Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:47



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 lut 2013, 19:41 
Witam
Jakiś czas temu zatankowałem prawie pusty bak na stacji Auchan.
Fajnie bo mają tanio, ale...
właśnie "ale" problem zaczął się nagle po tankowaniu na statoil ( diesel gold)
(nawiasem mówiąc może to mieszanka tych dwóch paliw spowodowała awarie)
Auto rano odpaliło bez problemu, przejechałem parę km do miejsca pracy, przebrałem się i okazało się, że auto nie zapala.
Po dolaniu paliwa z bańki 5l po paru minutach zapalił wiec uznałem że auto na górce stojąc nie dostało paliwa i zgasiłem zadowolony że jest już ok. krzyknąłem jeszcze do znajomych - "pali :)" poczym znów zapalam i nic. Kolejny raz pobiegłem na stacje (może jeszcze trzeba mu dolać) wróciłem wlałem i zapalił. Od razu zapalonym pojechałem na stacje tam zatankowałem jeszcze 20 l i sutuacja od nowa - nie pali.
Po odholowaniu na plac, udało sie odpalić z prostownika z rozruchem
otworzyłem maskę a tam pieniący wodospad przy pompie wysokociśnieniowej .
Wyjąłem rozkręciłem i chce uszczelnić.
i tak:
1 Pompa to bosch CP1 k3 r70 10 s - chyba z 2008r (02.02.08)
2. Krzywka napędowa bez jakich kolwiek śladów ( gładka niemal lustrzana powierzchnia)
3. Zaworki, tłoczki promieniowe wydają się sprawne
4. cylinderki posiadają delikatnie odbity ślad głowiczki zawierającej zawory, tak samo dekielek z 4 śróbkami zawiera w gnieździe deliketne ślady odbicia tej głowiczki
5. przy jednym tłczysku ( lejącym) dekielek i powierzchnia styku z korpusem jest gładka zaoliwiona. przy posostałych 2 tłoczkach jest szorstka niemal pordzewiała.

Czy wymiana samych uszczelek może rozwiązać problem ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 lut 2013, 22:50 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Jak mam coś podpowiedzieć to na twoim miejscu biorąc pod uwagę to co napisałeś wymienił bym komplet uszczelek i simering na wałku. Dodatkowo warto wymienić trzy zaworki w głowiczkach pompy są z nimi często problemy. Masz to rozebrane, więc teraz koszt jest tylko większy o cenę zaworków czyli nie dużo. Tłoczki w tej pompie też są wymienne, możesz wymienić tylko te dwa te, które co są podejrzane, chociaż wymieniając dwa to jaki to problem wymienić trzy. Decyzja należy do ciebie wszystko obraca się w koło kosztów. Jak cię stać to się nie zastanawiaj tylko wymieniaj uszkodzone elementy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lut 2013, 10:01 
dziękuje za szybką odpowiedź
poszukam, zamówię elementy zamienne, wymienię i złożę.
Później dam znać jaki mi poszło... (postaram się zrobić foto relację)


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lut 2013, 21:24 
Uszczelki zmienione.
Auto chodzi jak złoto :)

mam problem aby zamieścić zdjęcia wiec wrzuciłem na forum klubu hyundai'a
http://hyundaiklub.pl/viewtopic.php?p=30428#30428


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2013, 14:07 
Offline

Rejestracja: 06 wrz 2013, 14:03
Posty: 1
Miejscowość: Opole
Witam,
mam ten sam problem. Z pompy się trochę leje. Jest problem z odpalaniem ale jak już zapali, to później wszystko jest ok. Kupiłem uszczelki, ale okazało się że nie pasują. A gdzie kolega kupił taki zestaw?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
 Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  grochszek  1
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompa Bosch CP3S3 r70 zestaw uszczelek Star made in Italy op  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  DwaLitry  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group