Dzisiaj jest 29 mar 2024, 17:32



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 02 sie 2012, 23:45 
Mam na oku Mondeo 2,0 tdci diesel common rail rok produkcji 2002.
Spotkałem się w necie z opiniami, że w tym aucie lubią siadać wtryski i
chciałbym je wcześniej sprawdzić. Jak to zrobić i ile mnie takie sprawdzenie
może kosztowac?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 sie 2012, 23:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Sprawdzenie na 100% to tylko na stole , czyli trzeba by wyjąć wtryski i wrzucić na stół probierczy - koszt 100 zł montaż - demontaż , 120 zł sprawdzenie na stole - 220zł łączny koszt .
Ale czy sprzedający da wyjąć wtryski ?

Druga metoda to na aucie można sprawdzić same przelewy , koszt od 50 - 100 zł .
Metoda wiarygodna w 60 -70 % ponieważ nie widzimy dawek tylko sam przelew i nic nie możemy powiedzieć o rozpylaczu - końcówce wtrysku .


Trzecia metoda na podstawie korekty wtryskiwaczy .
Podpinamy komputer serwisowy - najlepiej IDS Forda , sprawdzamy ciśnienie na magistrali REIL jakie bije , pompa przy rozruchu , oraz jak ładuje ciśnienie na biegu jałowym , patrzymy też na korekty wtrysków , metoda mało dokładna i wiarygodna 30 -50% dokładności . W mondeo korekty wtrysków sterownik czyta z czujnika spalania stukowego oraz z jeszcze kilku czujników , wtryski są kodowane 16 cyfrowym kodem . KOSZTY od 50zł - 100 zł .

Pozdrawiam !!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 sie 2012, 16:14 
Dzięki kolego za odpowiedz wygląda bardzo sensownie. Już sobie twoja wypowiedz wydrukowałem i jak pojadę na testy mondziaka to każe w punktak zrobić dokładnie tak jak napisałeś i myślę ,że będę w ten sposób bliżej prawdy jeśli chodzi o ten nieszczęsny układ wtryskowy delphi Common Rail. Poz


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group