Dzisiaj jest 25 sty 2022, 08:58



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompa cr cp3
PostZamieszczono: 24 paź 2019, 21:36 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 9
Miejscowość: Siedlce
Witam wszystkich mianowicie mam problem z diagnoza pompy cp3 . Po zamontowaniu na stole pomapa zsilająca pobiera paliwo lecz paliwo nie trafia na sekcje . Zaworki sekcji ssącej nowe . Ciśnienie na listwie zero . Mam pytanie jaki zsilajaca pompa musi wytworzyc cisnienie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 paź 2019, 20:03 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 220
Miejscowość: Zielona Góra
Witaj. Jeżeli pompka wstępna na pompie cr pobiera paliwo to gdzieś te paliwo musi się znajdować , prawdopodobnie zrzuca je na przelew jakie ciśnienie powinno tam być to nie wiem ale pompki elektryczne mają od 3 do chyba 9 bar, ale zawsze możesz zmierzyć wydatek tej pompki na przelewie na pewno musi mieć minimum wydatku pompy wysokiego ciśnienia np 800 ml/ min. Oznaczenia ma kazda bosxhiwska pompa.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 paź 2019, 21:59 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 9
Miejscowość: Siedlce
Dzięki za zainteresowanie i już wyjaśniam ta pompka wstepna czyli zebata daje w przelew który znajduje się tuz nad nad zasilaniem a powinna dać na sekcje. Gdzie może byc problem ,drożności wszystkie posprawdzane pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 paź 2019, 13:57 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 220
Miejscowość: Zielona Góra
Problem możesz mieć w zaworze sterującym lub w zawodach mechanicznych w pompie , nie mówię o zaworach w sekcji. Sprawdź zawory czy nie są podwieszone. Rozumiem że sekcję są nowe.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 18:33 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 9
Miejscowość: Siedlce
Zawór regulacyjny elekt. sprawdzony sygnałem PWM i słychać ze działa ,zawór regulacyjny przelewowy mechaniczny też chodzi ladnie ,sekcje zrobione szczelne


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 18:59 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 220
Miejscowość: Zielona Góra
Cudów nie ma, jak nie wymieniałeś sekcj na nowe to sprawdź sprawność zaworów na sekcjach , jeżeli twierdzisz że zawór przelewowy i ele. jest ok.
Tłoczyska są sprawne?.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 27 paź 2019, 21:30 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 9
Miejscowość: Siedlce
Wiem że cudów nie ma zaworki na sekcjach nowe i sekcje ok. chodzi o to że palwo z pompki zsilajacej nie trafia na sekcje tylko się leci jak poluzuje zawór przelewowy lecz dalej cisnienia nie ma


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 00:45 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 226
w miejsce elektrozaworu podłącz coś ala przerobiony zawór na manometr do 10bar i sprawdź czy masz tam ciśnienie w ogóle.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 11:41 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 9
Miejscowość: Siedlce
Zrobiłem tak i ciśnienie zerowe


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 12:42 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 226
no to więc albo pompa zębata jest uwalona (daje bardzo mało paliwa) - na oko może wyglądać że jest ok, albo korpus jest rozwalony


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pompa Bosch CP3S3 r70 zestaw uszczelek Star made in Italy op  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  DwaLitry  0
 Pompa CR Continental  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  zaksiu1985  0
 Pompa CR CP1H3/R70/10-89S  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Pompa CR 0445010038 2.0 CRDI  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  custom  11
 przytkana pompa Delphi?  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group