Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 16:39 |
Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Strona 2 z 2 |
[ Posty: 11 ] | Przejdź na stronę Poprzednia 1, 2 |
|
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
DROMAR |
|
|
Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10 Posty: 231 Miejscowość: Zielona Góra |
||
Na górę | ||
Strona 2 z 2 |
[ Posty: 11 ] | Przejdź na stronę Poprzednia 1, 2 |
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
Możesz tworzyć nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |
Podobne tematy | |||
---|---|---|---|
Tytuł tematu | Forum | Autor | Odpowiedzi |
Zawór regulacji ciśnienia na magistrali CR w X-Type | JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy | Anonymous | 4 |
Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała | FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków | Anonymous | 2 |
Pompa Delphi DFP6 | POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE | Plonus2020 | 0 |
Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach | POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE | grochszek | 1 |
Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT | ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków | Anonymous | 2 |
Nowości • Mapa Strony • Index Mapy strony • RSS • Lista kanałów • naprawa turbosprezarek • regeneracja wtryskiwaczy •