Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 22:07



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 18 sty 2012, 17:00 
witam poszukuje pomocy ja w temacie mercedes nie odpala wtryski po regeneracji w nadarzynie brak jakich kolwiek bledów w ecu cisnienie podczas rozruchu 80-94
po odpaleniu sposobem na plaka atko jezdzi do momenty wyloaczenia
cisnienie podczas uruchomionego auta na biegu jalowym 320

cis pompy wstepnej zebatej 4 ??????????

pompa wyskokiego cisnienia cp1 bosch


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 sty 2012, 22:32 
Czy masz protokoły po regeneracji wtryskiwaczy jak masz zrób skan zobaczymy czy wszystkie dawki są prawidłowe a zwłaszcza rozruchowa może tu jest problem skoro pompa daje dobre ciśnienie przy starcie silnika.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 17:27 
Jeżeli ciśnienie podczas rozruchu wynosi ok. 80bar oznacza to że zawór regulacji ciśnienia na pompie nie jest sterowany. Te zawory bezprądowo (po zdjęciu wtyczki) utrzymują ciśnienie na listwie ok. 80bar


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lut 2012, 17:54 
tu masz informacje jak sprawdzić zmierzyć czy działa prawidłowo zawór ciśnienia paliwa.
Sterownik steruje zaworem regulacyjnym ciśnienia przy różnych stopniach włączenia i w ten sposób reguluje ciśnienie w zasobniku. W stanie bez prądowym, pod działaniem siły sprężyny można utrzymywać ciśnienie maksymalnie do ok. 60 bar. W czasie jazdy zawór jest stale otwarty, a podczas rozruchu pozostaje zamknięty do ciśnienia ok. 120 bar. Jeżeli zawór regulacyjny cienienia nie zostanie włączony,silnik nie uruchomi się. W przypadku trudności z rozruchem silnika należy sprawdzić działanie zaworu regulacyjnego ciśnienia pod względem elektrycznym i hydraulicznym.
Pod względem elektrycznym zawór regulacyjny ciśnienia sprawdza się przez pomiar rezystancji oraz za pomocà oscyloskopu. Rezystancja cewki powinna wynosić od 2,4 do 2,8Ω , a względem masy - nieskończoność. W celu określenia, czy zawór regulacyjny ciśnienia jest włączany elektrycznie, podłącza się oscyloskop do obu styków zaworu. Przy zatrzymanym silniku i włączonym zapłonie współczynnik wypełnienia impulsu powinien wynosić 22%, a na biegu jałowym - 17±2% . Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej stopień włączenia musi się zwiększać. Jeśli współczynnik wypełnienia impulsu nie daje się zmierzyć, należy przez sprawdzenie przewodów prowadzących do sterownika i odczytanie pamięci diagnostycznej określić przyczynę, która może tkwić w uaktywnionym np. immobilizerze. Sprawdzenie hydrauliczne odbywa się przez czujnik ciśnienia.Ciśnienie w zasobniku i współczynnik wypełnienia impulsu muszą być względem siebie w określonym stosunku. Jeżeli na przykład stosunek ten nabiegu jałowym jest za duży, można wnioskować o nieszczelności układu wysokiego ciśnienia lub uszkodzeniu czujnika ciśnienia. Następnie należy wykluczyć usterki kolejno po sobie, np. czujnik ciśnienia, wtryskiwacze, przez pomiar wielkości przelewu lub sprawdzenie regulacji równomierności pracy na biegu jałowym.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 mar 2012, 11:09 
Witam i serdeczsnie dziekuje za pomoc i wypowiedzi faktycznie uszkodzony zawór cisnienia na listwie powodował takie objawy dzieki i pozdrawiam .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pytanie o wtryski siemens 9657144580  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  majer2004  2
 Adaptacja wtrysków po regeneracji KIA sorento  KIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  bart  1
 Problem z wtryskiwaczami po regeneracji  KIA common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  3
 Nie odpala Vivaro 2.0 cdti  OPEL common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  guzziec  0
 Spotkanie specjalistów regeneracji wtryskiwaczy  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  gdsturbo  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group