Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:04



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 cze 2013, 11:43 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
Witam pracuje na stardexie 302 i do innych użytkowników tego testera kieruję to pytanie
problem polega na tym, że wszystko mam ustawione jak w nowym ( specjalnie kupiłem nówkę, żeby skopiować wymiary ) ale mimo wymiany gniazd rozpylaczy na nowe oryginalne nadal mam problem z dawką medium
maximum value jest w środku karty tak 5,2 do 5,5
medium jest za nisko, karta zaczyna się od 1,65 a mam 1,3-1,4
low speed jest na 1.8-2.2
preinjection na 0,38
i przelewy ok 20ml
wszystko przy 38 stopniach celcjusza
proszę o pomoc który parametr zmienić żeby sama dawka medium się podniosła
508168107 luc na priv


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2013, 12:44 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Witam
Co prawda mam EPS 200a ale
skok: 0,054 +- 0,003
nie wiem co u ciebie są te nazwy ale
VL (EPS) to jest ta pestka, bolczyk (135MPa)
LL - podkładka pod rozpylaczem (25 MPa)
VE - duża podkładka pod cewka + mała podkłądka (80MPa)

Musisz sobie zobaczyć jak to jest mniejwięcej EPS z twoim urządzeniem

Kupowanie nowych wtrysków jest dobre w denso i w siemensach
Ale bosch-a odradzam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 cze 2013, 22:13 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
dawka medium to 800bar tzw dawka emisyjna


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 lip 2013, 10:55 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
problem rozwiązany tester miał błędną kartę kupiłem nowe wtryski w kartoniku i okazało się że mają takie same dawki jak wszystkie wtryski, które ustawiałem


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 problem 3.0 dci CR  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group