Mialem 2,2 di 2003 r. teraz mam od 2009 roku 2,2 dci 2006r i caly czas Mixol jest ze mną! Zero problemów jakikolwiek z zapalaniem ,wtryskami,itp.A jezdzę X-trailami już od 2004 roku ... WŁAŚNIE do Common Rail- Mixol jest najlepszym dodatkiem do paliwa! Sama ropa jest sucha, w CR jest potężne cisnienie ,często ropa jest w Polsce nie taka jak powinna i własnie TYLKO Mixol dzieki swoim wlasciwosciom smarnym i myjacym , chroni najlepiej nowoczesny,delikatny i wrazliwy uklad zasilania przed uszkodzeniami i przedwczesnym zuzyciem!! Wiele nt temat jest na forach użytkownikow innych Diesli..Warto sobie poczytać. Jak ktos zna jezyk niemiecki to tam jest najwiecej nt temat.Szczególnie na forum uzytkownikow mercedesa. W Niemchcech mozna przyjąc ,ze wiekszośc wlascieli mercedesow-szczególnie z Comon rail -CDI zalewa srednio ok.100-200ml oleju typu Mixol -Zweitakt na bak. Od czasu kiedy rope pozbawiono wiekszości zwiazkow siarki stła sie ona za sucha -szczególnie dla nowoczesnych systemow zasilania Diesla.Czesto zacieraja sie pompy ,padaja wtryski.Niewielki ,stały dodatek do ropy oleju typu Mixol skutecznie chroni własnie pompowtryskiwacze..
Mialem 2,2 di 2003 r. teraz mam od 2009 roku 2,2 dci 2006r i caly czas Mixol jest ze mną! Zero problemów jakikolwiek z zapalaniem ,wtryskami,itp.A jezdzę X-trailami już od 2004 roku ... WŁAŚNIE do Common Rail- Mixol jest najlepszym dodatkiem do paliwa! Sama ropa jest sucha, w CR jest potężne cisnienie ,często ropa jest w Polsce nie taka jak powinna i własnie TYLKO Mixol dzieki swoim wlasciwosciom smarnym i myjacym , chroni najlepiej nowoczesny,delikatny i wrazliwy uklad zasilania przed uszkodzeniami i przedwczesnym zuzyciem!! Wiele nt temat jest na forach użytkownikow innych Diesli..Warto sobie poczytać. Jak ktos zna jezyk niemiecki to tam jest najwiecej nt temat.Szczególnie na forum uzytkownikow mercedesa. W Niemchcech mozna przyjąc ,ze wiekszośc wlascieli mercedesow-szczególnie z Comon rail -CDI zalewa srednio ok.100-200ml oleju typu Mixol -Zweitakt na bak. Od czasu kiedy rope pozbawiono wiekszości zwiazkow siarki stła sie ona za sucha -szczególnie dla nowoczesnych systemow zasilania Diesla.Czesto zacieraja sie pompy ,padaja wtryski.Niewielki ,stały dodatek do ropy oleju typu Mixol skutecznie chroni własnie pompowtryskiwacze..
|
|