Witam !!!!!
Mam problem z golfem TDI 130KM pompowtrysk 2003 rok . Sprawa wygląda tak że , wymieniony został wałek rozrządu bo stwierdzono w ASO że się zużył . Auto chodziło tak jakby palił na trzy cylindry (tragedia) . Wałek został wymieniony na używkę . Jednak wymiana wałka pomogła w 60 -70% , autko chodzi lepiej ale mimo wszystko jeszcze szarpie silnikiem już nie tak jak przedtem , ale jest to odczuwalne . Autko ma naganiane 300 tyś km , raczej oryginał do firmy przyszedł z przebiegiem 70 tyś miał wtedy 2 lata . Golfik nie stracił mocy , jedzie dobrze , pali na dotyk . Sprawdzone było - 4 pompowtryski - ok. - rozrząd - ok. - ciśnienie na cylindrach - ok. - ciśnienie pompy tłoczącej paliwo do pompowtrysków przy głowicy - ok. - wymieniono wszystkie filtry oraz olej - uszczelnienia na pompowtryskach nowe - pompowtryski wyregulowane na czujnik zegarowy Korekty na KTSie cylinder 1 -0.30 2 0 35 3 -0.40 4 0.50 Pomysły nam już się skończyły , zostaje tylko jedno pytanie , czy wałek z silnika 102 KM , 115 KM , i 130 KM jest taki sam ? A różnica jest tylko w pompowtryskiwaczach .
Ma ktoś z kolegów może pomysł na ten pojazd , bo już ręce opadają .
Pozdrawiam !!!!!!!!!
Witam !!!!!
Mam problem z golfem TDI 130KM pompowtrysk 2003 rok . Sprawa wygląda tak że , wymieniony został wałek rozrządu bo stwierdzono w ASO że się zużył . Auto chodziło tak jakby palił na trzy cylindry (tragedia) . Wałek został wymieniony na używkę . Jednak wymiana wałka pomogła w 60 -70% , autko chodzi lepiej ale mimo wszystko jeszcze szarpie silnikiem już nie tak jak przedtem , ale jest to odczuwalne . Autko ma naganiane 300 tyś km , raczej oryginał do firmy przyszedł z przebiegiem 70 tyś miał wtedy 2 lata . Golfik nie stracił mocy , jedzie dobrze , pali na dotyk . Sprawdzone było - 4 pompowtryski - ok. - rozrząd - ok. - ciśnienie na cylindrach - ok. - ciśnienie pompy tłoczącej paliwo do pompowtrysków przy głowicy - ok. - wymieniono wszystkie filtry oraz olej - uszczelnienia na pompowtryskach nowe - pompowtryski wyregulowane na czujnik zegarowy Korekty na KTSie cylinder 1 -0.30 2 0 35 3 -0.40 4 0.50 Pomysły nam już się skończyły , zostaje tylko jedno pytanie , czy wałek z silnika 102 KM , 115 KM , i 130 KM jest taki sam ? A różnica jest tylko w pompowtryskiwaczach .
Ma ktoś z kolegów może pomysł na ten pojazd , bo już ręce opadają .
Pozdrawiam !!!!!!!!!
|
|