właśnie i tu myślę że jest problem jeśli chodzi równowagę i odczyt z czujników , ponieważ jest spora różnica na pierwszym widzę ok.3-4 , a na drugim 5-9 kpa czyli teoretycznie , liczydło ( sterownik) nie powinno uruchamiać procedury wypalania , bynajmniej próbowałem wypalić na postoju VASem bo tylko VAS jest wstanie coś z tym autem sensownego zrobić , niestety procedury wypalania na postoju nie chce mi uruchomić , być może że filtr nie wymaga wypalenia ? Wedle sterownika , tylko czemu ładuje paliwo do oleju .... myślę że próbuje regenerować go w czasie jazdy . Czujniki zamówiłem nie są drogie , ok. 300 zł dwa , czas oczekiwania 4 dni robocze tylko z tego co spojrzałem pod spodem to czujki są nad skrzynią , a tam ręki nie idzie włożyć , kolega z ASO mówił że skrzynię trzeba opuścić by się tam dobrać . Czujniki przyjdą w następnym tygodniu , wymienię i zobaczymy finał tej imprezy .
właśnie i tu myślę że jest problem jeśli chodzi równowagę i odczyt z czujników , ponieważ jest spora różnica na pierwszym widzę ok.3-4 , a na drugim 5-9 kpa czyli teoretycznie , liczydło ( sterownik) nie powinno uruchamiać procedury wypalania , bynajmniej próbowałem wypalić na postoju VASem bo tylko VAS jest wstanie coś z tym autem sensownego zrobić , niestety procedury wypalania na postoju nie chce mi uruchomić , być może że filtr nie wymaga wypalenia ? Wedle sterownika , tylko czemu ładuje paliwo do oleju .... myślę że próbuje regenerować go w czasie jazdy . Czujniki zamówiłem nie są drogie , ok. 300 zł dwa , czas oczekiwania 4 dni robocze tylko z tego co spojrzałem pod spodem to czujki są nad skrzynią , a tam ręki nie idzie włożyć , kolega z ASO mówił że skrzynię trzeba opuścić by się tam dobrać . Czujniki przyjdą w następnym tygodniu , wymienię i zobaczymy finał tej imprezy .
|