Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:29



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 10 wrz 2013, 21:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Jak w temacie !!!!

Q 7 4.2 tdi auto serwisowane praktycznie od 3 lat u nas w warsztacie , przebieg na tą chwilę 240 tyś. tylko długie trasy , przeglądy na bieżąco robione . Od jakiegoś czasu fest przybywa , na 5tyś ok 1 l napompuje , błędów w sterownikach brak , czujniki różnicy mierzą prawidłowo , wtryski sprawdzane pół roku temu 2 wymienione na nowe ( kopcił na jałowym lekko . po wymianie problem znikł ) .
Temperatury oki , pompę CR wykluczam napęd z paska , brak dostępu do oleju .
Kolega z Aso sugeruje wymianę dwóch czujników różnicy ciśnień w ciemno , czujniki nie drogie , tylko roboty dużo z wymianą , i czy to jest przyczyna ?????


Jakieś pomysły ??????

Pozdrawiam !!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 09:04 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
zobacz jaki masz offset na czujnikach to już by coś powiedziało o stanie czujników, można spróbować koszt to chyba coś 200 szt z wymianą nie jest już tak kolorowo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 21:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
właśnie i tu myślę że jest problem jeśli chodzi równowagę i odczyt z czujników , ponieważ jest spora różnica na pierwszym widzę ok.3-4 , a na drugim 5-9 kpa czyli teoretycznie , liczydło ( sterownik) nie powinno uruchamiać procedury wypalania , bynajmniej próbowałem wypalić na postoju VASem bo tylko VAS jest wstanie coś z tym autem sensownego zrobić , niestety procedury wypalania na postoju nie chce mi uruchomić , być może że filtr nie wymaga wypalenia ? Wedle sterownika , tylko czemu ładuje paliwo do oleju .... myślę że próbuje regenerować go w czasie jazdy . Czujniki zamówiłem nie są drogie , ok. 300 zł dwa , czas oczekiwania 4 dni robocze tylko z tego co spojrzałem pod spodem to czujki są nad skrzynią , a tam ręki nie idzie włożyć , kolega z ASO mówił że skrzynię trzeba opuścić by się tam dobrać . Czujniki przyjdą w następnym tygodniu , wymienię i zobaczymy finał tej imprezy .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 wrz 2013, 10:07 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
z czujnikami dokładnie jak piszesz wymiana nie jest prosta, wypalenie podczas jazdy bezpieczniejsze niż na postoju, różnica ciś jedno a offset drugie i to jest bardziej istotne po tym można mniej więcej stwierdzić w jakim stanie są czujniki w vas-ie w MVB sprawdzisz sobie offset, życzę ci powodzenia ja już jutro jadę na urlop i nie będę wstanie ci pomóc.
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 wrz 2013, 21:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Dzięki Krzysiek , walkę zaczynam we wtorek - klient umówiony , czujniki w poniedziałek u mnie będą , zobaczymy czy to jeszcze jest niemiecka technologia czy tylko cztery kółka z przodu po audi zostały !!!!!!!!!!!

Pozdrawiam miłego urlopu !!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 wrz 2013, 22:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Audi zrobione , jeden i drugi DPF zatkany , to utwierdza mnie w przekonaniu wymiany czujników , DPFy wyczyszczone fizycznie . Po 3-4 tyś . okaże się czy słusznie były wymienione te czujniki różnicy ciśnie . Wymiana czujników makabra , cały dzionek roboty i to fest .

pozdrawiam !!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 mar 2016, 22:02 
witam , ja mam podobny problem zas kopcil mi na jednej rurze na postoju po wymianie w aso belgijskim dwoch wtryskow nie pomoglo a nawet problem sie powiekszyl gdyz teraz i w czasie jazdy kopci jak i na jalowym . jak bylem z gwarancja u nich powiedzieli ze moga teraz zgadywac i będe wymieniac nastepne co idzie z ogromnymi kosztami ktore oscyluja w kwocie 1,700 euro za kolejne dwa , co doradzacie przypomne ze tylko jedna rura nawala dymem ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 mar 2016, 00:43 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
W twoim przypadku kropelkują któreś z wtryskiwaczy. Można to sprawdzic na stole probierczym tylko i wyłącznie które. Tylko że wymiana tych wadliwych to jest robota taka dla handlarzy. Bo wtryskiwacze chodzą na tym samym paliwie i maja taki sam przebieg. Więc wymienisz np znowu 2 i za miesiac moze sie sytuacja powtórzyć. Takie wtryski chodzą po ok 1000zł za sztuke :) czyli masz 2000 i wymiana 100 zł. Ale wiadomo zagraniczne zarobki to i zagraniczne ceny :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  8
 nie odpala na ciepłym silniku  PEUGEOT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 170 2.0tdi CR nierówna praca na ciepłym silniku  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Benzyna wlana zamiast oleju napedowego. Problem ?  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  1
 Audi A6 3,0 tdi Common Rail wyposarzenie  AUDI common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group