Diesel on-road/off-road/lifestyle
Dzięki systemom wtryskowym, sterownikom, pompom wysokociśnieniowym i innym podzespołom marki Bosch, silniki Diesla stosuje z powodzeniem wielu producentów pojazdów.
Współczesny silnik Diesla musi bowiem umieć prawie wszystko: zapewniać skuteczny napęd zarówno pojazdom terenowym jak i miejskim, a nawet eleganckim samochodom sportowym. Musi odznaczać się dynamiką i mocą, a także oszczędnością i przyjaznością dla środowiska.
BMW X1: zwrotny i elegancki.
Kompaktowy SUV doskonale sprawdza się m.in. w mieście. X1 może pochwalić się sportowo-miejską sylwetką. W modelu tym zastosowano trzy 4-cylindrowe jednostki Diesla (o mocach 105, 130, 150 kW) z systemem wtryskowym Bosch Common Rail CRI 3.2 oraz sterownikiem sterowania silnika EDC 17. Gwarantują one nie tylko dynamiczną, ale i oszczędną jazdę oraz dotrzymywanie rygorystycznych norm emisji tlenków azotu.
BMW X1
Skoda Yeti: zew natury.
Kompaktowy SUV wyróżnia się mocą i pełnym przygotowaniem do jazd terenowych. Napędzający Yeti silnik TDI o mocy 103 kW został wyprodukowany przez Volkswagena. Bosch dostarcza Skodzie Yeti systemy wtryskowe Common Rail CRI 3.2, pompę wysokociśnieniową CP4 oraz sterownik silnika EDC 17. W 2010 roku w ofercie tej marki, pojawił się kolejny silnik Diesla o mocy 125 kW.
Skoda Yeti
Kia Sorento: wszechstronna i mocna.
Większa moc, komfort i bezpieczeństwo – takimi argumentami stara się pozyskać Kia zwolenników kompaktowych SUV-ów. Nowa odsłona modelu Sorento dostępna jest w wersji z manualną lub automatyczną skrzynią biegów, napędem na przednie lub wszystkie koła. Nowy, oszczędny silnik 2.2 CRDi osiąga moc 145 kW przy 437 Nm. Mocny silnik Diesla jest wyposażony w system wtryskowy Common Rail firmy Bosch CRS 3.2 (z pompą CP4 i sterownikiem EDC 17).
Kia Sorento
Volkswagen Golf Variant: stylowy wygląd i dużo przestrzeni.
Przestrzeń, bezpieczeństwo i wygląd to cechy, które uległy przeformułowaniu w nowym modelu Volkswagena Golf Variant. Użytkowników z pewnością przekona duża ilość przestrzeni, mimo to auto może pochwalić się przyjemną, smukłą i niską sylwetką. Małe zużycie paliwa, niska emisja spalin i optymalna moc przemawiają za wersją z silnikiem wysokoprężnym: w nowej palecie TDI (do 103 kW/320 Nm) znajdują się silniki wyposażone w system wtryskowy Bosch Common Rail z wtryskiwaczami CRI 3.2 oraz sterownikiem silnika EDC 17.
Volkswagen Golf Variant
Audi A5 Sportback: zachwyca elegancją.
Audi A5, będące udanym przeniesieniem charakteru coupe na wersję 4-drzwiową, odznacza się wyjątkową elegancją. Sportowa dynamika i efektywność sprawiają, że jazda staje się prawdziwą przygodą. Równie dynamiczne i efektywne są oferowane dla tego modelu silniki Diesla 2.0 TDI (125 kW), 2.7 TDI (140 kW), 3.0 TDI quattro (140 kW z S-tronic oraz 176 kW z 6-biegową skrzynią biegów). Wszystkie są wyposażone w system wtryskowy Bosch Common Rail (ciśnienie wtrysku 1800 barów) z piezowtryskiwaczami oraz pompą wysokociśnieniową CP4.
Audi A5 Sportback