Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:52



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 sie 2013, 00:36 
Od roku 1998 (wprowadzenie systemu Common Rail), udział sprzedawanych pojazdów z silnikami Diesla zaczął bardzo szybko rosnąć. We wspomnianym roku, udział Diesli w sprzedawanych w samochodach osobowych wynosił 24,8%, a już w 2006 ponad połowa sprzedawanych samochodów osobowych było wyposażonych w silniki wysokoprężne. W roku 2009 z powodu kryzysu, decydują się na kupowanie tanich samochodów z silnikami benzynowymi. Zaledwie rok później udział rynkowy samochodów osobowych z silnikami Diesla znowu drastycznie się podnosi – 50,6% aż do 54,8% w 2012.
Co jest więc powodem tak dużej popularności samochodów z silnikami wysokoprężnymi? Na pewno niższa cena oleju napędowego, która w dłuższej perspektywie czasu użytkowania pojazdu z Dieslem oznacza tanią eksploatację. Nowoczesne silniki wysokoprężne oferują ponadto zbliżoną, a czasem nawet większą dynamikę niż odpowiednik benzynowy, zachowując przy tym wysoką kulturę pracy a także niską emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
W 2006 roku zespół Audi wygrał prestiżowy, 24 godzinny wyścig Le Mans, do którego wystawił prototyp Audi R10 TDI. Wiele ludzi widząc Diesla wygrywającego wyścig zrozumiało, że można osiągać dużą dynamikę przy jednocześnie niskim zużyciu paliwa. Najbardziej popularnym silnikiem wysokoprężnym w Polsce był bez wątpienia silnik 1.9 TDI, który cechował się wysoką dynamiką a zarazem niskim zużyciem paliwa oraz bezawaryjnością jednostki. Obecnie na rynku polskim dostrzec można wzrost popularności silników od pojemności 1.6 do 3.0.

Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group