Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 02:53



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 30 lis 2011, 22:51 
Witam. Mam kilka pytań. Interesuje mnie kupno E46 z silnikiem diesla najlepiej bez common rail. Kolego ma 5 z 2001 z silnikiem 3.0 i mów że koszt jednego pompowtryskiwacza to 1.200 zł . Ja chciałem kupić E46 najlepiej z silnikiem 2.0. jak do tej pory myślałem że e46 z mocą 136 KM są bez systemu coomon rail ale znalazłem ogłoszenie w necie co mi dało do myślenia że jednak tak nie jest . Jak do tej pory myślałem że 136KM to bez common rail a 150 KM to z. Może mi ktoś napisać coś więcej o common rail? Na co trzeba uważać , jakie są rzeczywiste naprawy, na co trzeba uważać (oprócz tego że na dobrą jakoś paliwa), czy jest sens regenerować pompowtryskiwacze i czy jest wogóle to możliwe, no i tak ogólnie interesują mnie koszty eksploatacji E46 z silnikiem diesla. Na co zwracać uwagę przy kupnie? Lepiej sprowadzić czy kupić w kraju? Jak do tej pory mam Mazde Xedos 9 z 211KM silnikiem, ale chciałbym E46 ze względu na ekonomie jazdy (te ciągle rosnące ceny paliwa no i chciałby wrócić do marki od której zaczołem przygodę z motoryzacją :P Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. a i jeszcze jedno jak rozpoznać w ogłoszeniach że e46 jest z common rail czy też bez.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 sty 2012, 16:08 
Offline

Rejestracja: 18 gru 2011, 01:37
Posty: 10
A silniki Common Rail to (prawie) wszystkie diesele w E46 ...


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 lut 2012, 23:34 
Wersje poliftowe mają commonrail


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:33 
Wersja 136KM nie ma układu common rail. Wtryskiwacze (tu nie ma pompowtryskiwaczy to nie TDI) można jak najbardziej regenerować (500-600zeta za sztukę - wszystko nowe tylko obudowa wtryskiwacza zostaje stara). Co do napraw to głównie wtryskiwacze padają czasami należy wymienić uszczelniacze na regulatorze wysokiego ciśnienia => koszt części oryginał Bosch ok 60zeta a zrobić możesz sam. To tyle z mojego doświadczenia (mam e39 530d).


Ostatnio przesunięty w górę 05 mar 2012, 14:33 przez: Anonymous.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group