WITAM !!!!!!!!!!
Kolejny pacjent pompowtryskowy . Passat B5 FL 1,9 TDI 130 km kod silnika AWX .
Autko szarpie , 1,8-2,3 obrotów ciepły zimny niema znaczenia . I zaraz wchodzi w tryb awarii , obetnie moc i koniec jazdy . Klient wymienił już sam , filtr paliwa i wiązkę elektryczną pompowtrysków . Ale to nic nie dało . Trafił do nas , na KTS melduje błąd cylinder 4 Unit Injector po za zakresem regulacji . Dla upewnienia się czy to ewidentnie wtrysk , zamieniliśmy 3 cyl na 4 a 4 na 3 . i to samo , błąd został na cylindrze 4 ,dokładnie taki sam błąd , choć trzeba było go dłużej męczyć aby go wywalił i wszedł w awarię .
PYTANIE CO RADZICIE ? Ja podejrzewam wałek rozrządu .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!
WITAM !!!!!!!!!!
Kolejny pacjent pompowtryskowy . Passat B5 FL 1,9 TDI 130 km kod silnika AWX .
Autko szarpie , 1,8-2,3 obrotów ciepły zimny niema znaczenia . I zaraz wchodzi w tryb awarii , obetnie moc i koniec jazdy . Klient wymienił już sam , filtr paliwa i wiązkę elektryczną pompowtrysków . Ale to nic nie dało . Trafił do nas , na KTS melduje błąd cylinder 4 Unit Injector po za zakresem regulacji . Dla upewnienia się czy to ewidentnie wtrysk , zamieniliśmy 3 cyl na 4 a 4 na 3 . i to samo , błąd został na cylindrze 4 ,dokładnie taki sam błąd , choć trzeba było go dłużej męczyć aby go wywalił i wszedł w awarię .
PYTANIE CO RADZICIE ? Ja podejrzewam wałek rozrządu .
Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!
|