Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 09:50



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 08 lut 2012, 22:04 
Dzięki silnikom Tector z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa typu Common Rail z turbodoładowaniem i zaworem upustowym, Eurocargo może się pochwalić najniższym zużyciem paliwa w swojej klasie.
Wszystkie silniki Tector mogą na życzenie być zgodne z normą EEV (Enhanced Environmentally-Friendly Vehicles).
Obrazek
Dodatkowo technologia Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), zastosowana przez Iveco w całym asortymencie samochodów ciężarowych od segmentu średniego do ciężkiego, zmniejsza koszty eksploatacji pojazdu (zużycie paliwa o 5% niższe).
Silniki Tector charakteryzują się małą wagą, nie wymagają zbyt częstych przeglądów i gwarantują niezawodność. Tak naprawdę w przeciwieństwie do Systemu Recyrkulacji Spalin (EGR), w przypadku technologii Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) nie mamy do czynienia z zawracaniem gorących gazów wydechowych z powrotem do komory spalania. Osiągi silników Tector są absolutnie na samym szczycie w swojej klasie, dzięki następującym doskonałym parametrom:

dużemu skokowi tłoków;
większej elastyczności – maksymalny moment obrotowy jest osiągany już przy bardzo niskich obrotach (maksymalny moment obrotowy jest już dostępny przy 1 200 obrotach na minutę) i pozostaje niezmieniony w szerokim przedziale prędkości obrotowych silnika. Dzięki temu silnik gładko pracuje, nie wymaga zbyt częstej zmiany biegów i charakteryzuje się większą wydajnością;
niższym kosztom eksploatacji, wymiana oleju silnikowego jest zalecana co 80 000 km, natomiast wymiana oleju w skrzyni biegów co 300 000 km;
cichej pracy, która jest w pełni akceptowalna dla pojazdów pracujących w mieście.

Użytkownicy Eurocargo mogą wybrać pomiędzy trzema typami skrzyni biegów:

zautomatyzowaną 6-biegową skrzynią Eurotronic z możliwością regulacji kolumny kierownicy, aby zwiększyć komfort jazdy, a jednocześnie zoptymalizować zużycie paliwa,
5, 6 i 9-biegowymi manualnymi skrzyniami biegów;
automatyczną skrzynią biegów dla łatwiejszego prowadzenia pojazdu w mieście gdzie częste stawanie i ruszanie są normą.

W silnikach Eurocargo w standardzie zamontowany jest hamulec silnikowy na wydechu (oprócz silnika 140 i 160 KM) z zaworem dławiącym w kolektorze wydechowym. Zawór dławiący uniemożliwia spalinom wydostanie się z komory spalania przez co zwiększa moc hamowania silnikiem.
Użycie hamulca silnikowego na wydechu z zaworem dławiącym zmniejsza potrzebę korzystania z hamulca głównego i w efekcie zmniejsza jego zużycie.
Sposób włączania hamulca silnikowego może odbywać się na trzy sposoby: równocześnie z hamulcem zasadniczym, przy zdjęciu nogi z gazu lub sam hamulec silnikowy uruchamiany dźwigną.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group