Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:04



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 lis 2018, 01:02 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
pompy CR tego typu nie opiłkują. Natomiast pompka wstępna faktycznie może produkować opiłki. Sprawdz smok czy nie jest zablokowany. Z tego co wiem to zbiorniki w Hyundaj-ach i KIA były malowane wewnątrz jakąś dziwną farbą która lubi się rozpuszczać. Potem wymieniali już zbiorniki na plastikowe i problem się skoczył.
Żeby zobaczyć opiłki w szynie trzeba mieć dobry endoskop.
Co do wtryskiwaczy to dziwne że nie dadzą się naprawić (te akurat prawie zawsze dadzą się naprawić) ale może masz pecha.
Tak czy siak sprawdzić smok, magnez neodynowy do zbiornika, co do filtru paliwa to zasada jest jedna: im droższy tym lepszy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lis 2018, 09:12 
Offline

Rejestracja: 02 lis 2018, 08:21
Posty: 5
Miejscowość: Wołomin
W jaki sposób można sprawdzić pompkę wstępną?Wymieniałem ją 2 lata temu na jakiś zamiennik,zauważyłem ,że po uruchomieniu pompy (bez odpalania silnika) radio w samochodzie zaczynało trzeszczeć.Jak tylko pompka się wyłączyła było wszystko w porządku.Samochód odpalał bez problemu.W czasie jazdy radia nie dało się słuchać zakładałem jakieś kondensatory przeciw zakłóceniowe ,bez zmian.Jeżeli chodzi o sitko w baku jest idealnie czyste,bak tak jak pisałem wymieniłem na używany gdyż stary zaczął przeciekać.Problem z zatykającym się sitkiem znam ,gdyż już to przechodziłem.Co jakiś czas czyściłem sitko i wyciągałem jakieś farfocle.Niestety nie posiadam endoskopu,żeby móc sprawdzić listwę.Filtr paliwa tak jak pisałem mam nowy purflux.Wtryskiwacze sprawdzane w serwisie Boscha w Stalowej Woli


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
 Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  grochszek  1
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompa Bosch CP3S3 r70 zestaw uszczelek Star made in Italy op  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  DwaLitry  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group