Współczynnik wypełnienia impulsu na zaworze DRV możesz odczytać z wartości zmierzonych na komputerze diagnostycznym ( DOBRY DIAGNOSTA OD UKŁADÓW COMMON RAIL BĘDZIE OD RAZU WIEDZIAŁ O CO CHODZI JAK POWIESZ ,ŻE CHCESZ ZDIAGNOZOWAĆ ZAWÓR DRV NA PODSTAWIE WSPÓŁCZYNNIKA WYPEŁNIENIA IMPULSU). Pompy na tym etapie wiedzy bym zdecydowanie nie demontował odradzam szkoda kasy na demontaż bo może się okazać ,że sama pompa jest ok. Lepiej zainwestować w dobrą diagnostykę, myślę ,że efekt finalny może być lepszy.To sitko jest na zaworze widać je od razu po odkręceniu zaworu jest w miejscu wlotu paliwa do wnętrza zaworu kliknij link
http://www.commonrailforum.pl/budowa-zawor-wysokiego-cisnienia-cr-bosch-t1372.html. Najlepiej to sitko obejrzeć na mikroskopie lub lupą bo dziurki w nim maja wielkość około 5 mikronów, czyli 0,005mm takie są malutkie prawie nie widoczne gołym okiem. Dlatego jest to sitko takie ważne i wrażliwe na zanieczyszczenia. Możesz jeszcze też sprawdzić wysterowanie zaworu z komputera, sterownika silnika oscyloskopem. Zawór DRV jest wysterowany sygnałem prostokątnym o częstotliwości 1kHz. Przy uszkodzonym przewodzie zasilającym następuje momentalnie wyłączenie silnika, ponieważ ciśnienie w szynie common rail spada do wartości 60 bar.Ja bym tak zrobił decyzja należy do ciebie.
Współczynnik wypełnienia impulsu na zaworze DRV możesz odczytać z wartości zmierzonych na komputerze diagnostycznym ( DOBRY DIAGNOSTA OD UKŁADÓW COMMON RAIL BĘDZIE OD RAZU WIEDZIAŁ O CO CHODZI JAK POWIESZ ,ŻE CHCESZ ZDIAGNOZOWAĆ ZAWÓR DRV NA PODSTAWIE WSPÓŁCZYNNIKA WYPEŁNIENIA IMPULSU). Pompy na tym etapie wiedzy bym zdecydowanie nie demontował odradzam szkoda kasy na demontaż bo może się okazać ,że sama pompa jest ok. Lepiej zainwestować w dobrą diagnostykę, myślę ,że efekt finalny może być lepszy.To sitko jest na zaworze widać je od razu po odkręceniu zaworu jest w miejscu wlotu paliwa do wnętrza zaworu kliknij link [url]http://www.commonrailforum.pl/budowa-zawor-wysokiego-cisnienia-cr-bosch-t1372.html[/url]. Najlepiej to sitko obejrzeć na mikroskopie lub lupą bo dziurki w nim maja wielkość około 5 mikronów, czyli 0,005mm takie są malutkie prawie nie widoczne gołym okiem. Dlatego jest to sitko takie ważne i wrażliwe na zanieczyszczenia. Możesz jeszcze też sprawdzić wysterowanie zaworu z komputera, sterownika silnika oscyloskopem. Zawór DRV jest wysterowany sygnałem prostokątnym o częstotliwości 1kHz. Przy uszkodzonym przewodzie zasilającym następuje momentalnie wyłączenie silnika, ponieważ ciśnienie w szynie common rail spada do wartości 60 bar.Ja bym tak zrobił decyzja należy do ciebie.