Dzisiaj jest 29 mar 2024, 18:50



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 11 mar 2014, 08:38 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Witam
Szukam wszelkich danych na temat wtryskiwaczy boscha 0 445 110 030. Występują one w roverach 75 cdt/cdti Głównie chodzi mi o info jakim momentem powinno sie przykręcić końcówkę rozpylacza i górną cewkę. Mam 4 stare wtryski i chciałem coś jeszcze na nich podziałać, bo obecne tez cos juz zaczynają szwankować. Korekty 2 wtrysków wąchają sie od 1-2, a na zimnym nawet 3,5


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 mar 2014, 22:13 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
Górna cewka 35Nm, końcówka 50Nm i będzie dobrze.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 mar 2014, 22:22 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
A środek żeby wykręcić zaworek wtryskiwacza, ten który kluczem imbusem 10mm z dziurka sie odkręca - to jaka siła powinno się go skręcić?
Dzięki za pomoc


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 mar 2014, 20:01 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
65Nm


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 mar 2014, 20:57 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Dzięki zdzislawpl, już dawno chciałem rozebrać te wtryski, ale nikt nie chciał mi podać tych danych. Tak tylko sobie myślę czy przy 50Nm ta nakrętka końcówki nie pęknie? 50 to nie jest za dużo na tak drobny gwint?
Czy masz może jeszcze jakieś dane na temat tych wtrysków? Coś co mogło by mi się przydać przy rozbieraniu czyszczeniu i składaniu?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 mar 2014, 20:19 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
Na pewno 50Nm. Dokładnie to jest cała procedura dokręcania (wykorzystywany jest kąt dokrcenia i nie więcej jak 50Nm. Nie ma co komplikować tematu. Prawie wszyscy łacznie ze mną dają 50 Nm . 50 nie jest dużo np TDI jest 70Nm i nakrętka jest o jeden wymiar większa. Pozostałe sprawy to już 3 stopień naprawy i potrzeba sporo dodatkowego drogiego sprzętu i danych regulacyjnych.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 mar 2014, 22:38 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Mógłbyś mi po krotce objaśnić na czym polega "3 stopień naprawy"?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 mar 2014, 22:40 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Aa i jeszcze jedno - piszesz o ze jest cala procedura dokręcania - czyli co jak ustawie klucz na 50 Nm to powinno być dobrze czy nie koniecznie?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 mar 2014, 21:51 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
Nie wiem co panu chodzi po głowie. Jak przymierza się Pan naprawiać zarobkowo wtryski to nie od tej strony zaczynamy całą sprawę. Jeżeli faktycznie chce zajrzeć do środka wtrysku cr to nie ma sprawy. Myślę, że bardziej im pan zaszkodzi niż pomoże.
Powodzenia i miłego spędzenia czasu przy wtryskach.
Zamykam temat.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 sty 2017, 18:38 
Offline

Rejestracja: 25 sty 2017, 04:24
Posty: 1
Miejscowość: pl=uk
witam serdecznie

czy zna ktos sily dokrecania
glowki
srodka imbus 10 z dziura
oraz koncowki wtrysku
bmw f10 2.0d silnik n47d


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 2.0 dci 90km m9r Grubość Podkładki (uszczelniacza wtrysku)  OPEL common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Zmiana rozpylacza na wiekszy  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Hipo  25
 Nie właściwy kąt wtrysku wstępnego  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Problem z land Rover freelander td4  LAND ROVER common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  dringo1234  0
 Wymiana koncowki  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group